אני מתחילה עכשיו עוד סיפור ואני יעלה אותו במקביל לסיפור 'הגיבור שלי'

אהבה זה לנצח

12/04/2013 1223 צפיות תגובה אחת
אני מתחילה עכשיו עוד סיפור ואני יעלה אותו במקביל לסיפור 'הגיבור שלי'

-הקדמה-
קוראים אליאנה ריין אני בת 15.5 יש לי שיער ארוך בלונדיני חלק, עיניים גדולות ירוקות בהירות, רזה, גובה קצת יותר גבוה מהממוצע,מקובלת, שונאת פרחות, יש לי הרבה חברות, אני גרה בלוס אנג'לס כל החיים שלי אבל אחים שלי נולדו בישראל, אני די עשירה, גרה בוילה, יש לי 3 אחים גדולים
תום- בן 20 הוא גבוה, שרירי, קצת שזוף, שיער חום קוצים ועיניים כחולות.
מייק ומאור – תאומים בני 18 גבוהים, שרירים, למייק שיער בלונדיני ועיניים כחולות ומאור שיער חום בתספורת מהוקן קצר ועיניים ירוקות כמו שלי.
התחביבים שלי הם לרקוד כל סוגי הריקוד, לשיר ולנגן בפסנתר, גיטרה, כינור וצ'לו.
והכי חשוב, החבר שלי כריסטופר שכולם קוראים לו כריס ואני קוראת לו כריי, הוא שרירי, יש לו שיער בלונדיני קצוץ, עיניים כחולות, בן 16.5, מקובל, עשיר, הוא שכן שלי והמשפחות שלנו תמיד ביחד. הכרנו אחד את השנייה בגיל 2 לפי מה שאמרו לנו, מאז ההינו תמיד החברים הכי טובים ואנחנו זוג מאז שאני זוכרת את עצמי ואני לא יכולה לדמיין את חיי בלדב, ביום הולדת 6 שלי הוא הכין לי ארוחת ערב במקום הסודי שלנו בגן בבית (הוא ביקש מאימא שלו שתכין את האוכל) ובסוף הארוחה הוא הביא לי טבעת זהב ואמר "אני אוהב אותך וכשנהיה גדולים נתחתן ויהיו לנו תינוקות" הוא שם לי את הטבעת (בטבעת חרוט C ♥ E) אני "אני אוהבת אותך" ונתתי לו נשיקה בלחי. ומאז אני לא מורידה את הטבעת הזאת לעולם ורחבתי אותה 2 כי גדלתי.


תגובות (1)

מהמםםםםםםםםם

12/04/2013 23:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך