כן.... אתן יכולות להבין כבר עכשיו שאני קצת לא ידעתי איך להתחיל אבל ההמשך הרבה יותר מעניין תסמכו עליי אני קצת מתלבטת איך לקרוא לזה אבל בקרוב אני ינסה לסדר איך שהו את זה נ.ב. הסיפור הוא יהיה מותאם לבני 16+ אז מי שהתחילה לקרוא תהנו ההמשך יותר טוב...

"אהבה ללא גבולות" פרק 1 (שם לא סופי) הסיפור כולו מוגדר לבני 16+

15/02/2016 982 צפיות 6 תגובות
כן.... אתן יכולות להבין כבר עכשיו שאני קצת לא ידעתי איך להתחיל אבל ההמשך הרבה יותר מעניין תסמכו עליי אני קצת מתלבטת איך לקרוא לזה אבל בקרוב אני ינסה לסדר איך שהו את זה נ.ב. הסיפור הוא יהיה מותאם לבני 16+ אז מי שהתחילה לקרוא תהנו ההמשך יותר טוב...

שכבתי על המיטה משחקת בפלאפון והוא בא אליי מאחור מחבק אותי בשכיבה נהיית לי צמרמורת בכל גופי אני לא יודעת מה לעשות ואיך להגיב אז אני פשוט ממשיכה להיות בפלאפון.
הוא מסובב אותי אליו ומנשק אותי ולוחש:"תשארי לישון אצלי".
אני אומרת לו:" בפעם הבאה".
הוא אומר לי עצבני:" את אומרת לי את זה בכל פעם, אני רוצה להעביר איתך את הלילה הזה! בבקשה תשארי".
אני לוקחת נשימה עמוקה ומוציע אוויר כאילו שאין לי כבר כוח.. אני כותבת להוריי מסרון "אל תחכו לי, אני נשארת לישון אצל אריאל".
שלחתי את ההודעה ואריאל מושך אותי אליו ומחייך חיוך ערמומי ושמרוצה מעצמו.
הוא מנשק אותי.. ואימא שלו קוראת:" אריאל.. ליין.. רדו לאכול".
אריאל ענה:"כבר יורדים!".
אריאל תפס אותי קם מהמיטה ואני יחד איתו אריאל צחקק צחקוק ערמומי הוא שם יד על מותני הימנית והוביל אותי למדרגות ירדנו למטה….


תגובות (6)

התחלה מעניינת ומושכת!
אני מתה לקרוא את ההמשך!!
לפי דעתי כדאי לך לעשות פרקים ארוכים(:

16/02/2016 00:37

    כן אני רוצה לעשות פרקים ארוכים אבל אין לי רעיונות כלכך

    16/02/2016 14:08

התחלה מעלפת תמשיכי כך!(אם יש לך חשק אשמח אם תקראי את הסיפור שלי)

16/02/2016 08:20

    אני יקרא מבטיחה(אני אוהבת תשם אנה)

    16/02/2016 14:10

הרעיון שלך מעניין אבל יש כמה עניינים שהפריעו לי בקריאה:
* כשמישהו מדבר עדיף לרדת שורה בשביל שיהיה יותר ברור לקורא.
* צריך לרשום יותר פסיקים.
* כדאי לתאר יותר בשביל שהסיפור יהיה יותר מעניין ומהנה לקריאה, קשה להזדהות עם דמויות שלא מתוארות מספיק. את לא חייבת לפרט עליהן הרבה אבל כדאי לפחות להוסיף תיאור קטן של איך הן נראות ומי הן.
זה הכל…

16/02/2016 15:59

    הסיפור כבר כתוב לי ובהמשך יש יותר פרטים

    17/02/2016 14:21
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך