אהבה ללא גבולות פרק 5

06/03/2014 780 צפיות אין תגובות

אני: יואוו אוראל אני בהלםם, את לא מבינהה…
אוראל: נו אתי את מלחיצה אותיי מה קרה?!?!?!
אני: הרגע הייתי בפייסבוק וראיתי תמונה של אדר, מתנשקת עם מישו ואת לא מבינה עם מי זהה…
אוראל: מה? אדר היא הכי לא כזאת, טוב אבל אולי היה בניהם משו ולא ידענו, אבל מי זה ?!
אני: זה נדב (הידיד הכי טוב שלי מהבית ספר הקודם שלי).
אוראל: אוקיי אנחנו צריכות לדבר שלושתנו דחוף אבל, עוד חצי שעה אצלך?
אני: סבבה, אני מחכה לכן ותודיעי לאדר.
אחרי שניתקתי הלכתי לחדר של רון לדבר איתו קצת על מה שקרה.. דפקתי בדלת אבל הוא לא פתח, דפקתי שוב עד שנמאס לי ונכנסתי לחדר שלו.כשנכנסתי קלטתי אותו ישן, חטפתי לו את הכרית וזרקתי עליו, הוא התעצבן והתחיל לצרוח ולזרוק עליי כריות ולהפיל אותי, בקיצור חזרנו להיות ילדים בני 3 צריך את זה מידי פעם לא?!
אחרי השטויות שעשינו סיפרתי לו הכל על הקטע עם שון וזה, הוא לא הסכים איתי אבל תמך בי בכל זאת. אין איזה אח מדהים יש לי!!!
כשחזרתי לחדר ראיתי על הצג של האייפון 14 שיחות שלא נענו ושמונה הודעות. נו באמת זה שון הוא כזה דואג.
שלחתי לו הודעה חזרה ורשמתי "מה אתה דואג ימעצבן אני לא טסתי לח"ול כולה הטלפון היה על שקט". אחרי דקה בערך קיבלתי הודעה ממנו חזרה " ימעצבנת אחת שתקי, רציתי לדבר איתך". שלחתי לו בחזרה" על מה רצית לדבר?", הוא ענה "סתם להיות איתך קצת, רוצה אני יבוא אלייך עוד 20 דקות?", עניתי לו "לא חיימשלי, סליחה אבל קבעתי כבר עם אוראל ואדר מלא זמן לא היינו ביחד ואנחנו צריכות להשלים פערים", הוא החזיר לי "טוב אישתי נדבר מחר".
אחרי 10 דקות אוראל ואדר באו, דיברנו מלא ואדר סיפרה לנו על זה שהיא ונדב יוצאים כזה, ואנחנו הכי שמחנו בשבילה בעולם.
אחרי שהבנות הלכו הרגשתי מין מועקה בלב כזה, כאילו אכזבתי את שון והחלטתי ללכת אליו הבייתה להפתיע אותו.
כשהגעתי לפתח של הבית שלו דפקתי ואמא שלו פתחה לי בשמחה את הדלת, נכנסתי ועליתי במדרגות לכיוון החדר שלו. פתחתי את הדלת וראיתי את..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך