אהבה ישנה ואחריה חדשה פרק 4

דורינה 13/07/2011 908 צפיות 7 תגובות

או'אלוהים!!! אני כל כך מעוצבנת!! טוב תראו ככה הלכה השיחה ביני לבין אלינור:(ענבל ושני לא אמרו כלום במשך כל השיחה)
אלינור:"את שתתרחקי מהחבר שלי זה ברור לך?!!"
אני:"סליחה מי אמר שהוא החבר שלך?את יודעת בכלל מה הוא מרגיש??!!"
אלינור:"למה מה?את כן יודעת?"
אני:"אולי אני לא יודעת במי הוא מאוהב אבל אני יודעת בוודאות שבך הוא לא!!!"
אלינור:חתיכת …!!! חושבת את עצמך מקובלת אהה? רק שתדעי כולם בבית ספר שונאים אותך ואת החבורה הקטנה שלכם אז תפסיקי לעוף על עצמך!!"
אני:"סליחה?!אותי כולם שונאים? בסדר שמענו.אני די בטוחה שאת זאת שמשלה את עצמך כשאת חושבת שאת מקובל ושתומר מת עלייך כי הוא ממש לא כי את כזאת.. נו.. איך אומרים מעצבנת שחושבת את עצמה ברור לך?!"הסתובבתי לקחתי את ענבל ושני והשארתי אותה מאחור עם פה פעור.
אני לא יודעת מי הייה יותר מופתעת אני אלינור ענבל או שני.
"או'אלוהים נועה!!! את הראת לה מה זה!!"קראה לי שני.
"כן נכון. אבל תקשיבי יש לי משו להגיד לך אוקיי?"שאלה ענבל.
"כן בטח"השבתי.
"תקשיבי אני די חושבת שתומר בחיים לא יהיה שלך אם את לא תדברי איתו ונראה שאלינור עומדת לחטוף לך אותו בקרוב.ואם אין לך אומץ לגשת אליו אני יכולה לגשת אליו ולספר לו להגיד הכל."אמרה ענבל.
"לא!לא,בשום אופן לא.זה מה שחסר לי עכשיו!לא פשוט לא."כמעט צעקתי.
"אבל נועה תקשיבי…"ניסתה גם שני לשכנע אותי.
"לא וזה סופי!"אבל אז ראיתי את אלינור ותומר ו..נשברתי."טוב בסדר אתן יכולות.אבל..אני רוצה שרק אחת מכן תדבר איתו ושזה יראה כאילו אני לא יודעת על זה אוקיי?"
"כן, כן ברור!! יאיייי!!!!!"צעקו ענבל ושני.
"אתן יכולות לצעוק יותר חזק?אני חושבת שלא כל הבית ספר שמע אתכן!"כעסתי.
"סליחה נועה"מילמלו אבל בשימחה מוסתרת.
"טוב אז מי מכן תלך?"שאלתי.
"אני הולכת"אמרה ענבל."את ושני דומות מדי שני לא תוכל לעשות את.אל תעלבי שני."
"טוב אוקיי. אבל קודם כמה כללים:
שזה יראה כאילו אני לא יודעת שאתם מדברים עליי.
את מספרת לי כל מה שהוא אומר לך מילה במילה.אוקיי????"
"כן,כן ברור!"אמרה ענבל פנתה לאחור והלכה אל תומר כי הוא בדיוק השתרר מאלינור.


תגובות (7)

חחחחחחחחחח תמשיכייי

13/07/2011 23:19

אהה ורואים שקראת את הסדרה של קיץ אחד ביחד … בחרת את השמות לפי השמות של הספר ואהבתי את הסיפור אז תמשיכיייי ומהר :)

13/07/2011 23:20

לקחתי שמות מכל מיני מקומות אבל כן בעיקר מקיץ אחד ביחד.! ^^

13/07/2011 23:43

חחחח מקיץ אחד ביחד ומכמעט מלכים אבל זה נחמד ככה יותר קל לי לדמיין את הדמיות

14/07/2011 23:09

לא ת'אמת זה לא מכמעט מאלכים….. זה מספר שנקרא 'בנות בנים וכל מיני עניינים' ומקיץ אחד ביחד.

14/07/2011 23:18

אהה חחח אני מתה על הסיפור הזה היתמכרתיח אליו ממש מהר

15/07/2011 02:21

תודה!!! :)

15/07/2011 14:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך