Bloddy bomb
קריאה מהנה❤❤💘💘

אהבה ללא גבולות פרק 15💘

Bloddy bomb 10/05/2022 305 צפיות אין תגובות
קריאה מהנה❤❤💘💘

ליהיא הביטה בו במבט המום. לרעם היו לא מעט אויבים. היא ידעה שהצעד שהיא לוקחת בהחלט מסוכן. היא לא הייתה מודעת לכך שרעם נכנס לחברה במטרה לנקום על מה שאביו עשה לאימו.
" אתה בטוח שאף אחד לא ראה אותנו בבר?" שאלה בקול חושש, " הייתי בטוחה שמצלמים אותנו!"
רעם החזיר לה מבט אדיש , ליהיא לא חשבה בכלל שהצלם שבא לפה צילם אותם בכוונה נסתרת כדי לשמש לחומר לימוד על האופי שבו לביא מתנהל.
" איפה ראית שיש צלם?" התפלא רעם בכאילו, " לא שמתי לב בכלל."
ליהיא נזכרה בלביא והתחייכה, לאחר כמה דקות היא נהייתה רצינית, שוב.
" למה אתה מוכר לי?" לא הבינה ליהיא, " ראיתי אותך פעם?"
" לא, אני לא מכיר אותך. את תמיד באה למועדון?" התנחמד רעם.
" בטח. זו מקומי הקבוע. אני זמרת. חברה שלי ספיר שרה בערב שבו הייתי אמורה להופיע, בגלל שהייתי חולה." אמרה ליהיא בביטחון.
ליהיא הרגישה ספק רב כאשר היא ראתה את רעם. מאיפה היא הכירה אותו?
" כל הזמן את חולה?" שאל רעם, בזמן שליהיא לא מסירה את מבטה ממנו.
רעם שאל את עצמו מה הקשר של ליהיא לספיר, הוא תיכנן את ההתקרבות שלה בשביל ללקט מידע על החברה שבראשה יושב לביא.
" רוב הזמן . אבל בעיקר בחורפים יותר קר לי בלילות. אני סובלת מקור וחום אני סולדת. למה אתה שואל?" התעניינה ליהיא.
" סתם מתוך סקרנות." ענה רעם בקצרה. הוא התעלם ממנה ופנה לעיסוקיו.
ליהיא לא הבינה מה עובר עליו. היא לא הכירה אותו מספיק. מה יש לו נגד לביא, למה הוא מתקרב אל פרץ. כל זה היא לא הייתה מסוגלת לקבל.
" אתה פנוי בערבים?" שברה את השתיקה לאחר אתנחתא ארוכה, " אתה תפוס?"
" יש לך תוכנית מיוחדת?" התעניין רעם , " רוצה שנצא לאנשהו?"
ליהיא הנידה ראשה לאות שלילה. למה שהיא תסכים לצאת ערב אחד עם מישהו שהיא לא מכירה ?
" למה לא?" התרעם נוכח סירובה הפתאומית שהתפוצץ לו בפרצוף כמו בלון. " מה הסיכויים שתתני לי תשובה חיובית?"
ליהיא לא ענתה. היא השאירה את פרטיה האישיים ומס' פלאפון על כף ידו והלכה משם.

ספיר תהתה על הכנות שלביא הפגין, היא ידעה מן הסתם שכל ההתחלות החדשות לא פשוטות עבור כל אחד, ללביא היה סבלנות וסובלנות שהיא לא זהתה באף גבר, רק בו. סלעית היא מהאימהות הקשוחות והקשות שהיא עומדת להכיר.
עליה להכין את עצמה מראש לזה שיהיו קשיים התחלתיים כשהיא תיכנס לאחוזה.

משי נרגעה מהסערה שאחזה בה לפני כמה ימים.
לביא לא יוצא לה מהראש, לא משנה כמה היא תנסה. דבריו של פרץ ללא טעם, אין שום סיבה שהיא תתעצב בגללו.
יעל שהבינה שמצב רוחה של משי השתפר פלאים, התחילה להכין את המתכון של השוקו המפורסם שמשי כל כך אהבה לשתות.
" איזה ריח זה, יעל?" שאל אביחי בהיכנסו מדלת הכניסה אל תוך הוילה המפוארת.
"ריח ילדות." ענתה בחיוך וצחקה אל תוך האוויר. עשן סיגריות הורגש היטב בכל חלל החדר.
" מה עם החתונה של משי עם לביא?" פתח בנושא אחר שלא עניין יותר את יעל.
" לדעתי אין דיבורים על חתונה. משי ואני התייאשנו והחלטנו לא לסמוך יותר על סלעית." פסקה יעל .
אביחי רצה לשבור את הקרח בין השתיים, הוא קלט את המבט שהיה אצל יעל. משי חייבת להתחתן עם לביא. העניין לא יעבור בשתיקה אצל משפחת פרץ.
" החתונה מתקיימת , עסקה איננה עניין פשוט בעבורנו. אמרנו לסלעית שניתן את המילה שלנו, וזהו." אמר אביחי.
יעל הביטה בו במבט נוקב וכעסה על כך שהוא תומך בסלעית ללא עוררין.
" סלעית הבטיחה למשי שתהיה חתונה ושברה את הבטחתה. מכרת את כולנו לשטן מהגיהנום." אמרה יעל באכזבה והלכה לחדר לבדוק מה קורה עם משי, האם היא עדיין מבואסת מכך שלביא היה מאוהב בספיר.

" משי, את מוכנה לפתוח?" נקשה בעדינות על דלת חדרה של בתה, היא שמעה את המוזיקה הרועשת וחדרה לתחום פרטיותה של משי מבלי לשאול אותה, היא הנמיכה את הווליום לאפס.
" אימא , מה עובר עלייך?" שאלה משי בעצבים, " לא ביקשתי ממך מרחב ושקט?"
" מה עובר עליי שבתי החליטה לסגור את עצמה פתאום?" התעצבנה עליה .
" סלעית התקשרה וביקשה שאפסיק לכעוס, ברגע כזה אמרתי לעצמי. אם נתת הבטחה כלשהי , את מחויבת לקיים אותה." אמרה משי בחיוב.
" נתת לסלעית את הסכמתך ? את מבינה מה עשית?" יעל לא הבינה למה משי פועלת בלעדיה, בלי שהיא תוכל לייעץ לה מה נכון ביותר עבורה.
זה היה הקו האדום שאסור לשום אדם לעבור, היא סגרה את הדלת במפתח.
" זו הפעם האחרונה, משי. האחרונה בהחלט." השיבה באש על הדברים הניגודיים שבתה אמרה.
משי לא הייתה יכולה להסכים עם אמה. זו הפעם הראשונה שהיא מתנגדת לכל מה שהיא עושה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך