אני ממשיכה עם
5+ או 50 צפיות, מה שיבוא ראשון.... ♥

אהבה זה לנצח – פרק 9

20/04/2013 1233 צפיות 5 תגובות
אני ממשיכה עם
5+ או 50 צפיות, מה שיבוא ראשון.... ♥

פרק 9:
" בוקר טוב לאני, צריך לקום" שמעתי את קולו של כריי ומיד זה העלה בי חיוך, הרגשתי את ידיו הגדולות עוטפות את בטני, את שפתיו מנשקות בעדינות את צברי, הסתובבתי עליו ונישקתי אותו ארוכות עד שהשותף של כריי שאגב קוראים לו ג'רמי אמר "לכו חפשו חדר ריק להתמזמז בו" וכריי אמר לו "כאילו שאני נהנה לראות אותך ואת אליסון מתנשקים" וכריי נישק אותי כדי לעצבן את ג'רמי, וג'רמי זרק עלינו כרית ואני זרקתי עליו בחזרה ככה המשכנו איזה שתי דקות עד שמישהי רזה, בגובה שלי עם שיער חום, עיניים כחולות ולבשה ג'ינס קצר צמוד שחור, חולצת בטן נופלת בצבע כחול שהבליט את העיניים שלה ונעלי עקב, היא נכנסה לחדר, תפסה את הכרית שזרקנו ואמרה "תגידו אתם ילדים קטנים?!" וג'רמי התקרב אליה, אמר "ילדים קטנים אה?!" ונישק אותה בפראות וכך גם היא אותו עד שהם נפלו על המיטה שלו ואני אמרתי לו בהתגרות בזמן שעדיין ישבתי על כריי "ותרשה לי לצותת אותך 'לכו חפשו חדר ריק להתמזמז בו" הוא התנתק שנייה מהנערה ואמר "מה שתגידי" וחזר אליה ואז היא התנתקה ממנו מצחקקת "טוב טוב ג'רמי זה מספיק לבוקר" ונישקה אותו קצרות על השפתיים ושניהם ישבו על המיטה שלו ובהו בנו, הם פשוט ישבו ובהו ולא הבנתי מה הם רוצים ואמרתי "מה?" בשיא התמימות ואז הנערה התחילה לדבר "היי, אני אליסון חברה של ג'רמי, אני בכיתה יא' 7 , את?" "אני אליאנה, אני חברה של כריס, בכיתה י' 5 ואני חדשה בבית ספר" "את החדשה שעשתה אתמול השכמה ליודניקים" "כן" אמרתי בגאוות "וואו, זה היה גאוני, עד לפה שמענו את המוזיקה" ואז היא פנתה אל כריס "אז מה כריס, אחרי עשרות הבנות שניסו להימרח אליך בחרתה ביודניקית חדשה?" ואני התערבתי "נמרחו אליך בנות?" ונתתי לו מכה בכתף "היא אמרה ניסו!" "נו טוב זה לא אשמתך, זה הן" והוא חיזק קצת את החיבוק שלו ואליסון שתתה את המים שהיו לג'רמי על השידה ושאלה "כמה זמן אתם ביחד? כאילו מאתמול או לפני יומיים?" וכריס חייך וענה לה "קצת יותר מ 13 שנים", היא ירקה את המים וזה גרם לי ולכריס להתפקע מצחוק והיא אמרה " עכשיו את האמת, כמה זמן?" אני "זאת האמת, אנחנו מכרים כבר מאז שאני בת 2 והוא בן 3 וההינו זוג בערך כל החיים" וג'רמי הצטרף לשיחה "זה לא נורמאלי, איך לא נמאס לכם?" ואליסון תנה לו מכה בכתף ואמרה "אתה רומז שאמאס לך ממני?" "איך בדיוק יכול אמאס לי ממך, אה?!" ונישק אותה ובאמצע כריי עשה להם "אחמ…קיטשים…אחמ…" והם צחקו ואז נזכרתי שאני צריכה בגדים ואיפור כדי להתארגן לבית ספר אז לחשתי לכריס "אין לי פה בגדים ואיפור" ועשיתי פאפי פאיס והוא אמר "אוקיי, אני התלבש והלך לביתן שלך להביא לך" ונישק לי את האף. אחרי שכריי יצא אני ואליסון החלטנו להכין פנקקיים לנו ולבנים במקום ללכת לחדר אוכל, כריי חזר עם ערמת בגדים ושאלתי אותו לא מבינה "מזה כל הבגדים האלו" "3 פיג'מות, 5 חזיות, 6 תחתוניים, שמלה לעכשיו, נעליים לעכשיו וקצת איפור" הוא אמר כאילו כלום "ולמה אני צריכה את כל זה?" "את לא צריכה זה בשבילי" "תן לי להבין, אתה הבאתה 3 פיג'מות שלי תחתוניים וחזיות בשבילך?" שאלתי כשאני לגמרי מבולבלת, לא הבנתי מה עובר אליו "זה בשביל שיהיה פה כשתרצי לישון פה" אמר כשהכניס הכל לחדר ארונות שלו ואמרתי "או..קי" התלבשתי (שמלת סטרפלס פרחונית שעפה ברוח ונעלי עקב לבנות) והתאפרתי עדין. אכלנו את הפנקקים וגיליתי שאליסון ממש חמודה, ובחמישה לשמונה הלכנו לבית ספר. הלכתי לכיתה שלי וכריי לכיתה שלו (אנחנו לומדים באותו בניין אבל לא באותה קומה, הוא קומה מעלי), ברגע שנכנסתי לכיתה וכולם שרקו לי, צעקו 'מזל טוב', חלק מהבנות שנהיתי חברה טובה שלהן חיבקו אותי (גם מייגן) ושאלתי "אפשר לדעת על מה כל זה?" וההייתי לגמרה מבולבלת, כי על מה כבר יש להם להגיד לי 'מזל טוב' וניק (ידיד שלי מהכיתה) צעק לי "כי את וכריס נהייתם הזוג הכי חם בפנימייה 'אלגנדו' " "ואיך כולם כבר יודעים מזה?" שאלתי מגחכת מכמה ששמועות רצות מהר במקום זה, וניק ענה לי "כי יש לנו 3 מקורות מידע, מייגן, ג'רמי מיא' ואליסון מיא', אז מה אליאנה 13 שנים? לא בא לך כבר להשתכלל למישהו יותר טוב? כמוני" וקרץ לי "ההייתה מת, כריס מושלם, ואין לי מה שלכלל" הוצאתי לו לשון וכולם צחקו. עברו כבר 6 שעורים, עוד חצי שעה ונגמר השיעור ה-7 והאחרון להיום, זה שיעור היסטוריה, אוי אלוהים זה כל כך משעמם עד שפתאום..


תגובות (5)

מהממםםםםם תמשיכי!!!!

20/04/2013 08:53

לאאאאא פיייר תמשיכיייייייח

20/04/2013 08:54

זה הרבה 50 צפיות יחסית ליום שבת תורידי את זה ל20 צפיות

20/04/2013 09:01

תמשיכיי

20/04/2013 10:27

מהמם

20/04/2013 12:02
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך