תגיבו לי כדי שאני אדע אם להמשיך או לא (:

אהבה חדשה – פרק 5

תגיבו לי כדי שאני אדע אם להמשיך או לא (:

אחרי כמה שעות הוא היה צריך ללכת . שהוא עמד בדלת לפני שהוא יצא אמרתי לו: "אני אוהבת אותך"
הוא ענה לי: "ואני אוהב אותך יותר מאת עצמי" . הוא נתן לי נשיקה ויצא ..
————————————————–
פרק 5:
יום למחרת שהכלתי לבית ספר היה את אותו דבר . אתם יודעים … שגרה
אחרי הלימודים עומר ליווה אותי הביתה . הוא לא עלה כי הוא יהיה צריך לעשות משהו . לא יודעת מה ..
בערב הוא שלח לי הודעה: "בגלל שלא נפגשנו היום אני מפצה אותך ! אני יהיה מתחת לבית שלך בשבע וחצי . אני לוקח אותך למסיבה(:"
שמחתי . אם עד עכשיו היה לי ספקות לגביו .. הם נעלמו . אחרי כל מה שהוא עושה בשבילי , אני יודעת שהוא לא יפגע בי .
התחלתי להתארגן . שמתי על עצמי שמלה , נעל עקב , התאפרתי , שמתי עגילים , טבעת , שרשרת .. אחרי התארגנות של שעתיים הייתי מוכנה . בשעה שבע וחצי יצאנו .
אחרי חצי שעה הגענו . זה היה במקום של מישהו מהמשפחה של עומר אבל הוא הביא רק חברים . היו שם הרבה בנים בעיקר . אבל היו שם גם בנות .. הבית היה ממש גדול ! היה שם בריכה , הבית היה שלוש קומות ..
ראיתי שם את אחת החברות שלי . את יעל . היא הייתה החברה הכי טובה שלי אבל מאז החטיבה התרחקנו ממש . ניגשתי אליה והתחלנו לדבר מלא . עומר נעלם לי , אבל אני בטוחה שהוא לא יעשה שטויות .
אני ויעל התיישבנו באיזה פינה והתחלנו לדבר . פתאום בא עלינו מישהו מפחיד . אני חושבת שהוא היה שיכור .. הוא התיישב לידי והכי לא הרגשתי בנוח .
לאט לאט הוא התקרב אליי יותר ויותר וכמה שהתרחקתי ממנו ככה הוא התקרב אליי . פחדתי שהוא יתקרב אליי יותר מדי עד שאני לא יוכל יותר להתרחק ואני יעשה משהו נוראי !!!
אחרי שכבר ממש לא יכולתי להתרחק והוא כמעט נישק אותי שמעתי מישהו צועק . זה היה עומר . הוא ראה שהמפחיד ההוא בא עליי והוא ניסה להגן עליי . עומר צעק עליו יותר מדי ואחרי ריב ממושך הם התחילו שם מכות .
פחדתי . פחדתי שיקרה משהו שאני יצטער שבכלל באתי לפה . מלא ילדים ניסו להפריד אבל זה לא ממש הצליח להם . פתאום אני קלטתי את אח שלי . בהתחלה לא הבנתי מה הוא עשה שם אבל זה לא כל כך משנה , כי הוא היחיד שהצליח להפריד ביניהם ולעצור את המכות .
"מה קרה פה?" הוא שאל אותנו
"מה שקרה זה שהג'מוס הזה ניסה לנשק את חברה שלי." עומר ענה
אסף שתק . הוא התאפק לא לריב עם ההוא מפחיד . הוא רק הסתכל עליו במבט מפחיד ואחרי שתיקה של חמש דקות הוא אמר: "עוד פעם אחת אתה נוגע באחותי אני שובר אותך" והלך ..
עומר חיבק אותי ואמר לי בשקט: "אני תמיד יגן עלייך"
חיבקתי אותו חיבוק חזק . הרגשתי שיש מי שדואג לי .. מי שאוהב אותי .. -אני אוהבת אותו-
אחרי זה , הכל נמשך כרגיל . אף אחד יותר לא נטפל עליי . המשכתי לדבר עם יעל ופתאום ראיתי בטווח עין שלי את אסף . הוא התחיל שם עם איזה מישהי , די יפה . הגיע הזמן שתהיה לו חברה . כל כך הרבה בנות ביקשו ממני שאני ישדך בינה לבין אסף .. אבל אסף לא אהב אף אחת . הוא אהב רק ילדה אחת אבל היא לא ממש שמה עליו . הבת היחידה שלא שמה עליו !
"תראי את אסף" אמרתי ליעל
בהינו באסף כמה דקות . ואחרי כמה דקות סוף סוף זה קרה . הם התנשקו ! כל כך שמחתי בשביל אח שלי ! אני מקווה שזה יחזיק להם מעמד ! הסתכלתי עליהם וחייכתי . רצתי לאח שלי ונתתי לו נשיקה בלחי . הייתי כל כך מאושרת ! סוף סוף הוא מצא לעצמו מישהי . ותאמינו לי .. בתור אחותו .. הוא לא מתחיל עם כל בת .
"שמחה בשבילך , אח" אמרתי לו וחייכתי .
עזבתי אותם שיהיו לבד , והם היו ממש צמודים אחד לשני . הם נהנו ביחד , שמתי לב . העיקר שאח שלי מאושר עכשיו (:
אחרי כמה שעות רציתי ללכת הביתה . עומר ליווה אותי עד הבית . אסף החליט שהוא רוצה להישאר שם עוד קצת .
שהגעתי הביתה אמרתי לעומר: "תודה על הערב הזה , אני אוהבת אותך"
"אני אוהב אותך ואני תמיד פה בשבילך! אני תמיד יעשה אותך מאושרת" הוא ענה לי


תגובות (3)

המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

24/12/2013 10:05

אומיגדדדדדדדדדדדדד להמשיך ועכשיו

24/12/2013 11:26

כןכן

26/12/2013 08:59
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך