תגיבו לי איך הפרק . זה בעצם הפרק האחרון של הסיפור הזה ! אם אתם רוצים סיפור חדש תגיבו לי (: אוהבת ♥♥

אהבה חדשה – עונה 2 פרק 19 ואחרון

תגיבו לי איך הפרק . זה בעצם הפרק האחרון של הסיפור הזה ! אם אתם רוצים סיפור חדש תגיבו לי (: אוהבת ♥♥

"מה שאנחנו עושים זה ככה . אנחנו מביאים לפה רקדנים ששייכים לסטודיו . אתם תלמדו את הצעדים והם יהיו מאחוריכם" אחרי הסבר של רבע שעה , הרקדנים שהולכים להופיע מאחורינו בפרסומת הגיעו . הסתכלנו על כל מי שנכנס אחד אחד . ואז ראיתי מישהי , מישהי שמוכרת לי כל כך ! ואז נזכרתי .. ראיתי אותה היום בבוקר , זו זאת שצעקה לי שהיא תהיה הכלה של עומר . זאת הייתה יולי !!
—————————————–
פרק 19:
עבר שנה וחצי מאז הרגע שפגשתי את עומר אחרי תקופה של שש שנים שלא ראיתי אותו . היו לנו הרבה עליות וירידות , ריבים קטנים וגדולים , ואחרי ריב שהיה לנו נפרדנו . יולי עדיין רודפת אותי , והיא כל הזמן מזכירה לי את המשפט שהיא אמרה לי "אני יהיה הכלה של עומר" . נופר השותפה שלי לדירה , מצאה את האחד שלה , בזמן שאני תקועה על אותו אחד כבר כמעט שמונה שנים . היא התחתנה לפני חצי שנה עם בחור בשם אייל . גבר גבוהה , עם קעקוע ביד ועם עיניים כחולות . מטו גו פרשתי , עומר עדיין שם . נורא קשה לי עם זה שאני צריכה להצטלם בהרבה מקומות וחלק מהצילומים זה גם דברים שאני לא ממש רוצה . כרגע אני סטודנטית למשפטים . לאסף אח שלי , יש כבר חברה שנה וחצי , הם הכירו כמה ימים אחרי שאני ועומר נפרדנו . קוראים לה דנה והיא בגיל של אסף . היא ממש חמודה ! ההורים שלי התגרשו לפני חצי שנה , בתקופה האחרונה היו להם המון ריבים , וזה לא היה ריבים קטנים ומטופשים . אלה היו ריבים ענקיים ! המון מילים עפו באוויר וזה היה ממש לא נעים . ככה יותר טוב לכולנו . אני פוגשת את אבא שלי פעמיים בשבוע ואת אמא שלי גם פעמיים בשבוע . את שאר הימים אני בעיקר מקדישה ללמידה .. ברק הידיד הכי טוב שלי , יוצא כבר חודש עם חבר אחר שהוא מצא , ומרוב שהם אוהבים אחד ת'שני הם עברו לגור בארצות הברית .

אני ועומר למעשה ניתקנו קשר . הפרידה הייתה לנו ממש קשה , אמרנו שנישאר ידידים . היו לנו כל יום שיחות אבל לאט לאט זה כבר נעלם .
לפני יומיים עומר שלח לי הודעה אחרי חצי שנה שלא שמעתי ממנו . הוא רצה שניפגש עוד השבוע ונדבר . לא היה לי מה לענות לו , הייתי חנוקה . רק היום היה לי מה לענות לו . קבעתי איתו שעה ומקום , למרות שממש לא היה לי עצבים עכשיו לשיחות הרגשיות האלה .
קבענו בשעה תשע , באיזה פארק שקרוב לבית שלו ולבית שלי , ככה שזה יהיה באמצע כזה . זרקתי על עצמי משהו , ויצאתי מהבית בשעה שמונה וחמישים . הגעתי לשם בול בתשע , ועומר כבר חיכה לי שם . כשהוא ראה אותי , הוא הלך לכיווני . כשהוא התקרב אליי , בלי לומר מילה , הוא נישק אותי . רציתי להשתחרר ממנו , רציתי להגיד לו שאני והוא זה כבר לא כמו פעם .. אבל משהו עצר אותי , הרגשתי שכן אני צריכה לנשק אותו גם .
אחרי דקה עומר עצר את הנשיקה . הוא הסתכל לי בעיניים . לא הבנתי למה הוא קרא לי רק בשביל זה . הייתי מבולבלת ..
אחרי שתיקה ארוכה , עומר התחיל את השיחה . שיחה שמצד אחד רציתי שתתחיל , ומצד שני רציתי שרק תיגמר .
עומר התחיל לדבר ואמר לי: "את היית חסרה לי בתקופה הזאת . אני ניסיתי לשכוח אותך , אבל כל דבר שעשיתי רק הזכיר לי אותך . אני אוהב אותך"
לא ידעתי מה להגיב , לא ידעתי אם לנשק אותו או ללכת משם … אחרי חצי דקה שלא היה לי מה להגיד אמרתי לו רק מילה אחת ! "התגעגעתי"
עומר חייך את החיוך שלו , החיוך הכי יפה שאני מכירה , החיוך שאני הכי אוהבת !
"לא בשביל זה הבאתי אותך לפה" עומר אמר לי
פתאום הגיעו אנשים . אנשים שאני מכירה ! חברים , משפחה , מכרים .. הם הסתובבו סביבנו .. לא הבנתי מה הולך פה …
עומר ליטף לי את הפנים , התכופף והוציא קופסה קטנה מהכיס . הוא קרע ברך ושאל אותי "התינשאי לי ?"
לא ידעתי מה להגיב . אני כל כך אוהבת אותו , ולא יכולתי שלא להגיד כן .. אבל מצד שני אני לא יכולה לשכוח כזה מהר למה נפרדנו .
המשפחה , החברים והמכרים ציפו לרגע הזה שאני יגיד לו כן . הם כל כך רצו את זה ..
אחרי שתיקה של דקה , שלא היה לי מה להגיד , ושהייתי שנייה מלבכות אמרתי לו "כן !!!"
עומר התרגש , ונישק אותי נשיקה סוערת , בעוד שמהצד כולם מחאו לנו כפיים ..

אחרי שבועיים בערך , נתתי את הדירה שאני ונופר גרנו בה לאסף ודנה , ואני עברתי לגור עם עומר . אחרי חודש וחצי בערך , עומר ואני התחלנו לארגן דברים לחתונה . קייטרינג , רב וכאלה ..
אחרי שנה וחודש של צפייה והתרגשות הגיע היום הגדול , שבו אני ועומר התחתנו . זה היה יום נורא גדול וחשוב בשבילי ..
שהתחילו הריקודים , אסף עצר את המוזיקה . הוא רצה לעשות משהו . לא כל כך ידעתי מה , הוא לא סיפר לי .. הוא קרא לדנה , החברה שלו , לאמצע הרחבה , וקרע לה ברך ואמר לה: "אני אוהב אותך ולא יכול לדמיין את עצמי בלעדייך . התינשאי לי ?" דנה הייתה עם דמעות בעיניים ובלי יותר מדי חשיבה היא אמרה לו 'כן'
זה היה היום הכי מאושר בחיי ! יום שאני לעולם לא אשכח !

אז ככה:
אחרי שנה , אסף ודנה התחתנו .
שבוע אחרי החתונה שלי ושל עומר ההורים שלי גילו שהם לא יכולים שלא להיות ביחד והם חזרו .
בחתונה של אסף ודנה אני הייתי כבר בחודש השמיני של ההריון שלי , ומיד אחרי חודש ילדתי בן בכור . קראנו לו אורי
גם נופר ילדה לא מזמן . היא ילדה בת , והם קראו לה קורל
אני ועומר סוף סוף לא רבים ריבים חסרי משמעות . יש ריבים פה ושם אבל לא ריבים שאי אפשר לדלג עליהם .
אחרי חודש , יולי גילתה שאני ועומר נשואים . היא הייתה ממש בעצבים , והיא במשך תקופה של חצי שנה ניסתה לעשות הכל כדי להפריד ביני לבין עומר . אחרי חצי שנה שזה לא הלך לה , היא וויתרה , ואנחנו לא שומעים ממנה יותר .
בינתיים החיים טובים , אין תלונות (;


תגובות (1)

אההה…
קראתי ב"רפרוף" את כללל הסיפור ואת כל הפרקים ופשוט:וואו!!
דורשים עונה שניייההההה

06/03/2014 19:40
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך