תגיבו לי כדי שאני אגע אם להמשיך או לא(:

אהבה חדשה – עונה 2 פרק 14

תגיבו לי כדי שאני אגע אם להמשיך או לא(:

עונה 2 פרק 14:
עברו 6 שנים מאז גיל 16 , שהייתי עם עומר .
היינו ביחד שנתיים , עד סוף יב '. עומר התגייס שבוע אחרי סוף הלימודים לצבא , מה שדי השפיע על המערכת יחסים שלנו …כי בקושי ראינו אחד את השנייה . הוא היה בא בסוף שבוע , פעם בשבועיים ולפעמים הוא היה סוגר שבתות , ככה שהייתי רואה אותו פעם או פעמיים בחודש . וזה לא היה כיף , בכלל .
אחרי זה גם אני התגייסתי לצבא , והתאום של השבתות לא הלך ממש ו…לבסוף נפרדנו .
עברו 5 שנים מאז שנפרדנו , ומאז ? קרה הרבה .
הייתי בצבא בחיל האויר . זה היה כיף .. מאוד . שם הייתי במשך כל השירות שלי , נהניתי מכל רגע . לפני שנתיים השתחררתי מהצבא ועברתי לגור עם החברה הכי טובה שלי , נופר . כן , אני יודעת שאמרתי שאין לי חברה הכי טובה , אבל את נופר הכרתי דרך הצבא . היא גם הייתה בחיל האויר . מאז נהיינו החברות הכי טובות , כבר 4 שנים (:
אז אנחנו גרות בדירה שכורה בתל אביב , נהנות מכל רגע ..
עם ברק אני עדיין שומרת על קשר . אנחנו נפגשים פחות , כי הוא עבר לעיר אחרת וזה קצת קשה לנו להתראות כל הזמן . אנחנו מדברים מלא בטלפון וכמה פעמים בחודש אנחנו נפגשים .
מבחינת זוגיות ובנים ? בזמן הצבא הייתי ברומן סודי עם המפקד , זה נמשך כחודשיים עד שהחלטנו להיפרד כי כמעט עלו עלינו . חודש אחרי שהרומן עם המפקד נגמ ר, הייתי במשך שנה עם אחד החיילים , רועי קראו לו.
הוא היה חתיך , הוא הצחיק אותי בלי סוף .. היה לו אכפת ממני , הוא אהב אותי , ואני אותו . הייתה לנו זוגיות מדהימה , עד …. עד שהוא בגד בי . תפסתי אותו עם בחורה בחדר תוך כדי שהם מתנשקים , חצי עירומים , על המיטה שלנו . זה היה לי נורא קשה, אבל לבסוף התגברתי על זה .
כעבור שלושה חודשים נכנסתי למערכת יחסים עם הטבח , עומרי קראו לו . הוא היה נראה ממש טוב , הוא הצחיק אות י, דאג לי ואהב אותי. הוא היה מדהים . ואיתו בעצם ביליתי את שאר השירות שלי בצבא .
אבל .. נפרדנו אחרי שהשתחררתי מהצבא , כי המערכת יחסים מרחוק הזאת ..כבר לא עבדה .
אחרי הצבא אני ונופר טסנו לטיול באירופה , למשך שלושה חודשים . זה היה טיול מטורף ! טיול שאני לא ישכח בחיים !
אחרי שחזרנו מחול ההורים שלי וההורים של נופר עשו לנו הפתעה ושכרו לנו דירה בתל אביב , שבה אנחנו גרות עד היום .
בשביל לפרנס את עצמנו , ולחסוך כסף לאוניברסיטה , התחלתי לעבוד בתור דוגמנית בטו גו . משם הכרתי את החבר האחרון שהיה לי , מאור . הוא גם היה דוגמן , הוא דיגמן איתי ביחד בסט . בהתחלה היינו 4 חודשים ביחד בסתר , כי אבא שלו הוא הסוכן של שנינו ופחדנו שהוא יפריד בינינו , או יגרום לנו לא לדגמן יותר ביחד . 4 חודשים החזקנו ביחד בסתר , עד שמישהו שעבד שם בסט צילם אותנו מתנשקים ומשם הכל התגלה .
בהתחלה עופר , אבא של מאור , התנגד לזה , אבל הוא לא הפריד בינינו כי הוא אומר שיש בינינו כימייה טובה והוא לא רוצה להרוס את זה .הוא התנגד לרעיון הזוגי כי הוא פחד שכשניפרד לא נרצה להצטלם ביחד וזה יהרוס לנו את הכל . היינו ביחד במשך שנתיים , אבל אז נפרדנו , בגלל ריב גדול שהיה לנו .
ו … כמו שעופר , הסוכן שלנו טען , ככה הוא גם צדק . הפסקנו להצטלם ביחד , לא התראנו בכלל ולא היינו מוכנים לראות אחד את השני אפילו לא לשנייה .
במשך שנה הצטלמתי עם דוגמן חדש , בשם ערן . לא הייתה בינינו שום כימיה , לא דיברנו בכלל , אז לא קרה בינינו כלום והוא גם החליט לפרוש .
"עופר המלך מחייג אלייך" היה כתוב לי על הצג של הפלאפון . עופר שינה לי את השם הזה , אבל הוא באמת סוכן מדהים (:
"מה קורה עופר המלך?" צחקתי כשעניתי לטלפון .
"הכל טוב דניאלוש הנסיכה ויש לי הודעה משמחת בשבילך" אמר והרגשתי את החיוך בקולו .
"מה קרה?" שאלתי.
" בואי לסטודיו עוד חצי שעה , זאת הפתעה" אמר , הרגשתי שזה הולך להיות משהו טוב .
"כן עופר המלך" צחקתי .
"יאללה נסיכה , חצי שעה את פה" צחק וניתקנו את השיחה .
התארגנתי במהירות , שמתי טייץ שחור , גופייה לבנה ונעלתי כפכפים . לא התאפרתי .. במילא מאפרים אותי שם .
"מה ההפתעה ??" שאלתי את עופר . התרגשתי כל כך !!
"מצאנו דוגמן חדש" הוא אמר וחייך
"מי הדוגמן ????" שאלתי אותו , הייתי כל כך נרגשת !!
"קודם תתארגני ואז תדעי" הוא אמר לי .
הלכתי להתארגן ואחרי ארבעים דקות הייתי מוכנה
"מי הדוגמן ??" שאלתי שוב
"תכירי את הדוגמן שיצטלם איתך לתקופה הקרובה .. עומר" עופר אמר וחייך חיוך גדול מאוזן לאוזן
הלב שלי דפק . אין מצב שזה הוא !!
אני והמזל שלי , ראיתי את עומר יוצא מחדר ההלבשה שלו עם בגד ים , בלי חולצה . הוא נהיה הרבה יותר חתיך מפעם !
הוא הרים את מבטו אליי , אני הבטתי בו , ומבטנו נפגשו .
"עומר ?!" "דניאל ?! " אמרנו ביחד , המומים .
"אתם …אתם מכירים ?" שאל עופר מבולבל …


תגובות (3)

אהבתי תמשיכי

14/01/2014 10:44

המשךךךךך

14/01/2014 10:45

תמשיכי

14/01/2014 11:22
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך