LOL22
זהוא זה הסוף מכיוון שהסיפור לא כלכך הלך אני מרגישה שאין טעם להמשיך אותו

אהבה מורדת פרק 10 סוף

LOL22 07/07/2015 669 צפיות אין תגובות
זהוא זה הסוף מכיוון שהסיפור לא כלכך הלך אני מרגישה שאין טעם להמשיך אותו

מאיה שכבה על הדשא בחצר בית הספר וחשבה לעצמה על התקופה האחרונה .
היא נזכרה ביום בוא חזרו ממדידות שמלת הכלה , היא כמעט נשברה וסיפרה לדנה הכאב בפנים שבר אותה .
מצד אחד לא מגיע לה לא לדעת על מה שהיה במעיין ( לצרות שהם עצרו את עצמם בשנייה האחרונה ), מצד שני אור הוא הגבר שבאמת מגיע לה , מאיה עד עכשיו סירבה להודות בכך אבל כמה שתמיד הייתה מסובבת על האצבע הקטנה שלה את כל הגברים , הפעם היא הקורבן היא נפלה היא מאוהבת בבחור מאורס .
אחרי המדידות שיר פרשה לביתה ודנה קפצה לביתה של מאיה .
הם נכנסו לחדרה ונשכבו על המיטה מותשות , מאיה סובבה את ראשה לעבר דנה ואמרה בהיסוס.
"אחרי היום כל הבכי הזה במדידות רק טיפש לא ישים לב שיש לך משהוא על הלב , שהשינוי הזה לא היה סתם".
דנה הביטה בה ותוך שנייה פשוט התחילה לבכות ולבכות ללא סוף .
מאיה חיבקה אותה בשתיקה מספר דקות בעודה בוכה.
היא הרימה את הראש ואמרה " אני יספר לך אבל בבקשה ממך אל תספרי לאף אחד "
מאיה הנהנה להסכמה .
" זה היה לפני שנתיים הייתי בת 15 וחצי אז ילדה קטנה וכמו שזכרת אותי מאוד שובבה, יצאתי עם חברות שלי מהמרכז למדנו ביחד מחול מודרני בתל אביב ואז זרמנו לקניון , בחזור הם ליו אותי לתחנה לכאן והלכו , ישבתי מס דקות ואז הגיע איש לתחנה הוא הביט בי במבט מגעיל כאילו אני יושבת לידו ערומה , התרחקתי ממנו קצת והוא התקרב אליי ופתאום תפס בידי מנסה לדחוף אותי אל מחוץ לתחנה.
התחלתי לצרוח אבל אף אחד לא בא , ואז הגיע אוטובוס וממנו ירד חייל , החייל הסתער לעבר האיש ופיצף אותו במכות ואני בזמן זה התקשרתי למשטרה .
לאחר שהשוטרים באו והבאנו שנינו עדות חיכיתי בתחנה שההורים שלי [ אליהם המשטרה התקשרה } יבואו לאסוף אותי .
החייל התיישב לידי ושאל " את בסדר ?"
חייכתי אליו הייתי כלכך אסירת תודה " כן תודה רבה אני לא יודעת מה יכול היה להיות עם לא היית בא ".
הוא היה די רציני " אני לא יכול להוציא את זה מהראש מה היה קורה עם לא הייתי בא , דרך אגב אני גל " הוא הושיט את היד .
אז לא שמרתי נגיע אז לחצתי את ידו ואמרתי " דנה ".
ביקשתי תמספר שלו למקרה שהמשטרה תתקשר לעדויות אז הוא נתן לי את שלו ולקח את שלי .
לאחר מכן נפגשנו כמה פעמים ו התאהבתי בוא הוא היה גדול ממני בשלוש שנים אבל לא היה לי אכפת , ההורים שלי והכירו לו תודה אבל מאוד התנגדו לקשר ושמרו על כך בסוד , אז אמרתי להם שנפרדנו והמשכתי להיפגש איתו מאחורי הגב.
מצאתי את האהבה של החיים שלי.
הם תפסו אותי והכריחו אותי להיפרד ממנו , אחרי שבוע הוא מת במלחמה .
אחרי זה החלטתי להפסיק עם השטויות ולהיות ילדה טובה , ידעתי שאהבה אמיתת אני יותר לא אמצה .
ההורים שלי ושל אור מאוד דחפו אותנו להיפגש ודי חיבבתי אותו ככל שעובר הזמן אני מתחילה לאהוב אותו אפילו קצת להתאהב , לא בא לי שזה ייהרס אני מתחילה לחזור לעצמי לראות תקווה ."
מאיה הייתה בשוק , רגשות האשמה שהיו לה והרגישה שהיא לא יכולה להרגיש אשמה יותר מהם פתאום נהפכו חזקים הרבה יותר .
היא חיבקה את דנה ואמרה עם כאב עצום " אל תדאגי את ואור תתחתנו והיו לכם ילדים והכל היה מושלם ."
דנה חייה " מה הייתי עושה בלעדייך" ומאיה חשבה בלב תאמיני לי שעם היית יודעת את האמת לא היית רוצה להתקרב אלי בככל.

מאיה הלכה לכיוון הבית של שיר וזיהתה מרחוק את אור , מהר חשבה אך להתחמק ממנו אבל אז הוא ראה אותה והייתה חייבת להמשיך ללכת ,הוא התקרב אליה ונאנח " ניסית להסתובב אה ? אני יודע מה אמרתי לך אז אבל אנחנו כבר יותר שבועים מתחמקים אחד מהשני וזה די מתומטם כי אנחנו נפגשים בכל כך ארבה מקומות זה ישוב קטן ואין לאן לברוח " הוא חשב על כך שכמו איזה דביל הוא אכשרה התגעגע אלייה .
מאיה כלכך רצתה לומר לו בוא ניפגש סתם נדבר רק רצתה להיות קצת בחברתו , אבל אז נזכרה בדנה ובחייל ובאמונה שאבדה לה ופחדה שלא תעמוד בעצמה ושהיא חייבת לסים סוף לסיפור הזב לפניו אז אמרה בקול חנוק " אני לא חושבת שלהיות בסביבה אחד של השני זה דבר טוב כרגע , אני אפילו חושבת שאתה רק מזיק לי ושאני לא רוצה לראות אותך יותר בחיים "


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך