noyatar123
מקווה שתואהבו אני צריכה 2 בנות ואולי בן אחד מישהו רוצה?

אהבה ללא גבולות – פרק 2!!

noyatar123 02/05/2013 1290 צפיות 3 תגובות
מקווה שתואהבו אני צריכה 2 בנות ואולי בן אחד מישהו רוצה?

וזה היה אושר..
״אושר? הבהלת אותי יא דפוק״ אמרתי ונתתי לו דחיפה קלה ״מה כבר אסור ליהיות בבית?״ אמר וחייך ״בטח שמותר״ אמרתי וחיבקתי אותו ״לינוי אני גם באתי להגיד לך משהו..״ פתאום הרגשתי שזה הולך להיות משהו גרוע ״אאז תגיד ל..לי כבר מה זהה?? אמרתי בלחץ ״תירגעי רק רציתי להגיד לך ,שאמא ואבא טסו לחו׳ל לשבוע בעניינים מישפחתיים הם אמרו שזה היה דחוף אז לא הודיעו לך, אבל הם אמרו שהם יהיו איתך בקשר בטלפון!״ אמר ופתאום חייך חיוך ערמומי ואמר ״אז אני הולך לערוך הערב מסיבה גיי׳ק לא הולך להיות בבית אז אני מזמין חברים ,זה מפריע לך או משהו?״ לא רציתי להגיד לו שאני די מיתבישת מחברים שלו ״לא זה לא מפריע לי, אני יכולה להזמין את שרית, שחר ולירון? שאלתי ״אאמ כן את יכולה גם להזמין את דן ירדן וניק הידידים שלך, כל עוד תהיו למעלה רוב הזמן ולא תפריעו״ אמר וצחק ״אתה יכול לסמוך עליי״ אמרתי ואז היה דפיקות בדלת ״אתה מחכה למישהו?״ שאלתי ״כן זה רום חבר שלי את מכירה אותו לא? אמר ״ לא נישמע לי מוכר ,טוב תיפתח את הדלת ליפני שהוא ישבור אותה״ אמרתי וצחקנו שתינו, ואושר ירד למעטה…
מנקודת מבט של אושר:
ירדתי לפתוח לרום את הדלת, אני לא יודע מה, הוא היה צריך להגיד לי דחוף. ״רום אחי תיכנס״ אמרתי וישבנו בסלון ״אושר אני רציתי להגיד לך משהו חשוב ,שאני חושב עליו כבר די הרבה זמן,זה..זה קשור לאחותך….״ אמר ופתאום נילחצתי כי אחותי חשובה לי יותר מהכל ״אחותי??מה איתה? קרה משהו?״ שאלתי ״לא קרה כלום זה פשוט.. אני ליפני כמה ימים ראיתי אותה ,ומאז אני לא מצליח להוציא אותה מהראש שלי, את החיוך הכובש שלה, העניים שלה שטבעתי בהם ובצחוק המיתגלגל..״ אמר והשפיל פנים אני לא מסוגל לחשוב על זה שהוא יהיה עם אחותי, כי הוא בטוח יפגע בה אבל אולי , אולי היא תהיה מאושרת איתו ״ואתה רוצה שאני יעזור לך בזה?״ אמרתי ופתאום הוא הרים את ראשו, והבנתי שזה אומר כן. ״לללליייינננוווויייייי״ קראתי לה ״ללללייייננננוווויייי״…..
מנקודת מבט של לינוי:
ישבתי ובהיתי בטלפון שלי בלי לעשות כלום ופתאום שמעתי את אושר קורא לי ״ללללייייננננננווווויייייי״ הוא צעק ,ירדתי למעטה וראיתי אותו עם חבר שלו רום, גבוה עניים ירוקות שיער שחור שרירי ,הורסססס!! ״מה אתה רוצה יא חופר?? עניתי ופתאום ראיתי את רום מיסתכל על אושר במבט מאיים ״אאמ.. באלך לשבת איתנו קצת?״ שאל והיתאפק לצחוק ,״אאמ טוב גם ככה אין לי מה לעשות״ אמרתי והיתיישבתי לידם ״אז לינוי יש לך מישהו״ שאל אותי אושר ולא הבנתי מה הוא הפיל עליי את השאלה הזאת, וראיתי את רום נותן לאושר מכה ברגל ״לא למה?״ שאלתי בחשדנות ״ כי את לא נותת לאנשים לאהוב אותך, בתור בת זוג את תמיד מבאסת אנשים, תני לאנשים היזדמניות. נכון רום?״ אמר וכולי היתבלבלתי כבר. ״אאמ לא יודע אולי״ אמר וחייך אליי, פתאום צלצל הטלפון שלי ,אז עניתי והלכתי לצד..
מנקודת מבט של רום:
אני לא מצליח להוציא לי אותה מהראש אבל היא בכלל לא שמה עליי, אני חייב לדבר איתה ״אושר יש מצב שאתה משאיר אותנו לבד כדי שאני ידבר איתה ?״ שאלתי ״בטח אחי רק אל תעשה שטויות ושמור עלייה״ אמר חייך והלך ״לינוי אני הולך שנייה אני כבר חוזר״ אמר והלך ולינוי סיימה לדבר בטלפון וישבה לידי ״אאה ..לינוי אני צ..צריך לדבר איתך..״ אמרתי ודי נילחצתי מהתגובה שלה ״אאמ כן ,בטח מה אתה צריך?״ אמרה וחייכה אליי והסמקתי ״תקשיבי ליפני כמה ימים, אז ראיתי אותך ומאז לא הפסקתי לחשוב עלייך את כזאת מדהימה…״ אמרתי ובלי לחשוב בכלל נישקתי אותה פתאום היא היתנתקה מימני ״אנ..אני מיצטער אני הייתי צריך לחשוב ליפני״ אמרתי והשפלתי את מבטי , פתאום לינוי הרימה לי את הראש וחייכה, ״זה בסדר עשית את מה שאתה מרגיש ,ולהגיד לך את האמת דווקא נהנתי מהנשיקה..״ אמרה והיסתובבה, סיבבתי אותה ונישקתי אותה עוד הפעם והפעם, נשיקה יותר לוהטת ומלאת אהבה
מנקודת מבט של לינוי:
הפרפרים עפו לי בבטן הנשיקה הזאת לא הייתה סתם, אבל מה אם ירדן אני עדיין אוהבת אותו ואת רום אני בכלל לא מכירה וזה המתקדם די מהר, אבל אני לא יכחיש שהרגשתי משהו בנשיקה ,לאט לאט הנשיקה נהיית יותר לוהטת ורום דחף את לשונו אליי רציתי להיתנתק מימנו אבל לא יכולתי,פתאום ניפתחה הדלת זה היה דן והוא היה פעור פה…. 


תגובות (3)

והוו זה מושלם ממש יפה תמישיכיי אהבתי ♥ חחח ואת צריכה עוד שני בנות דמויות ? אז אני ישמח

03/05/2013 05:51

אמאאאאאאא זה מושלםםםם

07/05/2013 06:44

וואי ממש ממש מושלם מחכה להמשך :)

08/05/2013 09:11
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך