שבוע טוב ♥
6 תגובות ממשיכה :)

אהבה יש רק אחת – פרק 1

15/09/2013 1773 צפיות 10 תגובות
שבוע טוב ♥
6 תגובות ממשיכה :)

קמתי לעוד בוקר עם שמש והרעש של הציפורים , רק שהפעם זה לא היה בוקר רגיל , זה היה הבוקר האחרון שלי בפנימיה שהייתי בה 4 שנים , בארצות הברית שחייתי בה 4 שנים , היום אני ועידן , בנדוד שלי חוזרים לישראל , לבת ים , עיר הילדות שליי … ככה המחשבות על הבוקר התחילו עד שנשמע דפיקה בדלת 'מיי זה??' צעקתי תוך כדי שאני קמה בכוח מהמיטה , 'עיידן תפתחי לי' הוא צעק בחזרה , פתחתי את הדלת והוא התחיל לצחוק 'מה אתה צוחק ימפגר?' שאלתי אותו בעצבנות , 'סתם את נראת מצחיק ככה על הבוקר' הוא אמר תוך כדי שהוא מחזיר את הנשימה אחרי הצחוק שלו 'ואתה מציק על הבוקר' אמרתי וסגרתי את הדלת אחרי שהוא כבר נכנס ..
'אז … יום אחרון שלנו כאן' הוא אמר
'כן , זהו חוזרים הביתה'
'התגעגעת לישראל , לבת ים ?' הוא שאל
'כן מאווד' עניתי
'טוב לכי להתארגן' הוא אמר, הנהנתי ומייד נכנסתי לשירותים , צחצחתי שיניים , שטפתי פנים , שמתי טייץ שחור ארוך וחולצה לבנה נופלת שכתוב עלייה באנגלית 'מייאמי מחכה לי ולך' (הארון בגדים בשירותים) , סידרתי קצת תשיער , התאפרתי בקטנה כזה ולקחתי אווינאס שחורות ויצאתי מהשירותים … עידן לא היה שמה כבר הוצאתי את האייפון שלי מהמטען וראיתי לידעו פתק 'בואי עכשיו לחדר אוכל' טוב זה בטח מעידן , לקחתי את המפתח ויצאתי מהחדר לכיוון החדר אוכל , ראיתי את עידן גם הולך לחדר אוכל אז הלכתי יחד איתו , אייך שפתחנו את הדלת מלא בלונים נפלו עליינו עם קונפטי ואורות מהוממהים כאלה , משהוו מזה יפה , מלא קולות שמחה נשמעו מכל מקום והדבר היחידי שמשך את צומת הלב שלי היה השלט הגדול שעליו היה כתוב 'אתם עוזבים את ארצות הברית אבל לא את הלב שלנו' כ"כ שמחתי לראות את זה , זה עשה לי טוב בלב , לדעת שבאמת אכפת לכל החברים שלי ושל עידן שאנחנו עוזבים … קורין אנה וגסיקה (החברות שלה מהפנמייה-שימו לב שקורין מופיעה גם בדמויות) התקדמו אליי בריייצה חייבקתי אוותם כ"כ חזק , לרגע לא רציתי לעזוב אותםם , הם היו החברות שלי מהרגע הראשון שהרגל שלי דרכה בשטח של הפנימייה , הדמעות שלי התחילו לצאת , לרגע לא רציתי לעזוב אבל ידעתי שאני שייכת לישראל , לא לארצות הברית . 'אהבה שלי אל תבכי' קורין אמרה בתקווה להרגיע אותי , 'אנחנו נישמור על קשר נכון?' שאלתי שכולי בוכה , 'ברור חצי שליי , כל יום נתקשר אלייך , יש פייסבוק , סקייפ , נבוא לבקר אותך ואת אותנו' ג'סיקה ענתה לי וזה העלה לי את החיוך , 'יאווו מאוהבת לך בחיוך הזה' אנה קפצה בצעקה ונישקה אותי בלחי , 'טוב לכי תגידי שלום לבנים' ג'סיקה אמרה הנהנתי והתקדמתי לכיוון של כל הידידים שלי משם , 'אני לא מאמין שאת עוזבת אותי ככה' ג'ייק אמר בקול של תינוק 'אל תדאג אני יבוא לבקר' אמרתי מושכת אותו לחיבוק , עוד חיבוק שאת רוצה שלא יגמר ועוד עם ג'ייק , הידיד הכי טוב שלי , הוא כל החיים שליי , תמיד רק שלא חייכתי לא תגידו שבכיתי , שלא חייכתי היה מפריע לו . 'אני התגעגע אלייך' לחשתי לו באוזן 'אני יותר' הוא החזיר לי ונישק את הלחי שלי . 'טוב אנחנו גם רוצים להפרד ממנה' שמעתי את הקול של מייקל . מייקל האקס שלי :O מה הוא עושה פה ?! השתחררתי מג'ייק והסתכלתי על מייקל כלא מבינה , 'באתי להפרד מהאקסית שלי . מותר ?' הוא שאל ומסמן לי לבוא לחיבוק ,'ברור שמותר פשוט…' באתי להשלים את המשפט אבל מקייל הקדים אותי ואמר 'בואי תביאי חיבוק כבר ימציקה' צחקתי והתקדמתי לעבר הידיים שלו , הוא חיבוק אותי בפעם הראשונה אחרי שנפרדנו , אין לי כבר רגשות כלפיו אבל כן אני התגעגע אליו , 'אני מצטער' הוא לחש לאוזניי 'על הכל' הוא המשיך את המפשט 'זה בסדר' אמרתי לו תוך כדי שאני משתחררת מהחיבוק . 'יאללה ליאל תפרדי מכולם אנחנו צריכים לצאת עוד מעט' שמעתי את עידן צועק , חיבקתי מהר את כולם אמרתי להם שלום והלכתי לחדר שלי , סידרתי מהר את המזוודות האחרונות , התקשרתי לעידן שאני מוכנה ותוך כמה דקות הוא בא לחדר שלי עם עגלה , העמסנו את כל המזוודות והתקדמנו למונית שחיכתה לנו כבר בכניסה לפנמייה , הנהג העביר את כל המזוודות למונית והתחיל לנסוע.
אני ישבתי במושב האחורי ועידן לייד הנהג , שמתי אוזניות הפעלתי את השירים ונשענתי על החלון . 'ליאל קומי אנחנו נאחר' שמעתי את עידן צועק , 'אהה מהה' אמרתי בקול ישנוני 'נרדמת במונית נוו הטיסה שלנו עוד מעט' עידן אמר ומהר התעשתי על עצמי , יצאנו מהמונית לקחנו את כל המזוודות והתקדמנו לבפנים של השדה תעופה .

'טיסה 23054268523 לישראל יוצאת עוד מספר דקות , כל הנוסעים בה מתבקשים ללכת לטרמינל 3' נשמע בכרזה שבדיוטי פרי , אני ועידן לקחנו מהר את כל השקיות שקנינו שמה ורצנו לטרמינל , הגענו הראו לנו איפה אנחנו יושבים , אני יושבת בין עידן לבין החלון , מזל ככה אף אחד אני לא מכירה יראה אותי ישנה , התיישב לעד עידן איזה חתיך אחד והם התחילו לדבר אנגלית ממה שהבנתי הוא בא לבקר בישראל את דודים שלו לשבוע , אחרי ההמראה שהיה אפשר להשתחרר מהחגורות לקחתי שמיכה הפעלתי שירים באוזניות ונרדמתי עם המחשבות שאין יותר ארצות הברית , עכשיו זה רק ישראל , בת ים …


תגובות (10)

תמשיכי !!

15/09/2013 04:30

תמשיכי!! ואת יכולה להוסיף אותי? עם כן תיאור בתגובה הבאה ;)

15/09/2013 04:40

שם:מיקה
גיל:מה שצריך
תיאור: שיער שחור שבשמש נוטע להיות חום עיניים כחולות כמו השמיים נולדה בארצות הברית בגיל 10 עברה לישראל 

אופי:חברותית מצחיקה עקשנית אוהבת סדרות מתח ואקשן חברותית , ילדותית אפשר להגיד אפילו מאוד בישנית סוג של באד גירל אוהבת לעצבן ולשגע אנשים ולהצחיק לא מאמינה באהבה ממבט ראשון או בכלל באהבה 

15/09/2013 04:45

מהמםםם

15/09/2013 04:45

תמשיכייי

15/09/2013 04:50

ממש אהבתי תמשיכייייי.
♥♥♥לין

15/09/2013 05:12

מהמם תשמיכי ותבקשי 3 זה רק התחלה

15/09/2013 05:17

תגובה שמינית תמשיכייייי!

15/09/2013 05:18

להמשיך להמשיך בבקשה!!!!
מתחננת, מהממם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15/09/2013 08:11

תמשיכיי

15/09/2013 15:38
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך