אהבה ישנה ואחריה חדשה פרק 17

דורינה 21/07/2011 794 צפיות אין תגובות

אוקי אני לא פשוט לא מאמינה שזה קורה לנו זה כזה מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אוקיי אז ככה.
זה מה שהיה כשהמורה נכנסה:
"ילדים השנה לבית הספר יש תקציב לטיול לחו"ל במסגרת לימודי צרפתית לצרפת\פריז אבל רק ל-8 ילדים.ערכנו הגרלה בין הכיתות והכיתה שלנו נבחרה והילדים שנבחרו גם הם בהגרלה הם….."
כל היתה הייתה במתח מוכנה לקרוא כבר בקריאות שמחה או לחלופין עצב.
"שירן,תומר,ענבל,טוני,שני,בן,נועה וסיימון!!!"
"או.מיי.גוד!"קראתי וכולנו-אלה שנבחרו פרצו בריאות שמחה.
כל השאר היו מאוכזבים אבל הרבה פרגנו אבל אחרים כמו אלינור התאכזרו אלינו. התעלמנו.
אחרי שנרגענו היא חלקה לנו דפי אישור להורים והסבירה לנו על הבטיחות והסדר ואמרה שיש לנו מסלול מאורגן ורק ביום האחרון אפשר יהיה להסתובב בשוק כדי לקנות מזכרות.
יואו!!!!!!
זה יהיה חלומי אני וסיימון ענבל וטוני ושני ובן כולנו בעיר הכי רומנטית בעולם פריז!!!!!!!!!
זה הולך להיות כל כך כיף!
טוב כמובן שגם תומר ושירן יהיו שמה אבל זאת לא הנקודה!!
וזה נכון שאני וסיימון רק ידידים עכשיו אבל קיוויתי שבפריז סוף סוף אתגבר על תומר.
המורה אמרה לנו שאנחנו נוסעים ל-6 ימים ו-5 לילות. איתה ועם עוד שני מורים שיצטרפו אלינו!!
כולנו היינו כל כך מאושרים.
אבל הדבר היחיד שלא חשבנו עליו הם ההורים שלנו.
-בבית-
"לא נועה.את לא נוסעת."זה הדבר הראשון ששמעתי מאמא שלי כשסיפרתי לה על הטיול.
אני פשוט לא מאמינה שהיא לא מרשה לי.
כמובן שהחזרתי מלחמה:
"אבל אמא!!! בבקשה אנחנו ניהיה עם 3 מורים הכל יהיה בסדר!! בבקשה את חייבת להרשות לי!"
"לא נועה!"
"ועם ענבל ושני כן נוסעות?????"
"טוב אז במקרה הזה אני יכולה לשקול את הנסיעה"
הופיעה בי ניצוץ של תקווה.
עליתי למעלה והתקשרתי לענבל ושני.
מתברר שגם להם היה מזל כמו שלי.
לא הרשו להן.
שלושתנו היינו מאוכזבות ואמרנו בו בזמן:
"אופפפפ' אמא שלי אמרה שהיא תרשה לי רק עם גם אתן נוסעות!"
פרצנו בצחוק והיה ברור שעם כל אחת תגיד להורים שלה שגם השניות באות הן ירשו להן.
ניתקתי בשמחה ודהרתי לאמא שלי ואמרתי לה:
"מרשים להן!!!!אז אני יכולה לנסוע?????"
"טוב נועה….. את נוסעת!אבל……את לא אורזת יותר ממזוודה אחת ותיק גדול! ברור לך?!"
פרצתי בצחוק והסכמתי.
נתתי לה את האישור כדי שהיא תחתום ושוב דהרתי למעלה והתקשרתי לענבל ושני ואמרתי להן
שמסכימים לי!
וענבל ושני אמרו שגם להן מרשים!!!
היינו כל כך מאושרות!!
אחרי השיחה איתן התקשרתי גם לסיימון והודעתי לו שאני נוסעת ושאלתי אם גם הוא.
הוא אמר שההורים שלו הסכימו בלי להניד עפעף.
הייתי כל כך שמחה עד שהגיעה ארוחת הערב.
אבא שלי לא היה כל כך מאושר מהנסיעה ומהעובדה שאמא הסכימה לי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך