אהבה זה מסובך – פרק 2

noam :) 10/05/2014 780 צפיות תגובה אחת

פרק 2:
הגעתי לשיעור הריקוד שלי ואמרתי שלום לכל החברות …
עשינו חימום ביחד ואז התחיל השיעור .

כעבור שעתיים –
"ואיי היה כיף כל כךךך " אמרה רותם (חברה מהלהקה )
" כןןן , אבל ממש חם ליי" אמרתי
"אוי ליה , את ובעיית החום והזעות שלך " אמרה לי רותם וצחקה
צחקתי גם אני אמרתי ביי לרותם ולשאר הבנות והלכתי לעבר האוטובוס , הוצאתי את האייפון מהתיק וראיתי עוד הודעה מעומר : מה קורה הוא שאל השבתי לו מעולה מה איתך והא מיד ענה גם :)
כל כך שמחתי שהוא מדבר איתי אבל השתדלתי לא להתלהב יותר מידי ולפתח ציפיות בכי שלא אפגע בסוף….

הגעתי הבייתה אמרתי שלום לאמא שלי ולאחי ונכנסתי להתקלח (ההורים של ליה גרושים)
כשיצאתי מהמקלחת הכנתי לי אוכל הלכתי לחדרי וראיתי טלוויזיה , פתאום שמעתי הודעה באייפון וראיתי הודעה מעומר שביקש להיפגש איתי עניתי לו כן בטח :), ועשיתי שיחת ועידה עם מור ונוי וסיפרתי להן :)

יום חדש:
שמעתי את השעון מעורר וקמתי מיד מרוב התרגשות אחרי ההודעה מאתמול , התארגנתי מהר לבשתי חולצת בית ספר שחורה עם מכנס ירוק זית קצר וכפכפי בירקנשטוק
שתיתי קפה ויצאתי לבית הספר ….
נכנסתי לכיתה באיחור קליל והתיישבתי בשולחן לבד,כי נוי ומור ישבו אחת ליד השנייה אבל משום מה המורה לא הייתה שם ..
שהיא נכנסה , נכנס איתה נער כנראה בגיל שלנו , הוא היה חתיך ממש וגבוה כזה … בטח מלא בבנות …
פתאום המורה אמרה "תכירו תלמידים זה עמית והוא תלמיד חדש בבית הספר , תקבלו אותו יפה"
עמית נכנס והתיישב לידי , קצת הסמקתי …לא נדלקתי עליו יש לי את עומר אבל הוא פשוט היה כל כך חתיך !
במשך השיעור דיברנו והכרנו יותר וגיליתי דווקא שהוא נחמד ואפילו נראה לי שניהיה אחלה ידידים …


תגובות (1)

אני מקווה שהם יהיו רק ידידים,לא יותר מזה….
תמשיכי!
מושלםםםםםםם

11/05/2014 17:14
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך