nikol1
היי בנות,אני רק מתחילה,מקווה שתאהבו את הסיפור ואני ינסה להעלות כל יום םרק חדש בתקווה שתקראו(:

אהבה ישנה חדשה-פרק 1

nikol1 01/06/2015 703 צפיות תגובה אחת
היי בנות,אני רק מתחילה,מקווה שתאהבו את הסיפור ואני ינסה להעלות כל יום םרק חדש בתקווה שתקראו(:

~הקדמה~
היי קוראים לי ניקול,אני בת 16,יש לי שיער בלונדיני ועיניים כחולות,ואני ממוצעת בגוף שלי,יש לי שלוש חברות הכי טובות:
עדי-בלונדינית עם עיניים ירוקות,היא בת 17,היא ילדה שכל הבנים נמשכים אליה,בהחלט היא שווה.
דניאל- דניאל גם היא בלונדינית עם עיניים ירוקות בת 17,ילדה שקטה וחמודה אבל כשהיא רוצה היא יכולה להפוך להיות ערסית לא קטנה(; יש לה חבר כבר 3 חודשים ושמו אורן הם כל כך חמודים.
ליאן- צבע שיערה של ליאן הוא שחור ועינייה חומות,בת 16 כמוני,ילדה ביישניצ,שמשקיעה הרבה בלימודים,בנים והיא?זה לא כל כך הולך.
יש לי הידיד הכי טוב ושמו אושר,הוא הילד הכי מדהים שתכירו,הוא ממש חברותי ,כולם אוהבים אותו ורק הוא יכול להוציא אותי מבאסה.

פרק 1:
טוב אז בוקר טוב,השעה 11:00,יום שבת
זה היה בוקר קשה,בוקר אחרי שישי לא רגוע,כן שכחתי לספר אני קצת לא מאמינה באהבה אז כרגיל אתמול הייתי עם בן שאפילו את השם שלו אני לא זוכרת.
קמתי מהמיטה ולקחתי את הטלפון שהיה על השידה לידי ,והיה לי הודעה מעדי:
"היי בובה בוקר טוב,היום בריכה אצל אורן בשעה 12:00"
מה 12:00 חשבתי לעצמי אין מצב שאני יספיק,טוב ניקול תרגעי חשבתי לעצמי איחור אופנתי בחיים לא מזיק.
נכנסתי לשירותים ציחצחתי שיניים,שטפתי פנים וירדתי למטה ,בשולחן ישבה אמא שלי ואחותי
"היי חמודה תקחי קרונפלקס מהארון למעלה" כמובן עניתי לה בחיוך ולקחתי לעצמי לאכול.
אחרי שאכלתי שמתי שהשעה כבר 12:00,והטלפון לא הפסיק לצלצל,וכמובן שאני?אני לא עניתי כרגיל אדישה לדברים האלה.
עליתי לחדר ופתחתי את המגירה של הבגדי ים..לא ידעתי איזה בגד ים להוציא,את הורוד פוקסיה?את הצהוב בהיר?את הטורקיז הפרחוני?
לאחר רבע שעה של התלבטות מצאתי בגד ים לבן פרחוני ששכחתי שאמא קנתה לי.
שמתי אותו עליי,שמתי אוואינס בצבע זהב,שורט קצרצר בצבע גינס בהיר וחולצת בטן צהובה בהירה,אספתי את השיער לקוקו גבוה וכמובן שהתאפרתי טיפה ,קצת מייקאפ,פודה וטיפה מסקרה.בשבילי טיפוח הוא חשוב מאוד,סידרתי תיק.ויצאתי לדרך הבית של אורן ממש קרוב אליי,בדרך היה איזה 10 שיחות שלא נענו מהבנות כמובן.
אך בדרך הייתי תמימה,חשבתי זה יהיה מסיבת בריכה רגילה,שאני ישתה,כנראה עוד הפעם יראה איזה חבר חתיך של אורן,ומפה לשם מחר אני ישכח ממנו,טוב נכנסתי לבית של אורן ,כולן היו ממש יפות הרגשתי ממש מוזנחת פתאום,יצאתי אל החצר וראיתי שם אותו..את יניב,הסיוט שלי ושל מלא בנות בשכבה

הסיפור שלי ושל יניב התחיל ככה…


תגובות (1)

נשמע התחלה ממש טובה!! לא יכולה לחכות להמשך!!

02/06/2015 16:23
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך