nikol1
מקווה שתאהבו,פרק 3 בקרוב!!!!

אהבה ישנה חדשה-פרק 2

nikol1 03/06/2015 699 צפיות תגובה אחת
מקווה שתאהבו,פרק 3 בקרוב!!!!

אז הסיפור שלי ושל יניב התחיל ככה..
אני ויניב מכירים עוד מהיסודי,ובדיוק בשנה האחרונה אני ויניב התקרבנו מאוד ונהיינו מאוד טובים,כמו ברוב יחסי הידידות הטובים,צד אחד תמיד מתאהב..טוב תנחשו מי זאת הייתה?כשהוא גילה את זה הוא פשוט התרחק,כשעלינו לחטיבת ביניים לא דיברנו אחד עם השנייה,אפשר להגיד שאפילו לזרוק מבט לא רצינו,לקראת החטיבה העליונה התקרבנו עוד הפעם ,אבל הפעם הוא סטוציונר ואני מעדיפה להתרחק ממנו כי הוא היחיד שיכול לי לגרום להתאהב בו..
טוב~ בחזרה למסיבה של אורן~
קלטתי את יניב יושב שם וכמובן שכל הבנות סביבו,הלכתי דרך הדשא כדי שהוא לא יראה אותי,כדי שלא יצעק לי שום דבר. בדרך ראיתי את אושר צעקתי לו"אושריתתתתתת"
"ניקקקקק" צעק לי בחזרה,תגידי ראית מי פה היום?"
"כן עניתי וישר החיוך שי ירד"
התקדמתי אל מיטת השיזוף,הורדתי את הבגדים שהיו עליי וכמובן שכל המבטים הופנו אליי,אך מיהרתי להשכב על המיטה,הרכבתי את משקפי השמש השחורות לי,לקחתי אוזניות והתחלתי לשמוע שירים כדי להרגע קצת,בזמן שאני שומעת שירים הוצאתי את השמן והתחלתי להמרח,בעודי לא שמה לב שיניב עומד מלפני אני שומעת..
~נקודת מבט של יניב~
בוקר של שבת,קיבלתי הודעה מאורן על המסיבה שהוא מארגן,התלבשתי ויצאתי לדרך.
כמובן כשכשנכנסתי לבית כל הבנות באו אליי,ישבתי בחצר איתן וכרגיל התחלתי איתן,הרי אני לא מאמין באהבה,הרגשתי משהו אל הידידה הכי טובה שלי ואז איבדתי אותה כי התנהגתי כמו מטומטם.ואז היא..היא יצאה אל החצר,היא הייתה כל כך יפה,שיערה מתנפנף ומבריק,עיניה בצבע כחול ים ,ועורה השזוף..
לא יכולתי להאמין שהיא באה,הרי אני תמיד רגיל שהיא באה לחצי שעה הראשונה ואז הולכת לצד עם איזה בן,לא יכולתי להפסיק להביט בה..היא הכי יפה שראיתי..הכי יפה בשבילי
כשהיא הורידה את בגדי כל העיניים היו מופנות אליה,לא יכולתי לסבול זאת,חשבתי בתוכי היא פעם הייתה יכולה להיות שלי ואני כמו מטומטם איבדתי אותה.
התקרבתי אליה ואמרתי..


תגובות (1)

תמשיכי

03/06/2015 15:12
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך