שלוש תגובות ממשיכה

אהבה זה קשה פרק 2

07/10/2013 550 צפיות 2 תגובות
שלוש תגובות ממשיכה

הוא התקרב עלי.. לא הכרתי אותו הוא היה בעל עניים ירוקות שיער שחור פחם וגבוה והיה לא כיסוי על הפנים.הוא התקרב והוא הוא.. הוא אמר לי שאם אני יגיד אני יצטער על שנולדתי בכלל.הנהנתי בראש לכן ורצתי מהר לחדר…הגיע השעה 9 בבוקר אכלנו קורנפלקס וחזרנו לחדר שלי נוי פנתה עלי בשאלה:"ליהי מה קרה את נראת מוזר" רציתי לספר לה אבל קלטתי שהבן אדם הזה אומד בחוץ אז עניתי לה "כלום אני פשוט עייפה" הא אוקי רוצה לישון עד המסיבה שאלה אמרתי:"כן" "בכיף" נרדמנו עד שמונה בלילה קמתי נוי!!!! צרחתי והיא קמה עייפה מה כבר בוקר… לא אנחנו נאחר למסיבה. מה !?!ענייה נפתחו "בואי מהר להלבש ולצאת" אמרתי רצנו חד ההלבשה והלבשנו הסתרקנו והכנו הכל השעה הייתה עשרה ל9 יאצנו וכשהגענו גיליתי שזה גם עם השכבה השנייה עייני נתקעו על בחור יפה מושך בלונדיני נוי פנתה עלי תוך כדי נפנופי ידיים "ליהי"צרחה "מה" עניתי "מה נתקעת עליו" "כלום הוא סתם חתיך" עניתי "תקשיבי ליהי הוא אקס של אחותי והוא לא החור טוב הוא סתם סנוב טוב טוב הבנתי המשכתי ללכת רקדתי קצת עם נוי וז עם רוי אחר כך דיברתי קצת איתו וגיליתי שהוא מושלם התאבתי והסכמנו לצאת לדייט אחרי הביצ ספר השעה הייתה 12 חזרנו הביתה והלכנו לישון בוקר קמנו לבית ספר נוי נשארה בבית שלי כי לא היה לה תיק\מערכת בסוף היום הלכתי לכיוון הכיתה שלו ומהחלון ראיתי אותו… ראיתי אותו.. ראיתי אותו מתנשק עם רותם (מלכת הכיתה) הלכתי לכוונו בכעס כשלפתע משהו פגע בראשי והתעלפתי כשקמתי הייתי בחדר חשוך וראתי שם את…


תגובות (2)

המשך(:

07/10/2013 11:16

תמשיכייי

07/10/2013 12:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך