רק רציתי לעדכן שמהפרק הבא , הגיל ישתנה ודניאל ועומר יהיו יותר מבוגרים . עדיין לא החלטתי איזה גיל אבל אני כבר יחשוב עד לפרק הבא . זה יהיה כמו עונה 2 .
בכל מקרה .. אני לא הולכת להפסיק את הסיפור לבינתיים . תגיבו לי כדי שאני אדע אם להמשיך(:

אהבה חדשה – פרק 13

רק רציתי לעדכן שמהפרק הבא , הגיל ישתנה ודניאל ועומר יהיו יותר מבוגרים . עדיין לא החלטתי איזה גיל אבל אני כבר יחשוב עד לפרק הבא . זה יהיה כמו עונה 2 .
בכל מקרה .. אני לא הולכת להפסיק את הסיפור לבינתיים . תגיבו לי כדי שאני אדע אם להמשיך(:

"אנחנו צריכים להיות רק ידידים" מלמלתי בין נשיקה לנשיקה .
"אנחנו ידידים , שאוהבים אחד את השני" אמר , טורק את הדלת ונועל אותה , מצמיד אותי לדלת חדרי ותופס אותי בישבן , נושך את השפה התחתונה שלי בלהט …
————————————–
פרק 13:
הדפתי אותו אחורה , מרגישה את פניי סמוקות מתמיד
עומר התנשם בכבדות , שנינו מביטים אחד לשני בעיניים , לא יודעים מה לעשות ואיך להגיב .
"אני לא יכול איתך יותר .." הוא אמר לי , אוחז בצווארי , בולע אותי בנשיקות תוך כדי שהוא מתהלך איתי לעבר המיטה
'דניאל ! מה את לא מבינה ? הוא ישכב איתך ויזרוק אותך כמו שהוא עשה לך בפעם הקודמת !' המוח צעק לי
'לא ! אל תקשיבי לו ! אתם עושים אהבה ! אתם צריכים להיות ביחד !' הלב צעק לי בניגוד למוח .

הייתי מבולבלת כולי , אבל נתתי לזה לקרות למרות הכל . המשכתי עם זה
רציתי את זה כמעט כמוהו , אולי אפילו יותר ממנו .
ידיו גיששו מהר לביטני , פותח את הכפתורים מהחולצה שלי . הוא נישק את צווארי תוך כדי שהוא מוריד לי את החולצה , משאיר אותי רק בהלבשה תחתונה .
לפתע הוא נעצר , הסתכל על גופי כאילו שחזר כל חלק מגופי . נושך את שפתו התחתונה בתשוקה .
המשכנו להתנשק עוד ועוד , הכל היה כך כך עוצמתי ומלא משמעות בעיניי , כל כך הרבה זמן לא התנשקנו . כל כך התגעגעתי לשפתיים האלו , לנגיעות , לריח , לתחושה שאני איתו ..
התגעגתי אליו .. התגעגעתי אליו כל כך !
נגעתי בביטנו , בקוביות המושלמות שלו . תוך כדי הנשיקה נפלטה לו אנחה . זה הגניב אותי לגמרי , מודה .

הוא קרס מעליי , ראשו היה קבור בצווארי , מדי פעם הוא הגניב לשם כמה נשיקות תוך כדי שידו השמאלית מלטפת את המותן שלי בעוד היד הימנית שלו על גבי התחתו ן, יורדת לאט לאט לעבר ישבני .
"אני אוהבת אותך" נפלטה לי האמת , התנשפתי בכבדות .
"אני אוהב אותנו"הוא אמר והרגשתי כאב נסתר בקולו
"אז למה בכלל עזבת?" שאלתי בשקט
"אם אני יספר לך אח שלך יהרוג אותי" נאנח בשקט
"מה ?" שאלתי מבולבלת
הוא סיפר לי הכל, כל מה שאסף אמר לו ואיים עליו . באמת שהייתי בהלם
כלומר .. אני מבינה את אסף .. הוא רק רצה להגן עליי , אבל עדיין …זה שבר אותי לגמרי הפרידה הזאת , איך הוא היה מסוגל לעשות אתזה?! הייתי בהלם מוחלט !

"אני רוצה שנחזור.." הוא אמר בשקט , מרים את פניו לכיווני . הוא הביט בי במבט שואל, מקווה ומצפה ! אני אוהבת אותו ואני לא רוצה שלא נהיה ביחד , אני פשוט לא יכולה בלעדיו ! אני אוהבת אותו ….
חייכתי חיוך קטן ונישקתי אותו !
הוא חייך תוך כדי הנשיקה , הרגשתי כמה הוא מאושר ….


תגובות (4)

תמשיכי

11/01/2014 09:05

תמשיכי

11/01/2014 09:06

תמשיככייייייי

14/01/2014 07:36

המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14/01/2014 10:38
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך