Shir.berenshtain
אני מצטערת שהפרק קצר,זה ביגלל השעה... מחר פרק ארוך במיוחד!

אהבה זה שניים- פרק 17

Shir.berenshtain 24/05/2014 771 צפיות תגובה אחת
אני מצטערת שהפרק קצר,זה ביגלל השעה... מחר פרק ארוך במיוחד!

כעבור עשרה ימים….

פרק 17:

״נו איפו הבדיקות הריון?!״שאלתי, חטפתי אותם מידו של תומר ורצתי לשירותים הוא רץ איתי הפעם גם הוא, אני עושה את הבדיקה ושוב לא מביטה בא ומגישה אותה לתומר,״מזה שני קווים?״ הוא שאל. ״כןןןןןןןןן!!!!!!״ צרחתי. ״את בהיריון?! תודה לך אלוהים! תודה!״הוא צרח. ״סליחה אבל התודה מגיעה לי!״ יצאנו מהשירותים וניזרקנו על המיטה ,הוא רוחן מעליי ועייניו נוצצות הוא מנשק אותי ולא מרפה לרגע! אנחנו נישארים ככה חצי שעה וקמים למרפסת הקבוצה של הים במיקרה מעשנים במירפסת,תומר צועק להם:״שיר בהיריון!״ הבנות צורחות והם רצים לחדר שלנו. הבנות צורחות ומחבקות אותי הבנים ישר באמירה לתומר:״יא בן-זונה! ככה אתה מכניס להיריון את חברה שלך!״ אלכס אומר:״לא הייתי שותף את הכלי שלי בחיים אחרי דבר כזה!״ אני והבנות עושות לא עם הראש, כולם הולכים לחדרים, ואנחנו מיתכוננים לשינה ופתעום אני נזכרת: שכחתי לספר להורים! אני מיתקשרת עליהם וצורחת:״אני בהריון!!!!!״ מנתקת וקופצת למיטה,ופתעום אני נזכרת…


תגובות (1)

ישששש ! – גם מחר פרק כפול וגם שיר בהיריון!!
והווווו

25/05/2014 00:13
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך