storylove8823
זה סיפור ראשון שאני מפרסמת אשמח אם תכתבו את הערות שלכם

אהבה יפה הקדמה

storylove8823 30/04/2015 761 צפיות תגובה אחת
זה סיפור ראשון שאני מפרסמת אשמח אם תכתבו את הערות שלכם

הקדמה
בר אזולאי- קוראים לי בר, אני בכיתה י'א בת 17, כשהייתי בת 14 שני הוריי מתו בתאונת דרכים והשאירו אותי ואת אחי לבד בעולם, עכשיו אנו נמצאים בפנימייה בתל אביב, לאחי הגדול קוראים ליאור.
יש לי שיער שטני ארוך וחלק, יש לי גוף יפה וחטוב, אחריי שהוריי מתו הייתי מדוכאת ועשיתי עגיל בטבור, אני ילדה מופרעת אבל כולם אוהבים אותי, אני מצחיקה ואוהבת לרקוד, ריקוד זה החיים שלי, לימוד זה שנאת חיי, יש לי עיניים כחולות כמו הים וגוף שזוף ויפה.
לחברה הכי טובה שלי קוראים שיר, כשרק הכרנו תמיד רבנו אבל לאט לאט הכרנו אחת את השנייה, שיר לעומתי אוהבת ללמוד לשיר ולנגן בגיטרה, היא ילדה שקטה ומדהימה, לשיר יש אח גדול בגיל של אחי אבל לפני שנתיים הוא נסע לחו'ל והוא אמור לחזור בקרוב, לא ראיתי אותו מלא זמן, הוא תמיד היה מציק לי אבל היינו ידידים טובים.

ליאור אזולאי-קוראים לי ליאור אני בן 18 כיתה י'ב, יש לי אחות קטנה שהיא כל עולמי, אני שומר עלייה מהכל.
יש ליש יער חום ועיניים ירוקות, אני גבוה, שרירי וחסון, אני ידוע בתור הערס של הפנימייה, אני מעשן שותה ומחליף בנות כמו גרביים אבל כשבת לא מסכימה אני לא מכריח אותה, אני מכבד בנות אפילו כשאני שיכור.

שיר ביטון-אני שיר ביטון בת 17 כיתה י'א ההורים שלי נעלמו כשהייתי בת 10 ומאז אני ואחי כאן, אחי נסע לחו'ל לפני שנתיים ואמור לחזור בקרוב, הוא שומר עליי כמו על החיים שלו.
יש לי שיער חום חלק וארוך ועיניים חומות כדבש, לעומת בר אני חרשנית, אני אוהבת ללמוד וזה חשוב לי וזה מה שגרם לי ולבר מריבות בהתחלה אבל לאט לאט הכרנו אחת את השנייה והכרתי ילדה מצחיקה ומלאת חיים, אנחנו אוהבות להציק לאחים שלנו.
החלום שלי זה להיות זמרת, אומרים לי שאני שרה יפה ומנגנת יפה על גיטרה.

לירון ביטון-קוראים לי לירון אני בן 18 כיתה י'ב, יש לי שיער חום ועיניים חומות, יש לי קוביות וגוף שרירי וחסון אני גבוה, הייתי שהתיים בארצות הברית ועכשיו אני חוזר לארץ, אני ערס בנשמה וחתיך בטירוף, יש לי עגיל בגבה ועור שזוף.


תגובות (1)

מושלם!!!
תמשיכיייי

30/04/2015 22:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך