אהבה ישנה ואחריה חדשה פרק 3

דורינה 13/07/2011 965 צפיות 4 תגובות

כשתומר שאל אותי את זה כמעט נחנקתי על האוכל שלי אבל למזלי הצלחתי להסתיר את זה לבלוע את האוכל שלי ולומר:"כן,כן בטח."
מפה ראיתי שענבל ושני מתחילות לחזור נעצרות מסתכלות עלינו מצחקקות ופונות לשולחן אחר.
אני ותומר התחלנו לדבר כשפתאום אלינור הגיעה אלינו.
***הסבר***
תומר הוא חתיך הורס ומקובל והרבה בנות בשיכבה מתות עליו. ובמיוחד אלינור. בגלל שהיא ותומר היו פעם חברים אבל כל כך רואים עליה שהיא רוצה לחזור אליו אבל הוא דוחה אותה כבר עוד משנה שעברה.ועוד משהו בכיתה ו' אני אלינור ענבל ושני היינו פעם החברות הכי טובות בכיתה ו' ופתאום כשעלינו לכיתה ז' היא פתאום התחילה להתנהג אליי כמו זבל כאילו בכלל לא היינו החברות הכי טובות וככה הקשרים ביני ענבל ושני התחזקו כשהיא עזבה את הקבוצה.
***חזרה לפרק***
הייתה בינינו שיחה והשיחה התנהלה כך:
אלינור:"היי תומר!תגיד למה אתה יושב עם ה..-היא מסתכלת עליי במבט בוחן-יצור הזה?"
אני:"סליחה?!"-אלינור כמובן מתעלמת.
תומר:"אלינור…על מה את מדברת?"
אלינור:"האמת חשבתי שתרצה לשבת איתנו ז"א בשולחן של המקובלים ולא של ה..יצור הזה.."
אני:"אלינור?…תחפפי!!"-שוב אלינור מתעלמת ממני.
תומר:"אלינור רק שתדעי אני ונועה ידידים טובים ואנחנו רק מדברים.את יכולה בבקשה..איך לומר את זה בדרך טובה?..לעוף?"-בכעס מסוים.
אני-חושבת:"רק ידידים זה מה שהוא חושב עלינו?הרגשתי את הדמעות עולות והגוש בגרון ששוב עולה אז מיצמצתי כמה פעמים כדאי לסלק את הדמעות.
אלינור:"אהה טוב אם זה מה שאתה רוצה… אבל רק שתדע אתה מפסיד!!"-סיימה והלכה בדרמטיות.
ענבל ושני שראו את הכל ניגשו אלינו ושאלו אותי מה היא רצתה.עניתי להן שהכל בסדר ואמרתי שנדבר יותר מאוחר.
כשנגמרה הפסקת האוכל והתחילה להפסקה ממש גררתי את ענבל ושני לפינה מרוחקת וסיפרתי להן כל מה שקרה.כשסיימתי ענבל ושני סיננו ביחד "איזו פרה" על אלינור ואני הסברתי להן על הידידים.
ענבל ושני ניחמו אותי ולא נתנו לי לחשוב ככה ואמרו שהוא סתם אמר את זה כי הוא לא רצה שאני ידע מה הוא מרגיש והכל ואני כמובן הייתי חייבת להתנהג כאילו אני לא מאמינה להן.
אחרי כמה זמן התחלתי להשתכנע כשראיתי פתאום את לא אחרת מאשר..-תנחשו- אלינור מתקרבת אלינו.


תגובות (4)

תתמשיכייי =]
אההבתיי :)
מאוד D:
כדאי שאני אפסיק לעת עתה עם הסמיילים…. (רק אחד אחרון) :S

13/07/2011 17:23

ואייי אהבתיי ^_^
תמשייכיי …:D

13/07/2011 18:48

היי דורינה

פעם ראשונה שאני קוראת את הסיפורים שלך ואהבתי מאד את מה שקראתי

תמשיכי כי זה ממש 100המם !!!!

ב ק י

13/07/2011 20:03

תודה יש לי כבר עד פרק 8 אבל אני מעלה כל זמן רק פרק אחד אחרת לוקח לזה ממש מלא זמן לעלות!!!!!! :(
ותודה שאתן מגיבות זה חשוב לי!! :)

13/07/2011 21:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך