תגיבו לי כדי שאני אדע אם להמשיך או לא (:

אהבה חדשה – פרק 10

תגיבו לי כדי שאני אדע אם להמשיך או לא (:

באמצע הלילה היה לי חם .. אז ניגשתי לארון של עומר והחזרתי לשם את הטרנינג . נשארתי בתחתון ובחולצה של סהר . לא הייתה לי בעיה לישון ככה לידו .. ידעתי והייתי בטוחה במאה אחוז שהוא לא יפגע בי , לא יכאיב לי ולא יעשה לי שום דבר שאני לא רוצה .
נשכבתי לידו וחזרתי לחיבוק המרגיע שלו .
"דניאל ?" עומר שאל אותי מתוך שינה
"מה" שאלתי אותו
" לאן נעלם המכנס? " מלמל בגיחוך והעביר את ידו על גבי התחתון.
"נעלם" צחקנו שנינו וחזרנו לישון
——————————————
פרק 10:
עבר חודש מאז האונס .. אף אחד לא יודע עליו חוץ מעומר , וגם אני מעדיפה שזה יישאר ככה . אני לא רוצה להתלונן במשטרה . אני רוצה לשכוח מזה לגמרי .. כאילו זה לא קרה
אני עדיין לא מאמינה שלא סיפרתי לעומר שעידו אח של הודיה נישק אותי עוד שהייתי בבית חולים . אני מרגישה הכי נורא בעולם עכשיו !!
"מה קרה מאמי?" עומר שאל אותי . לא ידעתי מה לענות . אני לא נראית אחת שהכל טוב אצלה עכשיו !
"הכל בסדר" אמרתי לו . שיקרתי .. נישקתי לו את השפתיים , שזה יראה שהכל באמת טוב אצלי , למרות שזה לא נכון .
התנשקנו כמה דקות על המיטה . שכבנו על המיטה , ידיי סביב צווארו של עומר בעוד שידיו על מותניי , מלטפות בעדינות . הוא ניסה לא להגזים , ולא להבהיל אותי . כי אחרי הכל .. מה שעברתי לפני חודש לא היה כל כך פשוט , ועדיין לא עבר כל כך הרבה זמן מאז אותו מקרה ..
באמצע הנשיקה , עלו לי המחשבות ממה שקרה לי עם עידו , בבית חולים . ישר התנתקתי מהנשיקה , הייתי מבוהלת .
"מה קרה דניאלי ?" עומר שאל אותי , שוב .. הוא היה מבוהל .. הוא הביט בי במבט דואג .
לא עניתי לו לכמה שניות .. "כלום לא קרה לי" אמרתי לו . "הכל בסדר איתי" אמרתי לו וחייכתי חיוך מזוייף
"אני יודע שהכל לא בסדר , את יכולה לספר לי מה קרה ? את שקטה , שקועה כל היום במחשבות .. מה קורה לך ? אני רוצה לדעת" עומר אמר לי . הוא ממש ריגש אותי כשהוא אמר את זה . הוא באמת הראה לי באותו הרגע כמה הוא דואג לי , ושבאמת אכפת לו ממני .
אבל .. המחשבה הזאת שאני צריכה לספר לו מה שקרה לי עם עידו .. תקפה אותי והחיוך נמחק לי מהפנים .
"מה קרה בובי?" הוא שאל אותי שוב , בעיניים מודאגות ..
"התנשקתי עם עידו" האמת נפלטה לי מהפה , לא הצלחתי לעצור אותה ..
"מ…. מה ???" הוא שאל אותי מבוהל . הוא ניתק את המגע שלו ממני ..
"שהלכתי לבקר אותו בבית חולים אז .. אז הוא אמר לי שהוא אוהב אותי ופתאום הוא נישק אותי . לא הצלחתי לעצור את זה וזה פשוט קרה" עניתי לו . הרגשתי שהדמעות כבר עומדות לצאת לי ..
"הבנתי אותך .. אני צריך ללכת" הוא אמר לי .
כשהוא יצא מהחדר , הבכי תקף אותי .. לא הצלחתי לעצור את הדמעות !!

~מנקודת המבט של עומר~
"מתי לבוא אלייך לעשות את העבודה חיים שלי ??" מיכל שאלה אותי . מיכל זאת ילדה קרצייה שאיתי בכיתה
"לא חיים ולא שלך" עניתי לה . הייתי בשיא בעצבים !!
"טוב , מה קרה לך אתה עצבני ?" היא כתבה לי
"תבואי עוד שעה" עניתי לה . התעלמתי מהשאלה שלה . היא לא צריכה להידחף לכל דבר
"טוב יפה שלי" היא רשמה לי
"תביני .. אני לא יפה ולא שלך . אוקיי ?" כתבתי לה בעצבים
היא עשתה לי לב העמה הזאת

אחרי חצי שעה שמעתי דפיקה בדלת . ירדתי לבדוק מי זאת , וזאת הייתה מיכל . היא הייתה צריכה לבוא עוד חצי שעה . היא לא מבינה מה זה שעה הסתומה הזאת ?
הייתי כל כך מיואש ממה שקרה לי עם דניאל . נעמדתי במקום , כולי מלא מחשבות . שתקתי .
מיכל עמדה שם .. היא הייתה לבושה במכנס מיני ממש קצר שרואים לה את כל הרגליים , וגופיית ספגטי לבנה וצמודה . את הגופייה היא שמה בתוך המכנס , ושמה חזיית פושאפ נדיבה . היה לה ריח חזק של בושם .. בושם מסריח , הרחתי אותו ואחרי שתי דקות כבר קיבלתי סחרחורת .

"טוב , מה צריך לעשות ?" שאלתי אותה
"לא יודעת .. נחשוב כבר על משהו .." היא אמרה לי
אחרי חצי שעה של חשיבה ובלי לעשות שום דבר , היא העלתה רעיון ..
התחלנו לצבוע דף .. כמו ילדים בגן חובה . באמצע הצביעה שמתי לב למחשוף של מיכל .
ענבר שמה לב למבטים שלי .. היא חייכה חיוך , חיוך מסופק ..
המבטים שלי ושלה נפגשו , הבטנו אחד לשנייה בעיניים ..
מיכל התקרבה אליי לאט לאט והתיישבה עליי כך שהפנים שלנו נפגשו . הידיים שלי ליטפו את ירכייה ולאט לאט הגיעו לעבר ישבנה . התנשקנו בלהט מטורף , עד שמישהי נכנסה לחדר .. זאת הייתה דניאל
"עומר אני צריכה לדבר איתך דחוף על מה שק.." היא אמרה , ובאמצע המשפט השתתקה
היא עמדה לבכות , ראיתי את זה במבט שלה ..
נבהלתי .. רק אז הבנתי מה עשיתי ..


תגובות (4)

מהמםם תמשיכי ! :)

05/01/2014 09:08

המשךךךךךךךךךךךךך

05/01/2014 10:57

זו לא שאלה תמשיכי

06/01/2014 07:35

תמשיכייי

07/01/2014 14:28
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך