אהבה ישנה ואחריה חדשה פרק 8

דורינה 14/07/2011 947 צפיות 4 תגובות

הרמתי את עיני וראיתי נער לא מוכר אבל אני לא אשקר… הוא היה פשוט חתיך!!!!!!!!!
"היי הכל בסדר?"שאל.
"כן כן ברור."ושנייה אחר לא הבנתי מה קרה משהו בעיניים המהפנטות האלה או העובדה שהוא החזיק בי גרם לי להתפרץ וסיפרתי לו כל מה שקרה.
אני לא יודעת מה נכנס בי אבל יצא שסיפרתי לו הכל על תומר שירן וענבל.
כשסיימתי הוא אמר לי:
"תקשיבי אני לא מכיר אותך ואני לא מכיר את ה…תומר הזה אבל אני יודע שאם הוא גורם לחברה הכי טובה שלך לשמור סודות ממך הוא פשוט לא שווה את זה. בחורה מתוקה שכמוך צריכה מישהו נאמן ולא כזה שמשקר."
אני דמיינתי?-חשבתי-או שהוא באמת אמר שאני מתוקה????
"תודה.דרך אגב אני נועה ואני לומדת בחטיבת הביניים מקיף א'."
"אני סיימון אני חדש פה בדיוק עברתי מחיפה לפה לראשון אבלאני אלמד במקיף ט'.אני אהיה בכיתה ח' מיום ראשון."
"גם אני לומדת בכיתה ח'!!"
וככה דיברנו בלי הפסקות במשך שעה והחלפנו פרטים-טלפון פייסבוק אי-מייל- ואז אמרתי לו שאני צריכה לחזור הביתה. הוא אמר שהוא ילווה אותי במשך הדרך המשכנו לדבר וכשהגענו לבית שלי הוא נפרד ממני בחיבוק.אוך כמה רציתי לנשק את השפתיים שלו ולשאוב את הריח שלו במשך שעות-חשבתי פתאום ואז תפסתי את עצמי בידיים-על מה אני מדברת אני מאוהבת בתומר לא?
נכנסתי הביתה והמשכתי לחשוב על סיימון ואז על תומר ואז על סיימון ואז על תומר.הייתי מבולבלת לא הבנתי מה קורה לי. החלטתי שאני צריכה לדבר עם מישהו. עם ענבל לא יכולתי לדבר ועם שני גם כי הייתי בטוחה שהיא תספר לענבל ואז נזכרתי בת דודה שלי עדי!!
היא כל הזמן הייתה לצידי עוד מהיום הראשון שחשבתי שאני מאוהבת בה. בשבילי היא כמו ענבל ושני למרות שהיא צריכה להתחיל ללמוד באוניברסיטה בשנה הבאה.
סיפרתי לה הכל וכמו סיימון היא אמרה שתומר לא שווה ושלפי מה שאני מספרת סיימון חמוד אמיתי ואז אמרתי לה תודה והמשכנו לדבר קצת עד שאמרה לי שהיא צריכה ללכת לעבודה נפרדתי ממנה והלכתי לישון נרדמתי במהירות תוך מחשבות על סיימון ותומר אבל בעיקר על סיימון.
כשקמתי בבוקר הרגשתי רעננה ויצאתי לפארק בתקווה לפגוש את סיימון התיישבתי על הספסל והפעם חשבתי על ענבל איך היא יכלה לעשות לי את זה? לשקר לי? אחרי שהיא הבטיחה שהיא תגלה לי הכל??
את המחשבות שלי קטע קול מוכר…


תגובות (4)

חחחח תמשיכייייי

14/07/2011 23:07

וואי איזה יפה זה! תמשיכי!!
דרך אגב, אני אוהבת את התמונה שלך, יש לך טעם טוב במוזיקה ;)

14/07/2011 23:10

תתתתמשששייייכיייייי

14/07/2011 23:10

תודה!!
אני כבר מעלה את פרק 9!!!!

14/07/2011 23:11
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך