תגיבו לי כדי שאני אדע אם להמשיך או לא (:

אהבה חדשה – פרק 1

תגיבו לי כדי שאני אדע אם להמשיך או לא (:

"דניייייאל , קומי כבר ! את תאחרי לבית ספר !" שמעתי את אמא שלי צועקת לי מלטה
"אני קמה" צעקתי לה בחזרה .
קמתי בלי חשק לקום . הייתי ממש ממש ממש עייפה . ועוד לשמוע את המורות על הבוקר ? אני יירדם על השולחן .
אחרי ארבעים דקות של התארגנות ירדתי למטה . אמא שלי חיכתה לי והיא הייתה עצבנית .
"עכשיו סיימת להתארגן ? את כבר מאחרת" היא אמרה לי
גילגלתי לה עיניים , ידעתי שזה ממש מטריף אותה שאני עושה את זה . היא התאפקה לא לצעוק עליי .

אז ככה .. היכרות קצרה :
אני דניאל , בת 16 .. כיתה י' . יש לי אח שגדול ממני בשנה – קוראים לו אסף . יש לי עיניים כחולות , שיער שטני , אני די רזה לגיל שלי …
ההורים שלי ברוך השם לא גרושים או משהו .. הרבה ריבים ביניהם יש . קוראים להם איריס ומשה .
איריס – בת 46 , מטר 65 , עיניים חומות ושיער שטני . בקשר לשיער יצאתי כמוהה .
משה – בן 48 , מטר 75 , שיער שחור ועיניים כחולות . על העיניים יצאתי כמו אבא שלי (:
ואסף – בן 17 , כיתה יא' , שיער שחור , עיניים ירוקות , מטר 67 .
חברה טובה … אין לי ממש . יש לי הרבה חברות אבל על אף אחת מהן אני לא יכולה לקרוא 'חברה טובה'
חבר … חבר אני לא מחפשת . שזה יגיע זה יגיע . בינתיים אני לא מאוהבת באף אחד .
ידידות .. גם אותו דבר . לא ממש ידידות . יותר מכרות כאלה .
ידיד דווקא יש לי . קוראים לו ברק . אנחנו ידידים הכי טובים עוד מכיתה א' . אנחנו ביחד כל הזמן , נפגשים אחרי הצהריים , מספרים אחד לשני הכל .. למה אנחנו לא ביחד ?! בכיתה ח' הוא גילה שהוא נמשך לבנים . הומו .. אבל זה לא ממש מפריע לי .

אז כן .. זאת פתיחת שנת הלימודים . אני ממש מתרגשת ת'אמת . אני בתיכון .. אני וברק תכננו ללכת ביחד , אז שיצאתי מהבית הלכנו לברק . שייסע איתנו . הגענו לבית ספר . ראיתי שם ילדים מוכרים , ילדים שלא הכרתי בכלל . היה שם איזה אחד שממש בלט לי לעין . הוא היה חתיך . ילד עם עיניים חומות , גבוהה .. יש לו הרבה שרירים . הוא אחד מקובל כזה אני חושבת .. בטח היה עם מלא ילדות . סטוציונר .. אני עדיין לא יודעת איך קוראים לו .. אבל בטח אני יידע כבר .
היה צלצול .. כל אחד נכנס לכיתה שלו . אני וברק היינו באותה כיתה . ישבנו ביחד . שנכנסתי לכיתה ראיתי כמה ילדים שהיו איתי באותה כיתה בחטיבה .. אפילו יש כאלה שהיו איתי ביסודי וניתקתי איתם את הקשר … ראיתי את הילדים נכנסים , ושהתסכלתי בהם נכנסים פתאום אני קולטת את הילד ההוא ממקודם שבלט לי לעין . כנראה הוא לא ראה אותי מקודם , והפעם הוא ראה אותי . הוא הסתכל עליי . בחן אותי מכף רגל ועד ראש . הוא עשה חיוך והלך לתפוס מקום .
הוא התיישב לידי בצד . לא כל כך הרגשתי בנוח .. אבל לא נתתי לזה להפריע לי . הרגשתי כל הזמן שהוא מתסכל עליי , הסתכלתי עליו כדיי לוודא שהוא באמת מסתכל עליי וזאת לא סתם תחושה . כן הוא הסתכל עליי . עשיתי לו חיוך וסובבתי את הראש . המורה המשיכה לדבר . והיא דיברה ודיברה ודיברה .. לא הפסיקה לרגע .
"מתי השיעור הזה נגמר" שאלתי את ברק
"לא יודע" הוא ענה לי
לא עברה דקה והיה צלצול . סוף סוף השיעור הזה נגמר .. אני וברק באנו לצאת מהבית ספר . קבענו ללכת אליי . פתאום מישהו נגע בי . זה היה הילד הזה שבהה בי כל השיעור . הייתי קצת בהלם , לא הבנתי מאיפה הוא בא אליי .
"צריך משהו ?" שאלתי אותו
"רק את המספר טלפון שלך .. זה הכל" הוא ענה לי
הייתי בשוק . לא הבנתי מאיפה הוא בא עליי . הוא בכלל יודע איך קוראים לי שהוא פונה אליי ביציאה הזאת ?
"דרך אגב .. אני עומר" הוא אמר לי . אז ככה קוראים לו .. עומר .
"אני דניאל" אמרתי לו . הוא שוב פעם חייך אליי . יש לו חיוך די יפה האמת .
"אז מה אמרנו לגבי המספר טלפון שלך" הוא אמר לי אחרי שתיקה של כמה דקות
"לא אמרנו כלום" אמרתי לו והמשכנו אני וברק ללכת
אחרי שהתקדמתי כמה צעדים הוא תפס אותי . מה הוא רוצה ממני ? לא מכירה אותו , לא נותנת לו את הטלפון שלי … חוץ מזה , הוא איתי באותה כיתה . כל יום הוא רואה אותי . מה הוא צריך ת'טלפון שלי ?
"מנסה לשחק אותה קשה להשגה , הא?" הוא אמר לי
העפתי את היד שלו ממני ושהמשכתי ללכת שמעתי אותו צועק לי "אני כבר ישיג את המספר טלפון שלך"
הסתובבתי אליו , עשיתי לו חיוך מלגלג והמשכתי ללכת


תגובות (4)

את מתלבטת אם להמשיך???????????? שאני אבין!!!!!!!!!!!
איך אפשר לא להמשיך????????????????? (עם דגש על הלא)

18/12/2013 11:14

תמשיכיייייייייייייייייייייי

18/12/2013 11:29

המממשךךךךךךךךךךך עכשיו מידדדדדד הרגעעעעעעע השניהההההה הדקההההההה ממני אנוכי בכבודי ובעצמי. המשך. עכשיו.

18/12/2013 11:40

סיפור מדהים , תמשיכי לכתוב יש לך את זה <3

06/01/2014 07:40
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך