noyatar123
שלום אהובים שלי מקוות שתאהבו את הסיפור, עבדנו עליו נורא קשה ופרק הבא נסביר יותר אוהבות :)

אהבה ללא גבולות – פרק 4!!

noyatar123 09/05/2013 1144 צפיות 4 תגובות
שלום אהובים שלי מקוות שתאהבו את הסיפור, עבדנו עליו נורא קשה ופרק הבא נסביר יותר אוהבות :)

פתאום היו דפיקות חזקות בדלת בהתחלה הייתי סקרנית לדעת מי בא ופתאום נקשו לי בדלת ואלה היו ירדן,שרית,שחר ולירון צועקים לי לפתוח,"לינוי פתחי לי את הדלת זה ירדן" אמר ירדן,פתחתי לו את הדלת ונתתי רק לו להיכנס ושרית,שחר ולירון נשארו בחוץ ודיברו עם אושר,דן ורום לומר את האמת תמיד הייתה לי הרגשה ששחר ודן מתאימים,כלכך רציתי לצאת בחוץ ולראות מה הם עושים ולמה הם לא באים יותר להציק לי. "מה קרה,תספרי לי את הכל מההתחלה דיברת בטלפון כל כך מהר ולא הבנתי כל כך מה אמרת" אמר ירדן,סיפרתי לו את הכל ומרוב עצבים הוא יצא כדי לריב איתו אבל הם כבר הלכו,כשירדן אמר לי שהם הלכו יצאתי מהשירותים וראיתי את שרית,שחר ולירון בספה מול הטלוויזה, "מאוד נפגענו כשאמרת רק לירדן להיכנס" אמרה שחר,"נו תספרי לנו כבר מה קרה" אמרה לירון "אמממ ל…לא ידעתי שבאתן" אמרתי יותר נכון שיקרתי,באמת רציתי שרק ירדן יכנס,סיפרתי להן את הכל והסתכלתי אל ירדן,קלטתי שמפעם לפעם שאני מספרת את הסיפור הוא נהיה עצבני יותר ויותר, "אם את צריכה אותנו אנחנו בטלפון,אנחנו חייבות ללכת להתכונן למסיבה של אח שלך היום עם לא שכחת" אמרה שרית וגיחחה,"וואי נכון שכחתי מזה לגמרי" ועוד רצה לי המחשבה בראש שעוד עשרים דקות אני הולכת לראות את רום ועוד יותר את דן שעד עכשיו המבט שלו לא יוצא לי מהראש. לוויתי אותם לדלת,גם ירדן היה צריך ללכת להתארגן,"ביי" אמרו כולם ,חיבקו אותי והלכו.עליתי מהר למעלה להתארגן למסיבה וראיתי את אושר בחדר יושב ובוהה באייפון,"אושר על מה אתה מסתכל?….
מנקודת מבט של אושר:
כשסיימתי את השיחה עם רום ודן לוויתי אותם לדלת כדי שילכו לבית שלהם בשביל להתכונן למסיבה וכשאמרתי להם שלום נזכרתי באחותי ושאלתי אותם "רגע רגע אז מה קרה לאחותי " שאלתי ,"עזוב נספר לך כבר מחר אחרי המסיבה אבל אל תדאג לא קרה לה כלום" אמר דן והסתכל במבט מגעיל על רום,לא הבנתי כל כך אבל מחר הם כבר יספרו לי את הכל. עליתי למעלה כדי להתארגן ולהתקשר להזמין עוד חברים ופתאום הגעתי לשם "הילדה המסתורית",חשבתי אוליי אני יתקשר ויזמין אותה,אבל אם היא לא תענה ,ואפילו אני לא יודע את השם שלה,עם היא תענה לי מה אני יגיד "היי זה אני שעזרתי לך לקום כשהחלקת ונישקתי אותך נשיקה לוהטת שרק אושר אטר יודע לנשק" ובהיתי במספר כמה דקות ופתאום לינוי נכנסה לחדר ושאלה אותי "אושר,על מה אתה מסתכל?"אמרה לינוי,לא ידעתי מה לעשות,לא ידעתי אם לספר לה או לא….
בחזרה לנקודת מבט של לינוי:
שאלתי אותו וכל רגע הוא ניסה לשנות נושא אבל לא נתתי לו,מרוב שהייתי סקרנית לדעת על מה הוא הסתכל אמרתי לו "אם אתה מספר לי על מה הסתכלת אני יספר לך מה קרה עם רום" אמרתי ,"טוב ניצחת בואי שבי לידי ואני יספר לך" אמר אושר
אושר סיפר לי את כל הסיפור על "הילדה המסתורית" וזה היה סיפור כמו באגדות,כאילו האביר על הסוס בלבן בא להציל את הנסיכה ,זה היה כל כך רומנטי אבל עכשיו החלק שלי בעסקה הגיע
"אממממ א…אתה בטוח שאתה רוצה שאני יספר לך?" אמרתי בפחד "כן בטוח,מבטיח לך שאני לא עושה כלום ,מה קרה?"אמר אושר בלהט וצחקתי "אבל ממתי אושר אטר מקיים הבטחות" אמרתי בצחוק ,"אל תשני נושא ותספרי כבר " אמר אושר "אוקיי…התנשקתי עם רום" אמרתי "מההה,אבל אתם בקושי מכירים שעתיים וכבר נשיקה,את נישקת או הוא וכדאי שתעני לי בכל הכנות" אמר אושר בכעס "אני מצטערת אבל הוא נישק אותי,אבל לא התנגדתי,הרגשתי משהו מיוחד מהרגיל" אמרתי ,"חכי במסיבה מה אני יעשה,מהמסיבה הזאת הוא לא ייצא עד שהוא לא יחטוף" אמר אושר בכעס,"אבל הבטחת אושר אל תהיה כזה" אמרתי בעצבים ,"כמו שאמרת אושר אטר לא מקיים הבטחות" אמר והוציא אותי מהחדר. הלכתי לחדר שלי עם הרגשה מוזרה, שהולך לקרות משהו במסיבה,סגרתי את הדלת של החדר והתחלתי להתארגן ופתאום צצה לי תוכנית בראש, סיימתי להתארגן לבשתי חצאית מיני וחולצת בטן עם קשירה מאחורה,כדי שיראו את העגיל בטבור, בכוונה עשיתי את זה כדי להכעיס את אושר ,גמרתי להתארגן והתגנבתי לחדר של אושר מבלי שהוא ישים לב ולקחתי את האייפון שלו, שלחתי הודעה "לילדה המסתורית" והזמנתי אותה למסיבה,אני בטוחה שהיא היחידה שתצליח להסיח את דעתו של אושר ואוליי הוא לא יעשה כלום לרום.
התחילו להגיע כבר חברים של אושר ואושר לבנתיים הדליק מנגל ושם שירים על שיא ווליום,להגיד את האמת אח שלי יודע לארגן מסיבות טוב נו זה כבר ברור שזה המסיבה של אושר אטר, כן כן אני גאה להיות לינוי אטר,הבית היה מלא בילדים חתיכים,פתאום רום נכנס בדלת עם חבורת ילדים ודפק לי מבט של בואי רגע,עלינו למעלה לחדר ודיברנו, "אני מאוד מצטער על מה שקרה היום שמתי לב שפגעתי בך מאוד" אמר רום ונתן לי חיבוק,היה לו ריח כל כך טוב שרציתי עוד חיבוק,ירדנו למטה ורקדנו ופתאום נכנסו בדלת זוג ילדים…..אלה היו ניק ויובל, שהייתה החברה הכי טובה שלי וגם האוייבת הכי גדולה שלי,צעקתי לה "יוביובבבבבבבבבבבבב"….. "לילוווווווו"… רצנו ונתנו את החיבוק של החיים.
מנקודת מבט של אושר:
מה הילדה המסתורית עושה פה,ועוד עם ניק? ומה לה וללינוי……


תגובות (4)

תמשיכיייו

09/05/2013 10:05

איזה מהמם!!!

09/05/2013 10:06

יפה

09/05/2013 10:12

תמשיכייי

14/08/2013 17:47
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך