תגיבו לי כדי שאני אדע אם להגיב או לא (:

אהבה חדשה – פרק 4

תגיבו לי כדי שאני אדע אם להגיב או לא (:

טוב לי איתו .. ואני מקווה שזה יחזיק מעמד להרבה זמן . אבל להגיד את האמת ? אני מפחדת להתאכזב ממנו . אני לא מכירה אותו כמה שנים שאני יכולה להגיד שהוא לא בנאדם שאפשר להתאכזב ממנו .. אני מכירה אותו רק שלושה ימים … אני בדרך כלל מכירה יותר לעומק את אותו ילד שקורא לי משהו איתו . ועם עומר ? עם עומר זה לא קרה . פשוט נתתי לזה לזרום מבלי לחשוב בכלל מה יכול לקרות לי ..
—————————————–
פרק 4:
שהלכתי לישון , הייתי ממש מבולבלת ! מצד אחד אני אוהבת אותו ומצד שני אני מפחדת :/
בבוקר למחרת החלטתי שיהיה מה שיהיה . אני יודעת להגן על עצמי טוב מאוד ויש לי גם אח ששומר עליי(: גם הבוקר , כמו אתמול , קיבלתי מעומר הודעה שהוא מחכה לי למטה . ירדתי אליו והוא נתן לי נשיקה בפה.
התחלנו להתקדם לבית ספר .. הוא חיבק אותי , הרגשתי נעים ..
שאלתי אותו: "תגיד אתה אוהב אותי ?"
"אני אוהב אותך ואני תמיד יאהב אותך" הוא אמר לי ונתן לי נשיקה .
חייבת להודות .. הוא אמר את זה בצורה ממש אמינה ! אני מקווה שזה באמת ושזה לא סתם משחק .
"ואת אוהבת אותי?" הוא שאל אותי
"אני אוהבת אותך ואני תמיד יאהב אותך" עניתי לו וחיבקתי אותו .
הגענו לבית ספר . הגענו בדיוק בצלצול אז ישר נכנסנו לכיתה . ברק לא הגיע היום .. לא יודעת למה :/
עומר קפץ על ההזדמנות הזאת והתיישב לידי . הוא לקח לי את המחברת ואחרי כמה דקות שראיתי אותו מקשקש לי באיזה דף הוא הביא לי אותה . על הדף היה רשום: "אני אוהב אותך" ומלא לבבות מפוזרים בכל הדף .
הסתכלתי עליו .. חייכתי ולחשתי לו: "אני אוהבת אותך" הוא חייך אליי חזרה(:
המורה קלטה אותנו מחייכים אחד לשני וצעקה לנו: "עומר ודניאל , רוצים לשתף אותנו למה אתם מחייכים?"
לא ענינו לה , אבל צחקנו בשקט .. ואז המורה כבר ממש התרגזה על הצחוק הזה והיא הוציאה אותנו מהכיתה . היא שלחה אותנו לכיתה אחרת , עם המורה הכי שטן בארץ !!
לא באמת הלכנו למורה הזאת , הלכנו לאיזה פינה שלא היה שם אף אחד והיינו לבד במשך ארבעים דקות , אבל הלכנו למורה חמש דקות לפני הצלצול . שהיא תחשוב שהיינו אצלה כל השיעור .
אחרי סיום הלימודים התקשרתי לברק . שאלתי אותו למה הוא לא בא היום . הוא חולה … החלטתי לעשות לו 'ביקור חולים' . הלכתי לחנות ממתקים וקניתי לו את השוקולד שהוא הכי אוהב !
הגעתי אליו הביתה ואמא שלו פתחה לי את הדלת . אמא של ברק היא כמו אמא שנייה שלי . היא אמרה לי שלום ונתנה לי חיבוק .
הלכתי לחדר של ברק . הוא היה ממש חולה ! חיבוק הפעם לא נתתי לו . אבל נתתי לו את השוקולד(:
"כבר ראיתי אותך ואת השוקולד ואני מרגיש יותר טוב" הוא אמר לי
חייכתי אליו … הייתי אצלו במשך שעה וחצי ואז חזרתי אליי הביתה . בדרך הביתה קיבלתי מעומר הודעה: "אהובתי , בשבע אני אצלך"
שמחתי דווקא . הפעם הבית היה רק שלנו . אסף היה אצל חבר שלו , וההורים שלי היו בעבודה .
בשעה שבע הוא הגיע . היה ממש כיף !!!
אחרי כמה שעות הוא היה צריך ללכת . שהוא עמד בדלת לפני שהוא יצא אמרתי לו: "אני אוהבת אותך"
הוא ענה לי: "ואני אוהב אותך יותר מאת עצמי" . הוא נתן לי נשיקה ויצא ..


תגובות (6)

תמשיכי

22/12/2013 10:57

המשך!!!
~קוראת חדשה!~

23/12/2013 11:47

תמשייכיייייי עכשייייייווווווווווו
אני מצווה עלייייייך !!!! *~*
זה יותר מידי מושללם >

23/12/2013 12:05

ואוו ממש טוב.התרשמתי מאוד מאוד

23/12/2013 12:09

את כותבת סיפורים טובים תמשיכי באלי לדעת את ההמשך

24/12/2013 03:34

שלום ~.~
ביקשת ממני לקרוא את הסיפור שלך
ומה אני יגיד לך
אני מאוהבת בו
חחח
תמשיכי

24/12/2013 05:22
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך