אהבה לא בטוחה. פרק 1 בבקשה תקראו!

Liattoty 17/06/2013 1104 צפיות 14 תגובות

"הוא חייך אליי !ראית ?! הוא חייך אליי!" צרחתי .
"אוקי כן הוא חייך אלייך , אז מה זה נותן לך את הזכות לצרוח לי באוזן ? "חברתי נטשה אמרה לי .
אני ונטשה היינו בפארק , סתם ישבנו בספסל שליד כול המגלשות והסולמות לתינוקות וראינו חבורת בנים מדהימה שישבה בספסל ממול .
היה שם איזה אחד שנצץ , עיניים ירוקות , שיער בלונדיני ,חולצה מכופתרת בצבע ירוק ,גינס כחול ונעליי ספורט בצבע שחור . הבחור כלבבי . לא מספיק שהוא היה יפהפייה , הוא גם חייך לאיזה ילדה אחת בשער חום ,משקפיים מרובעות ובגדים שכבר לא באופנה . כמובן , שזאת אני , מור , הילדה המכוערת שאף אחד לא שם לב אליה .
אבל הוא חייך אלי . אולי בכול זאת היה לנו סיכוי ביחד .
"אוי , אני לא רוצה לנפץ את חלומך הנפלא , אבל אני חושבת שהוא חייך אליי. " נטשה אמרה בביטחון.
"אוי, למה שהוא יסתכל על ילדה בשער מנופח , קצר , פרצוף מלא בחצ'קונים , נעליים נוראיות ובגדים שמזמן לא באופנה?" עניתי לה בהגזמה .
"היי , אני חושבת שאת מסתכלת על עצמך , אחותי! "
"אה , את מתעסקת איתי ? בואי נתערב שהבחור הזה ינשק אותי קודם , סבבה ? ואם את מנצחת הבחור כולו שלך ואת מקבלת ממני חמישים שקל , אם אני מנצחת את עושה בדיוק את מה שאמרתי כרגע, ברור? "
"את התעסקת עם הבחורה הלא נכונה . " נטשה אמרה ולחצנו שנינו ידיים והלכנו לכיוונים נפרדים .
אבל אל תדאגו , לא רבנו בכלל . אנחנו תמיד מתערבות על איזה בן חלומי וחולמות שיהיה איתנו .
את האמת , אף פעם לא היה לנו את הנשיקה הראשונה שכולם מדברים עלייה .
אבל , כשהוא חייך אליי ,יש לי הרגשה טובה בנוגע לזה.
הלכתי בתמימות אל ביתי כשהבחור המנצנץ הופיע מולי .
"היי. " חייכתי אליו.
"תקשיבי , יש לי בעיה קטנה . אולי את תוכלי לעזור לי ? " הוא שאל .(ברור שהוא עמד להזמין אותי לארוחת ערב . )
"כן ?" התרגשתי.
"החברה שלך , ממש אבל ממש יפהפייה , אין לי את הביטחון ל.."
"אני לא יכולה לעזור לך בנושא . שלום ! " ברחתי .
לא האמנתי שהוא התכוון להזמין אותה. זה כאילו הלב שלי התנפץ . (למרות שרק עכשיו הכרתי אותו . )
טוב, אבל חייבים להודות באמת , אין מישהי יותר יפה מנטשה . כאילו , כול בן רוצה אותה , אבל היא לא רוצה אותו. הלוואי שהייתי כמוה . יפה כול כך .
פתחתי את הדלת לביתי וראיתי את המשפחה שלי אוכלים ארוחת צהריים במטבח . (תנחשו מה השעה.)
אחי שון הגדול והמעצבן בן ה19 (אני בת 16.) טום ,החמוד של המשפחה (בן 8.) ושני ההורים שלי ,אבא ואימא שאני לא יודעת איך לתאר אותם .הם כמו הורים כאלה שהם רגילים אבל הם די דביקים אליי.
בצלחת היה ספגטי עם כדורי בשר . המנה הכי אהובה שלי ולקינוח , פופקורן . אני לא יודעת מה הקשר ביניהם.
"אוי חמודה שלנו , בואי שבי לידי . "אימא הזמינה אותי.
ישבתי ואכלתי בשקט. טום סיפר על היום המלהיב שלו בבית ספר היסודי , שון סתם דבר על דברים טיפשיים וההורים שלי עשו את עצמם "מקשיבים" .
לפתע,צלצל הפלאפון שלי . "אני עונה ." קפצתי לענות.
נטשה. זה היה ברור . עניתי והיא ישר צרחה עליי:
"נחשי את מי הזמינו לארוחה רומנטית ?! "
"אותך , אני מנחשת. "אמרתי בבאסה.
"כן!אכלת אותה , חמישים שקל את חייבת לי למחר . "
"מה אתם אוכלים ארוחת ערב היום ?"הופתעתי.
"כן , מקנאה?" נטשה צחקה .
פשוט ניתקתי לה בפרצוף . למי יש כוח אליה? הייתי בציפייה שהבחור היפיוף יתקשר.
אוי, כאילו שהוא יודע את המספר פלאפון שלי. טמבלית .
עליתי לחדרי במדרגות , בלי לאכול את הפופקורן שקוראים לו קינוח . נאנחתי במיטתי הסגולה . התבוננתי בחדרי וראיתי את כול הפוסטרים של גון טוטון ( כוכב הפופ המהמם .)
התבוננתי בארון הסגול שלי , שבתוכו מלא בבגדים נורמאליים ומבחוץ היה עוד פוסטרים של כוכב הפופ.
"אוף , למה שום דבר לא מצליח לי !" נאנחתי שוב ושוב.
הפלאפון שלי שוב צלצל . התפללתי למי שלמעלה שיעשה נס ושהבחור שחייך אלי (לפחות ככה אני חושבת.) יתקשר .
אך לא . זה הידיד שלי . סתם, איזה מישהו שכיף לשחק איתו כדור עף . מסתבר, ששינו ספורטאים לא רעים .
"כן ?" שאלתי.
"אממ .. תקשיבי , אני קצת מתבייש אבל , בא לך מחר לשחק כדור עף ו.."
"כן בטח ."עניתי .
"לא סיימתי . "
"אה כן . תסיים."
"ובא לך לצאת לארוחה , שנינו במסעדה?"
"אממ וואו . חכה שנייה יש לי ממתינה . אתקשר אחר כך . " ניתקתי.
מה ? הוא מזמין אותי ? אנחנו מכירים כולה מתחילת הלימודים . שזה חצי שנה בערך . אולי הוא חמוד ולא שמתי לב . התקשרתי לנטשה לשאול אותה .
"הלו ?" היא שאלה.
"עודד הזמין אותי לארוחה !!"
"עודד , הנמוך הזה? "
"כן . חשבתי שאת קצת תתלהבי יותר . " נעלבתי.
"אה כן ואת חטפת התקף לב כשאמרתי לך שדן הזמין אותי . ניתקת לי בפרצוף . "
"דן ? וואו איזה שם מעפן . טוב , לפחות תגידי אם שווה לי או משהו כזה."
"אני אתן לך רמז. מתאים לך בחור חמוד ." היא נתקה .
חמוד.. הייתי בטוחה והתקשרתי אל עודד חזרה .
"הלו?"עודד ענה."היי זאת מור . אני מסכימה ."
"מה באמת ?"עודד הופתע.
"כן .באיזה שעה ובאיזה יום ?"
"אממ .. אולי מחר בערב?"
"לא בא לך כבר היום ?"
"טוב. איפה את רוצה?
"אממ…מה עם שמונה בערב?" השעה שבה נטשה הולכת לארוחה עם דן , ככה אסתכל עליהם מרחוק. אבל אולי גם אתחבר בזמן הזה עם עודד . מי יודע מה יקרה?
"בסדר. אבוא לביתך ואפתיע אותך ." עודד ניתק.
אני לא התכוונתי להסתכל על נטשה ודן כול הערב. עודד די חמוד ואני כבר בגיל שצריך להיות לי חבר.
בסוף , היה לי חשק לאכול פופקורן כשראיתי בטלוויזיה את סרט הזומבים המפחיד . אני מטורפת על סרטי אימה. האמת שראיתי רק את ההתחלה ,טום התחיל לפחד ואימא שלי אמרה לי או לכבות את הטלוויזיה או להחליף ערוץ וטום בהזדמנות הנהדרת שלו , החליף את הערוץ לערוץ של בנים .
שיחקתי במחשב עד שעודד הגיע . הוא בא בעניבה ובגד שחור , ממש יפה. (טוב אני לא אגיד יפיוף .)
אני הייתי בשמלה כזאתי, ירוקה . הצבע האהוב עליי. לא משהו כול כך חגיגי כמו של עודד, אבל מתאימה לדייט .
החזקנו ידיים והלכנו למסעדה שאני בכלל לא מכירה. מסעדה יוקרתית כול כך , קירות מזהב, רצפה מכסף ותקרה גם מכסף .
השולחנות לבנים וערוכים , יש שם אנשים מכובדים ואז ראיתי שם איזה זוג מנצנץ .
נטשה ודן . אני לא מאמינה! מאיפה יש להם את הכסף להיות פה ? ומאיפה לעודד יש כסף ?
"אני הזמנתי מקום . עודד לימבוביץ ." עודד אמר למלצר.
המלצר הוביל אותנו לשולחן שלנו. היה בצלחות עוף , תפוחי אדמה , שניצל ועוד ארוחת שאני אפילו לא יודעת את השם שלהם .
בסוף , אכלתי רק את העוף .אני קצת רזה.
"טוב, אז מאיפה יש לך את כול הכסף ?" שאלתי את עודד.
"מה , לא סיפרתי לך ? הוריי זכו בלוטו לא מזמן ." לעודד היה חיוך על פניו.
"מה , באמת ? זה ממש מפתיע . " טוב את האמת , לא שמעתי מה הוא אמר . התרכזתי בדן ונטשה כול הערב. אני לא רוצה להעליב את עודד אבל , דן יותר הטעם שלי.
בזמן שאכלנו עוד הייתה הצגה מלהיבה , על רומיאו ויוליה. (כאילו , רומיאו ויוליה , הצגה בנושא אהבה.)
"על מה את מסתכלת?" עודד התחיל לשים לב .
"אתה יודע מי הוא ?" הצבעתי על דן.
"אוי אני לא מאמין . את אוהבת אותו נכון ? " הוא התאכזב.
"לא, אני.. "
"חשבתי שאת שונה . שאת לא כמו כול הבנות הרדודות , שמבחינות רק במראה החיצוני . ודרך אגב , הוא אח שלי." עודד קם בכעס ועזב את המסעדה.
ברור שרצתי אחריו , אבל פניי המומות . עודד ודן ? הם כול כך שונים במראה. זה ממש לא בסדר שהתאהבתי בדן . דן בכלל מאוהב בנטשה.
"עודד, חכה!" רצתי אחריו .
"עזבי , מור . פשוט עזבי אותי. "
"אבל …" התבאסתי וראיתי מרחוק את עודד הולך בעצב.
מזל שזה קרה בחוץ , אני לא יודעת איך נטשה יכלה להגיב אם היא הייתה שומעת את זה.
כנראה , שהיא ראתה את עודד הולך ואני נשארת במקומי בלי תשובה . היא הלכה אליי ושאלה:
"מה קרה עכשיו?"
"בטעות הסתכלתי על דן , עודד קינא וברח ."
"את לא אוהבת את דן , נכון ?"
"מה ? ברור שלא !" טוב זה היה שקר.
"דרך אגב, דן הוא אח שלו." הוספתי.
"מה ?" נטשה הייתה בהלם .
"כן." התבאסתי.
"רוצי עכשיו דברי איתו! "נטשה דחפה אותי אל עודד.
————————-
אני לא בטוחה בסיפור הזה, סתם הצצתי בסיפורי ה WORD הישנים שלי וראיתי את זה. מקווה שאהבתם אשמח לשמוע הצעות לשיפור הסיפור.


תגובות (14)

וואו!!!!
ממש אהבתי!!❤❤❤
תמשיכי מהר!!!!!!(-: (-:

17/06/2013 11:21

חח תודה רבה אני אמשיך כשיהיו לפחות 3 תגובות, כי הסיפורים שלי בדרך כלל דלי תגובות, אז באלי שיהיו לי יותר תגובות מהרגיל :)
נ.ב: אם יש לך כוח, (משעמם לי.) בואי לצאט

17/06/2013 11:26

בוא* חח ואני בא

17/06/2013 11:34

הבתי יפה מאוד תמשיכי

17/06/2013 12:56

דווקא נחמד…. מצטערת על הדווקא, אבל נשמע כאילו את מתבאסת בסיפור הזה…

17/06/2013 13:48

מה זאת אומרת? כאילו הסיפור מבואס? אני לא נעלבת תודה על ההערה, אני אנסה לתקן זאת בפרק הבא :) ותודה אני אמשיך מחר.

17/06/2013 13:52

המשך ע-כ-ש-י-ו!!!!!!

17/06/2013 21:58
LOL LOL

תמשיכייי

18/06/2013 03:57

ממשיכה :)

18/06/2013 05:12

יייאי!!!❤

18/06/2013 05:13

חחח
המשכתי

18/06/2013 06:43

התכוונתי שכבר כתבתי פרק חדש

18/06/2013 07:04

וואייי מעלף !!!

18/06/2013 10:55

תודה רבה :)

19/06/2013 10:11
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך