nikol1
פרק 4??(:

אהבה ישנה חדשה-פרק 3

nikol1 04/06/2015 618 צפיות תגובה אחת
פרק 4??(:

~נקודת מבט של ניקול~
הרמתי את הראש ,שמעתי קול משונה,קול שאני מכירה.
הורדתי את משקפי השמש והאוזניות.וזה היה הוא,מה איך הוא מצא אותי,מה הוא בא עוד הפעם להרוס לי את החיים חשבתי לעצמי..אני פשוט שונאת אותו.
אמרתי לו "מה אתה רוצה?"
יניב:"סתם לשאול מה איתך?"
אני:"הכל טוב."
יניב:"אה לא שואלת מה איתי?"
אני:"פשוט לא מתעניינת-וחייכתי חיוך צבוע"
יניב:"למה ככה קליין?"
~נקודת מבט של יניב~
טוב יניב בספירה של שלוש אתה ניגש אליה וסתם שואל אותה מה איתה,תשחק את עצמך אחלה גבר,טוב אז..3,2,1..
אחרי שניסיתי לשחק את עצמי,הבנתי שאיתה זה לא יצליך ,היא השתנתה ,אבל חייב להודות שההתחצפות שלה,העקיצות דווקא עושות לי משהו..
איכשהו התחלתי לדבר עם עצמי ולא שמתי לב שאני פשוט עומד ובוהה בה הייתי חייב מהר להציל את הכבוד שלי אז..
~בחזרה לנקודת המבט של ניקול~
הוא עמד שם בוהה בי,כאילו מה אני עד כדי כך מכוערת עכשיו שאתה צוחק מבפנים עליי?!
"חמוד מה אתה בוהה?"אמרתי
ותוך פחות מחמש שניות הרגשתי את גופי בתוך המים,טוב חייבת לציין שזה כל כך שיחרר אבל בכל זאת מה נראה לו שאני אחת הידידות שלו?מצחיק אחד,כרגיל דפקתי צרחה של החיים.
קראתי לו אל הבריכה,והוא כמובן הגיע
"יניב?"אמרתי
"אתה יודע שאתה יפה היום"?אמרתי
וכמובן שהוא יענה חיוב
"אבל יותר במים"חייכתי חיוך צבוע ומשכתי אותו אל המים,זה היה כל כך משחרר הנקמה הזאתי חייבת לציין.
~נקודת מבט של יניב~
כוסעמק לא מאמין שהיא עשתה את זה,טוב אני התחלתי,אבל מי היא חושבת שהיא בכלל ,לא צריך אותה,אני ילך לטל היא קלה אני ישכח מניקול בזכותה.
~נקודת מבט של עדי~
ראיתי את ניקול בבריכה שם,גורמת ליניב להתעצבן,אני יודעת שזה שיניב חזר תגרום לה להתאהב בו בחזרה,אני לא רוצה את זה,אני לא מבינה מה היא מצאה בו,זה לא שאני לא מפרגנת,פשוט כואב לי על הדמעות שהיא מזילה אחר כך,הרי אני הכרית של שסופגת את הדמעות האלה,מגיע לה טוב יותר.
ניגשתי אליה ועזרתי לה לצאת מהבריכה "התרעננת הא?"אמרתי
ניקול:"כןכן תמשיכי לצחוק" אמרה בקול עצבני ונכנסה לבית.
חשבתי לעצמי בזמן האחרון ניקול חושבת רק על עצמה ועל הסטוצים המסריחים שלה,היא לא יודעת מה אני עוברת,לא מבינה למה היא חושבת שיש לי חיים ורודים והכל טוב,אין רגע שאני לא דואגת לה,אבל היא לא תלמד להעריך אותי עד שהיא תאבד אותי..


תגובות (1)

מושלםםם תמשיכי

04/06/2015 19:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך