לולילה
אני לא כל כך טובה בכתיבה אבל עדיין זה מבוסס על סיפור אמיתי שמעורבב עם דימיון בקיצור זה לא קרה באמת .. (מקווה שכן) קיצר תגייבווו <3 <3 <3
נ.ב
הפרק מוקדש ל : יובל בן בסט , רעות קילברט , ולעמית (רעות ויובל תבינווו )

אהבה מבלבלת ומטעה

לולילה 01/02/2013 1013 צפיות 3 תגובות
אני לא כל כך טובה בכתיבה אבל עדיין זה מבוסס על סיפור אמיתי שמעורבב עם דימיון בקיצור זה לא קרה באמת .. (מקווה שכן) קיצר תגייבווו <3 <3 <3
נ.ב
הפרק מוקדש ל : יובל בן בסט , רעות קילברט , ולעמית (רעות ויובל תבינווו )

"אני אוהבת אותך" אמרתי לו.
"אני אוהב אותך גם" אמר לי בחזרה .
כל כך אהבתי אותו..
בטח אתם שואלים את עצמכם . מי מה מתי ולמה ..
אז לי קוראים דנה ולילד שאני אוהבת קוראים נאור . והכול התחיל מכיתה ו' זו היתה השנה שכל ההתבגרויות והשינווים והדברים שצריכים להתיכס אליהם כגדולים קורים. אני ונאור רבנו והשלמנו מלא פעמים .. זה פשוט לא כל כך מסתדר בנינו אבל יש מצבים שכן.
למרות אני אוהבת אותו והוא אוהב אותי זה עדיין לא כל כך מושלם כמו זוגות אחרים .
ושאני מתכוונת זוגות אחרים אני מתכוונת : לזוגות שמחזיקים ידיים,שצוחקים ברגעים משמחים,שעצובים שעצוב,שמפגינים חיבה שאוהבים.
וזה כל כך לא אנחנו אני לפעמים שואלת את עצמי לה אנחנו ביחד בכלל(???)
זה לא ממש הגיוני . אבל עדיין אני מרגישה אליו משהו חזק שמושך אותי ומסקרן אותי לדעת למה ואיך ..
כל החברות שלי אומרות לי מה אני מוצאת בו ושהוא חושב שהוא חתיך ושהוא מתלהב שהוא יודע הכול אבל אני אומרת לעצמי בלב שהוא כן חתיך ושהוא הכי חמוד ונסיך בעולם שהוא מתלהב ..
אבל אם הן היו מבקשות ממני לסכם בשלוש מילים מה אני מוצאת בו ולמה אני איתי הייתי עונה להן בחד משמעית : אני-אוהבת-אותך!!!!!
אבל אני עדיין מרגישהה שזה לא זה….


תגובות (3)

חחחחחחחחחחחחחחח דיייייייייי חיימשלי אני מתה עלייך יפה שלי

01/02/2013 09:10

חיימשלי אוהבת אותך

07/02/2013 09:19

תמשכי זה מהמם!!

23/02/2013 08:21
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך