דורינה
הייי.
איקח לי כמה זמן לעלות את פרק 11 כי עדיין לא מוכן אבל ברגע שאני מסיימת לכתוב אותו אני מעלה אותו לאתר!!

אהבה ישנה ואחריה חדשה פרק 10

דורינה 14/07/2011 829 צפיות אין תגובות
הייי.
איקח לי כמה זמן לעלות את פרק 11 כי עדיין לא מוכן אבל ברגע שאני מסיימת לכתוב אותו אני מעלה אותו לאתר!!

הייתי המומה.
לא חשבתי על כלום כשפתאום נתתי לו סטירה ואמרתי לו:
אם אתה לא ראית מה היה בפארק אני ותומר חברים עכשיו!!" וברחתי."
ברחתי כמו איזה מטומטמת.
לא הבנתי מה עבר עליו.
הסתכלתי עליו מאחור ולא ראיתי אותו יותר.
כעבור רגע משהו רטט בכיס שלי.
פעמיים.
אלה היו הודעות מסיימון ותומר.
תומר כתב:"אני אוהב אותך" ושלח לב.
סיימון כתב:"אני לא מצטער אני באמת אוהב אותך ואני לא אוותר עד שתהיי שלי"
או.מיי.גאד!!
זה כל מה שיש לי להגיד.אבל אז חשבתי שלא אני לא יכולה אני חברה של תומר ואני אוהבת אותו.
מחקתי את ההודעה של סיימון ושמרתי את של תומר.
-יום ראשון-
כשהתעוררתי התעוררתי בהרגשה נעימה אחרי שנזכרתי מה קרה אתמול עם תומר ואת מה שקרה עם סיימון שמרתי במגירה נעולה בתוך תא במוח ולא נתתי לה לצאת.
התארגנתי ויצאתי לחכות לאוטובוס. שמעתי את ענבל ושני קוראות לי.
החלטתי שאני צריכה לדבר עם ענבל.
ככה הלכה השיחה בינינו:
אני:"היי שני!היי ענבל."
ענבל:"תקשיבי נועה אני מאוד מצטערת על מה שקרה!תומר השביע אותי לא לגלות לך ואמר לי שהוא יגלה לך לבד שהוא ייצא עם שירן!! אני מאוד מאוד מצטערת!!"
טוב…נו… מה כבר אפשר לעשות?! התנפלתי עליה בחיבוק ענק ואמרתי לה שאני סולחת לה ואז עד שהאוטובוס הגיעה כבר שיתפתי אותן בכל מה שקרה אתמול עם תומר ואז סיפרתי להן על סיימון.
עלינו לאוטובוס וענבל התיישבה לידי ושני מולנו והמשכנו לדבר על דברים סתמיים.
כשהאוטובוס הגיע לתחנה של תומר ותומר עלה הוא הסתכל עליי ואז על ענבל וענבל קלטה את המסר ועברה לשבת ליד שני ותומר התיישב מכורבלים.
כשאלינור קלטה אותי ואת תומר מהמושב שלה היא נראתה כאילו לא יודעת…. כאילו פגשה רוח רפאים!! זה היה כל כך מצחיק!!!ושירן…שירן לא ידעה שום דבר מהחיים שלה.צת ריחמתי עליה אבל שמחתי שבסוף תומר שלי ולא שלה!!
לא דיברנו. סתם ישבנו מכורבלים עד שהגענו לבית הספר.
נכנסנו לכיתה אני תומר ענבל ושני והתיישבנו במקומות שלנו אני ותומר ביחד וענבל ושני מלפנינו.
העברנו את הדקות שלפני שהמורה מגיעה בדיבורים ארבעתנו כשפתאום המורה הודיעה לנו שיש לנו תלמיד חדש…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך