LIAN67
מקווה שאהבתם את הקטע ואשמח לתגובות :)

אהבה חד צדדית – קטע קצר

LIAN67 08/05/2014 2251 צפיות 3 תגובות
מקווה שאהבתם את הקטע ואשמח לתגובות :)

תמיד ידעתי שאהבה שלי כלפייך היא יותר מסתם ידידות אך תמיד חישבת אותי כאחות , מישהי שאפשר להשען עלייה כתף , תמיד הגנת עליי מפני סכנות.

אני זוכרת את הרגע הזה שהבנתי שאני מאוהבת בך זה שבאת אליי וראינו סרט ושמת את היד שלך על כתפיי והצמדת אותי אלייך וליטפת את שערי ברכות , כבר לא הייתי שקועה בסרט אלא שקועה במגע שלך .
הרמתי את ראשי אלייך והסתכלתי אלייך וראיתי עד כמה שאתה יפה , הזיפים שעושים אותך גברי והריסים הארוכות וענייך החומות דבש שרק מלהסתכל עליהם את נמסה .
שמת לב שהסתכלתי אלייך סובבת את ראשך לכיווני וראיתי את החיוך הכובש הזה שאי אפשר לא לחייך אליו בחזרה .
לקחת את ידיך החסונות ותפסת את ראשי והצמדת את שפתיך למצח שלי ונישקת ,הרגשתי את הרעידות בגופי ואת הפרפרים שבבטן , חשבתי לרגע שאני ילדה בת 12 שבפעם הראשונה התאהבה בבחור .
כמה פעמים ניסיתי לרמוז לך אך היית בשלך כמו ילד תמים והבנתי מאוד שזאת אהבה חד צדדית אבל לא וויתרתי המשכתי לרמוז לך אך לא רציתי להרוס את כל הקשר שיש לנו אך ניסיתי עד שבאותו יום נפגשנו עם כל החברה ביום שישי בפארק וראיתי אותך מגיע עם מישהי ומחבק אותה במותנייה מחייך אליה הסתכלתי עלייך וראיתי את המבט החם שלך מביט בה ורואים עד כמה שאתה מאושר , הרגשתי איך ליבי נשבר והדמעות שמתות לצאת , אין דבר יותר כואב שרק אחד מאיתנו אוהב , אי אפשר לעשות עם זה כלום . התקדמת לכיווני עם הבחורה ואמרת לי את המשפט שבחיים לא ישכח אותו " אגמי רק ביגלל שאת אחות בשבילי את הראשונה שצריכה לדעת , אני רוצה שתכירי את אהבה של חיים שלי " בזמן שחיבקת אותי ולחשת לאוזני , הרגשתי איך סכין נכנס עוד יותר לעומק של הלב . חייכתי אלייך בחיוך הכי מזוייף ואמרתי לך שאני הכי שמחה בשבילך אבל בבפנים נשרפתי מכאב , הרגשתי איך עולמי נחרב שהתנשקתם מולי לא החזקתי את עצמי קמתי מהר ויצאתי ונתתי לדמעות לצאת , הבנתי שאני צריכה להתרחק מימנו לכמה זמן שהכאב יתרפא אך אני לא חושבת שזה יהיה בזמן הקרוב . הבנתי עוד יותר שאני תמיד אחשב אצלו כידידה שאפשר לספר לה הכל , אחות אבל לא רציתי את זה , רציתי את אהבה של בני זוג ולא של אהבה של אחים , רציתי את להרגיש את שפתייך נוגעות בשפתיי ואת ידייך מלטפות את גופי בתשוקה אך מה שקיבלתי זאת נשיקה במצח וחיבוק של אחים , הבנתי עוד יותר שאין דבר יותר כואב מאהבה חד צדדית .


תגובות (3)

*יתרפא*בני זוג* היו עוד כמה טעויות.. חוץ מזה, אהבתי מאוד את הדימויים ואת הדרך שהעברת את המסר.

08/05/2014 22:39

    חחחחחחח כןן אני לא שמה לב לאיך שאני כותבת אבל בכל זאת יקח תשומת ליבי לזה ותודה :)

    08/05/2014 23:02

וואו זה היה ממש יפה!

01/08/2015 01:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך