אהבה ללא גבולות פרק 7

07/03/2014 715 צפיות אין תגובות

נקודת מבט של מאור:
היא אמרה לי "מצטערת אני לא יכולה עכשיו אני אצל שון נדבר יותר מאוחר, בי..".
זה שבר אותי, כאילו מה היא לא קולטת שאני רוצה לבלות איתה, להכיר אותה.ולמה לעזעזל המשפט הזה תקוע לי בראש שהיא עם שון? מה לי ולה הכרנו לפני שבוע, אבל למה היא לא יוצאת לי מהראש?
חזרה לנקודת מבט שלי:
אחרי הסרט עם אהובי, הוא ליווה אותי הבייתה. כשנכנסתי חיכו לי ליד הדלת רון, אמא ואבא.
אמא: איפה היית גברת? למה את לא מודיעה שאת נעלמת? את יודעת איך השתגענו? כמעט התקשרנו למשטרה!!!
אני: אולי תיתני לי להסביר ואז תביני, במקום לתקוף אותי עם מיליון שאלות.ישנתי אצל אוראל.
אמא: ולמה לא הודעת כלום?
אני: שכחתי, ולא חשבתי שתשימו לב שלא הייתי פה בכלל. קיצור סליחה ובי..
עליתי לחדר שלי במהירות, ואחריי עלה רון שלא הוציא מילה לאורך כל השיחה עם אמא ואבא.
רון: לא באמת ישנת אצל אוראל נכון? ישנת אצל שון ולא רצית להגיד להם.
אני: נכון, רגע, איך ידעת?
רון: אני התאום שלך, אני יודע עליך הכל, ואני יודע שאת לא יודעת לשקר.
אחרי זה רון הלך ונשארתי לבד בחדר, התקשרתי למאור כי לא יפה ניתקתי לו בבוקר.
מאור: הלו.
אני: מאור רוצה להיפגש עכשיו?
מאור: את לא עם שון?
אני: לא.
מאור: טוב אז עוד 15 דקות בפארק.
אני: טוב.
התחלתי להתארגן ולבשתי שורט ג'ינס כחול כהה עם ניטים בכיסים, חולצה נופלת בצבע טורקיז ונעלי פלטפורמה שחורות, שמתי מסקרה אודם ורוד שרשרת ויצאתי.
כשהגעתי לפארק ראיתי את מאור שם אבל הוא לא היה לבד, ככל שהתקרבתי יותר ראיתי אותו מתנשק עם מישהי…
יואוו אני לא מאמינה מה היא עושה פה, הוא התנשק עם לא אחרת מאשר…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך