sweet stories
איך הסיפור?

אהבה כפולה- פרק 3

sweet stories 19/12/2014 1148 צפיות אין תגובות
איך הסיפור?

"טוב" אמרתי והלכתי לחדר להכין שיעורים, כשסיימתי ירדתי למטה לסלון לראות טלוויזיה, ירדתי וראיתי את ליאם וגיא משחקים איזה משחק של כדורגל לקחתי כוס מים וחזרתי חזרה לחדר ראיתי את הפרק החדש של הסדרה "עד עצם היום הזה" ואחר כך החלפתי לבגדי ספורט וירדתי למטה, ראיתי שליאם עדיין אצל גיא "ביי גיא ביי ליאם אני הולכת לרוץ" אמרתי להם ושניהם אמרו כמו רובוט על אוטומט במקהלה "ביי" .
איך שירדתי מהמדרגות שמתי את האוזניות והתחלתי לרוץ בדרך שמעתי את "keep holding on" של אבריל לאבין, השיר הזה מחזק אותי כל פעם מחדש כשאני נשברת או כשמשהו קורה לי, כמו בבית ספר שתמיד מציקים לי וממררים לי את החיים אני שרה לי את השורות של השיר ופשוט נרגעת ועדיין מוצאת איפשהו תקווה שהכל יכול להשתנות.
רצתי כמעט שעה וחזרתי הביתה ו"להפתעתי" ליאם וגיא עדיין היו במשחק שלהם.
נכנסתי להתקלח וכשיצאתי לקחתי את הטלפון וראיתי שיש לי מלא הודעות ממאיה,
"אלי אלי אלי אני צריכה אותך דחוף כשאת רואה את זה תרשמי לי משהו וישר תבואי אליי הביתה" מאיה רשמה לי.
התלבשתי במשהו יבשתי קצת את השיער והלכתי אל מאיה.
"אלי טוב שבאת אני צריכה אותך" היא אמרה לי "מה קרה?" "שמעתי מה שקרה לאח שלך, הוא בסדר הכל טוב איתו?" היא שאלה "כן הוא בסדר עכשיו. יואו את לא מבינה איזה מעצבן ליאם כל הזמן אצלנו בבית" עניתי לה "את לא מאוהבת בו?? זה לא אמור להיות טוב?"
"דבר ראשון אני לא מאוהבת בו אני מחבבת אותו…..+++++ ודבר שני זה לא רע פשוט אני מרגישה קצת לא בנוח כי נראה לי גיא שם לב שיש לי משהו לליאם".
נשארתי עוד קצת אצל מאיה ובשעה שבע חזרתי הביתה. כשהגעתי רצתי בחזרה אל החדר שלי, ראיתי שיש לי על השולחן מכתב שלא היה פה לפני, באתי לפתוח אותו אבל אז אמא קראה לי מלמטה שאני יבוא לעזור לה.
ארחנו את השולחן לארוחת ערב, אחרי שסיימנו לארוח את השולחן התיישבנו לאכול, "איך היה היום בבית ספר?" אמא שאלה וגיא ענה "אהה… הייתי אומר לא משהו, הסתבכתי או יותר נכון אקס של מישהי החליט להרביץ לי בגלל שדיברתי עם האקסית שלו..".
אחרי שסיימנו לאכול רצתי בחזרה לחדר שלי כדי לקרוא את המכתב, אבל כשעליתי לחדר המכתב לא היה לי יותר על השולחן הוא נעלם כאילו הוא אל היה.

התעוררתי בבוקר והתחלתי להתארגן, בדרך כלל הייתי רגילה לצעקות של גיא שהוא מעיר אותי אבל הפעם היה לי יותר מדי שקט בגלל שהוא נשאר בבית עכשיו שבוע, התארגנתי לבית ספר לקחתי את התיק שלי את הסנדביץ' והלכתי ברגל היום לעשות קצת ספורט, בדרך ראיתי את ליאם, הוא ניגש אליי "מה שלום גיא?" ועניתי לו " הוא יותר טוב עכשיו עדיין קצת כואב לי אבל הוא יותר טוב." "יופי אני שמח בשבילו" הוא אמר והוסיף "תגידי זה בסדר אם אני אלך איתך היום אחרי בית ספר? אממ.. כי אני קבעתי עם גיא שאני אבוא אליו היום?"
"חחח זה בסדר, זה נשמע כאילו היית לחוץ, אתה בסדר?" שאלתי אותו "אממ.. כן אני חושב שאני בסדר לא רגע אני חולה" הוא אמר תוך כדי צחוק קטן הסתכלתי עליו וחייכתי ונתתי לו אגרוף קטן בכתף, " יש לי חולה אחד מספיק בבית" אמרתי לו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך