תגיבו לי כדי שאני אדע אם להמשיך או לא (:

אהבה חדשה – פרק 2

תגיבו לי כדי שאני אדע אם להמשיך או לא (:

העפתי את היד שלו ממני ושהמשכתי ללכת שמעתי אותו צועק לי "אני כבר ישיג את המספר טלפון שלך"
הסתובבתי אליו , עשיתי לו חיוך מלגלג והמשכתי ללכת
———————–
פרק 2:
בערב , לפני שנכנסתי לישון נכנסתי לפייסבוק וראיתי שהייתה לי בקשת חברות . בדקתי מי זה היה . השם היה 'omer shem tov' . זה היה ההוא שביקש ממני את המספר טלפון היום שיצאתי מהבית ספר . אישרתי אותו אחרי כמה דקות .
איך שאישרתי אותו קיבלתי הודעה ממנו: "אז את לא כזאת סנובית כמו שחשבתי . מאשרת אותי … פשששש התקדמות"
רציתי להעיף לו כאפה באותו רגע . מה נראה לו שהוא אומר שאני סנובית .
"ואתה יותר מטומטם ממה שחשבתי" עניתי לו
אחריי ההודעה ששלחתי לו , מצאתי את עצמי מדברת איתו במשך שעה וחצי .
"טוב מאמי , אני חייב ללכת עכשיו . אבל לפני זה … אני יכול לבקש ממך משהו?" הוא רשם לי
"בטח , מה אתה צריך" עניתי לו בחזרה
"את המספר טלפון שלך" הוא כתב לי
"נחשוב עלייך" עניתי לו והתנתקתי . הלכתי לישון עם מלא מחשבות בלילה …..

יום למחרת לא הלכתי לבית ספר עם ברק . החלטתי שאני רוצה ללכת עם אח שלי . אחריי ארבעים דקות של התארגנות , שתינו היינו מאורגנים . ו- וואלה … פעם ראשונה לוקח לאסף להתארגן 40 דקות . בדרך כלל הוא מאורגן תוך 20 דקות . הוא התלבש יותר מדי יפה …
"מי זה החתיך הזה?" אמרתי לו
"החתיך הזה זה אח שלך" הוא אמר לי וחייך
יצאנו מהבית , וכשהגענו לבית ספר ראיתי שם את עומר עם עוד כמה ילדים . הוא ניגש אליי והתחיל לדבר איתי … אחרי עשר דקות היה צלצול … חבל , דווקא היה כיף …
באמצע השיעור קיבלתי פתק מעומר: "אז עכשיו … יש מצב למספר טלפון שלך"
"דבר איתי בהפסקה" אמרתי לו והוא חייך . למעשה … שתינו חייכנו .
אז אחרי חצי שעה של חפירות מהמורה , היה צלצול להפסקה . באתי לעומר ושאלתי אותו: "אתה בא?"
"דקה אני בא" הוא ענה לי
ראיתי אותו הולך לילדה אחרת , הילדה הזאת היא חברה שלי … אחרי חמש דקות הוא חזר ואמר לי: "רק שתדעי שהשגתי את המספר שלך"
"השגת מהר , האמת . לא חשבתי שיילך לך כזה מהר" אמרתי לו
הלכנו לאיזה ספסל בצד , ודיברנו .. היה הרבה צחוקים , חיוכים … היה כיף !
היה צלצול , התחלנו ללכת לעבר הכיתה ופתאום הוא שם עליי את היד שלו . האמת … עם כל מה שיש בינינו .. לא כל כך הפריע לי שהוא שם עליי את היד . אפילו שאני מכירה אותו רק מאתמול .

בסוף הלימודים שהלכתי הביתה , הוא ניגש אליי ואמר לי: "היום תקבלי ממני צלצול"
"חחח אוקיי" אמרתי לו , והוא נתן לי חיבוק . חיבקתי אותו בחזרה .. הוא באמת ילד חמוד . לא כמו מה שחשבתי עליו אתמול .
בערב .. קיבלתי הודעה מעומר "תפגשי אותי בשמונה ליד הבית ספר . אני מכין לך הפתעה"
הייתי די מופתעת .. לי ? הפתעה ? ועוד ממישהו שאני מכירה רק מאתמול ? הייתי סקרנית לדעת מה זה .
התארגנתי לצאת .. לא שמתי משהו כאילו אני יוצאת לאיזה מסיבה . שמתי על עצמי משהו לא חגיגי מידי ..
יצאתי מהבית והגעתי לשם בדיוק בשעה שמונה … עומר לא היה שם . אחרי חמש דקות שעמדתי שם לבד , הוא בא ..
"אני הולך לעשות לך עכשיו כמה שעות של כיף" הוא אמר לי .
חייכתי אליו ואמרתי לו: "אוקיי"
בהתחלה הוא לקח אותי לסרט .. סרט די יפה . ואז הוא לקח אותי סתם להסתובב .. כמו זמן איכות כזה .
היה לי ממש כיף שלא שמתי לב מה השעה בכלל .. קיבלתי מאמא שלי הודעה: "איפה את ??????"
"שיייייט , אני חייבת ללכת" אמרתי לעומר
"אני ילווה אותך , טוב??" הוא שאל אותי . עשיתי לו כן עם הראש והתחלנו ללכת
הגענו אליי הביתה … "היה כיף . תודה על הערב הזה" אמרתי לו
"חחח בכיף . העיקר שנהנת" הוא אמר לי . נתתי לו חיבוק , ועליתי הביתה .


תגובות (3)

תמשיכיייייייייייייייייייייי
העם דורש המשך !!!!

19/12/2013 09:22

תמשיכיי !!!
ואת כותבת מושלם
התחלתי סיפור חדש אשמח אם תגיבי 3>

19/12/2013 13:20

תמשיכייייי :)

19/12/2013 13:38
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך