תגיבו לי כדי שאני אדע אם להמשיך או לא (:

אהבה חדשה – פרק 11

תגיבו לי כדי שאני אדע אם להמשיך או לא (:

"עומר אני צריכה לדבר איתך דחוף על מה שק.." היא אמרה , ובאמצע המשפט השתתקה
היא עמדה לבכות , ראיתי את זה במבט שלה ..
נבהלתי .. רק אז הבנתי מה עשיתי ..
————————————-
פרק 11:
קמתי אליה , להגיד לה שזאת הייתה טעות מה שעשיתי . אני עדיין אוהב אותה , אני לא מבין איך נתתי לזה לקרות שהתנשקתי עם מיכל !
התקרבתי אליה , היא דחפה אותי בחוזקה ואמרה לי "תלך ממני יחתיכת בן זונה" והלכה .
הלכתי אחריה , הייתי חייב להסביר לה הכל ! היא הלכה הליכה מהירה .
הגענו אליה לבית , ובזמן שהיא הקישה את הקוד של הדלת תפסתי לה את היד

~מנקודת מבט של דניאל~
"תעזוב אותי" אמרתי לעומר .
"אני רוצה לדבר איתך רגע" הוא אמר לי
הדמעות כבר עלו לי , עוד שנייה בכיתי . שיחררתי את היד שלו ממני וניסיתי לסגור את הדלת . הוא לא הרפה , הוא ניסה וניסה עד שבסוף התייאשתי ופתחתי לו את הדלת .
עומר תפס אותי שוב , הוא התקרב אלי . הרגשתי כל חלק בגוף שלו שנוגע בי . זאת הייתה הרגשה כל כך ממכרת .
הוא ניסה לנשק אותי . סובבתי את הראש ואמרתי לו "אני שונאת אותך"
"את לא שונאת אותי" הוא ענה לי
"תעזוב אותי" אמרתי לו
הוא נצמד אליי עוד יותר , הרגשתי עוד יותר את הגוף שלו , הרגשתי את הלב שלו דופק .
בשנייה אחת , הידיים שלו אחזו את הפנים שלי והשפתיים שלנו נפגשו . התנשקנו … הנחתי את הידיים שלי על הצוואר שלו . לא יכולתי להתנתק מהנשיקה . זאת הייתה הרגשה כל כך טובה !
ידיו ירדו מהלחיים שלי אל המותניים שלי , אוחז בי . כאילו הוא פחד שאני יברח לו .. כעבור כמה דקות נשכתי לו את השפתיים , לא היה לי כבר אוויר .
"זה לא בסדר" אמרתי לו , ועליתי לחדר שלי
"דניאל" הוא אמר לי
"תלך מפה" אמרתי לו ונתתי לו דחיפה קטנה
"אני אוהב אותך" הוא ענה לי
"אתה אוהב את מיכל , לא אותי" אמרתי לו , שהדמעות כבר עמדו לי בגרון
הוא שוב פעם תפס אותי ופשוט בלע אותי בנשיקות . לאט לאט הגענו למיטה . התנשקנו בלהט מטורף שעומר היה מעליי . התנשקנו כמו שתי מטורפים !
החולצה שלו ירדה , ונזרקה איפה שהוא בחדר . הוא נישק אותי בצוואר , משאיר שם כמה סימנים .
הוא חזר לנשק אותי בשפתיים והוריד ממני את השמלה הפשוטה שלבשתי , השאיר אותי בהלבשה תחתונה בלבד ! כעבור כמה נשיקות , היינו ערומים לגמרי !
לא נקלט לי ..איך כבר שכבתי איתו ? איך את הפעם הראשונה שלי עשיתי עם מישהו שאני חודש איתו איך הייתי כזאת פזיז? אני מצטערת על זה..? אני כל כך מבולבלת !


תגובות (2)

המשךךךךךךךךךךךךך

08/01/2014 08:55

תמשיכי

08/01/2014 13:22
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך