תגיבו לי כדי שאני אדע אם להמשיך או לא (:

אהבה חדשה – פרק 3

תגיבו לי כדי שאני אדע אם להמשיך או לא (:

"חחח בכיף . העיקר שנהנת" הוא אמר לי . נתתי לו חיבוק , ועליתי הביתה .
————————————
פרק 3:
אחרי הערב הזה עלו לי הרבה מחשבות לראש . אולי הוא אוהב אותי ? אולי אני אוהבת אותו ? אולי הוא לא באמת סטוציונר כמו שבאמת חשבתי ?
יום למחרת שהתארגנתי לביצפר , קיבלתי מעומר הודעה: "אני מחכה לך מתחת לבית"
"אוקיי (:" עניתי לו
אחרי עשר דקות ירדתי אליו . נתתי לו חיבוק , והוא נתן לי נשיקה בלחי . הרגשתי שיש לי פרפרים בבטן … אני אוהבת אותו …
התקדמנו לביצפר ואחרי שתיקה של חמש דקות הוא שאל אותי: "תגידי , את מרגישה אליי משהו ?"
לא היה לי מה לענות לו …. מה , אני יגיד לו שאני אוהבת אותו ? אם אני יגיד לו שלא זה יהיה סתם שקר , ואם אני יגיד לו שכן … מי אמר שהוא מרגיש אליי גם משהו ?
"אתה מרגיש אליי משהו?" שאלתי אותו . רציתי לדעת אם הוא מרגיש אליי משהו כמו שאני מרגישה אליו .
"אני שאלתי קודם" הוא אמר לי .
"להגיד לך את האמת ? בהתחלה חשבתי שאתה סטוציונר .. כזה שמנצל בחורות סתם , שוכב איתן ואז זורק אותן . אבל אז גיליתי שאולי אתה לא באמת כזה …."
לא הספקתי לסיים לדבר והוא נישק אותי … באמצע הרחוב , בדרך לבית ספר . היה קצת מביך אבל לא נתתי לזה להפריע לי . זרמתי עם זה … כולם הסתכלו עלינו .
התקדמנו לבית ספר ושהגעתי ראיתי שם את ברק עם עוד כמה בנים . קראתי לו והוא ניגש אליי .
"אני חייבת לספר לך משהו !!!" אמרתי לו
"מה קרה?" הוא שאל אותי
"בוא רגע לצד" אמרתי לו
הלכנו לצד , למקום שקט , מבלי שאף אחד יראה אותנו וסיפרתי לו מה שקרה לי בדרך לבית ספר עכשיו עם עומר . ברק ממש שמח בשבילי ! אין , אני חולה עליו ! הוא תמיד בשבילי בהכל !!
"אז אפשר להגיד בהצלחה?" ברק שאל אותי
"אמממ … כנראה שכן" עניתי לו והוא חיבק אותי

באמצע השיעור קיבלתי מעומר פתק: "אני אוהב אותך ♥♥"
"גם אני אוהבת אותך ♥♥♥" עניתי לו . התסכלנו אחד על השני .. העיניים שלו בהקו . אולי הוא באמת מתכוון לזה ..
אחריי סיום הלימודים עומר ניגש אליי והוא רצה שניפגש . הסכמתי .. הלכנו אליו הביתה , וכל הדרך הוא חיבק אותי .
הגענו אליו הביתה , ועלינו אליו לחדר . יש לו בית שתי קומות .. כמו שלי . ועל החדר ??? שלא נדבר בכלל . החדר היה פשוט ה ו ר ס !
הייתי אצלו במשך שש שעות , אבל אז כרגיל .. קיבלתי מאמא שלי הודעה שאני צריכה לחזור הביתה . נהניתי אצלו ממש . ראינו סרט , אכלנו , התנשקנו כמה פעמים באמצע הסרט ..
טוב לי איתו .. ואני מקווה שזה יחזיק מעמד להרבה זמן . אבל להגיד את האמת ? אני מפחדת להתאכזב ממנו . אני לא מכירה אותו כמה שנים שאני יכולה להגיד שהוא לא בנאדם שאפשר להתאכזב ממנו .. אני מכירה אותו רק שלושה ימים … אני בדרך כלל מכירה יותר לעומק את אותו ילד שקורא לי משהו איתו . ועם עומר ? עם עומר זה לא קרה . פשוט נתתי לזה לזרום מבלי לחשוב בכלל מה יכול לקרות לי ..


תגובות (3)

היי, חחח זו אלכס.
את ביקשת ממני להגיב קודם על הסיפור שלך אז עכשיו אני מגיבה….
הוא פשוט מושלםםםם זה סוחף מותח ומדהים, ובבקשה אני מתחננת תמשיכי.
הגבתי חחח

20/12/2013 10:27

,nahfhhhhhhhhhhhh
סליחה אנגלית. המשך!

20/12/2013 10:35

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייי

20/12/2013 11:59
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך