LOL22
פרק שני שלי בסך הכל ני לא באממת יודעת לכתוב ויש לי שגיאות אני ישמח לחוות דעת

אהבה מורדת פרק 2 אני לא יודעת עם להמשיך אשמח לחוות דעת

LOL22 23/06/2015 726 צפיות 2 תגובות
פרק שני שלי בסך הכל ני לא באממת יודעת לכתוב ויש לי שגיאות אני ישמח לחוות דעת

מעבר לבית החדש היה די קשה ,אבל הייה בו סוג של התרגשות .
היא הביטה במראה , היא נארתה נהדר , היא לבשה חצאית פעמון פרחונית עד קצת לפני הברך
, בכל זאת היא לא רצתה שעל היום הראשון יעיפו אותה על בעיות של צניעות מהכיתה .
והתאימה לחצאית חולצה שחורה צמודה עם שרוולים ארוכים .
ונעלה סנדל ארוך שהגיע עד הברך .
השער שלה היה מפוזר בטבעיות , היא אהבה את מה שהיא ראתה ורק חיכתה לשניה שבה תעמוד מול הילדים בבית ספר , ולא היה להם מה לומר .
שלא נדבר על כך שהבית החדש היה ענק והרבה יותר יפה מהבית שהיה להם כשעזבו .
הבית ספר היה מרחק 10 דקות הליכה מביתה , היא קבעה עם שיר שהם יפגשו בדרך .
לאחר 5 דקות הליכה היא הגיע לבית של שיר , שיר שהבחינה בה מרחוק צעקה " מאיה "
היא הייתה בשוק כמעט שלא זייהתה אותה .
"אין מצבב אין מצב , תראי אותך מה זה?? את נראת מדהיםםם !!! "
מאיה צחקה וחיבקה אותה " מי שמדברת !"
שנייהם צחקו וושיר קפצה אלייה עוד פעם " אני לא מאמינה שאת כאן "
מאיה חייכה ואמרה " יאלה זזנו לבית ספר , אני לא רוצה לאחר על היום הראשון לבית ספר , הספיקו לי הבעיות בבית ספר הקודם שלי ."
אור צחקה " כן פגשתי את אבא שלך לפני חודשיים כשהוא בבא לסבתא שלך , לפני הסיפורים שלו עשית לו חיים קשיים ."
היא צחקה " חיים קשים זאת מילה יפה ."
הם הגיעו לכניסה לבית ספר ומאיה נשמה נשימה ארוכה , היא הרגישה מוזר מעולם לא היה אכפת לה מה כולם חושבים עלייה , תמיד אהבה לעשות מה בראש שלה ולא לשים על אף אחד ."
הם נכנסו לרחבת הכניסה של בית הספר , כולם הביטו בה .
לא היה צריך להיות חכם כדי להבין שאף אחד לא זיהה אותה .
המבטים שעפו לעברה גרמו לה לחיוך , את כבר לא הילדה השמנה שהלכה במסדרונות בית ספר וכולם צחקו אליה .
הם נכנסו לכיתה והתיישבו בשולחן שהיה בשורה האחרונה של הכיתה .
מאיה חייכה לשיר " יש לנו הרבה על מה להתעדכן "
ואז נכנסה לכיתה לא אחרת מדנה , מאיה הביטה בה בשנאה , הילדה שניסתה להרוס אותה ביסודי .
היא בחנה אותה ,דנה נראתה שונה החצאיות הקצרה הוורודה שלה נהפכה לחצאית שחורה צמודה שהגיע אחרי הברך , והחולצה הקצרה הפכה לחולצה לבנה שעברה את המרפק .
השער הבלונדיני הארוך שלה היה קצר יותר ואסוף בקפידה , ועל האצבע שלה הייתה מונכת טבעת זהב יפיפיה עם יהלום קטו באמצע .
שיר שקלטה את ההתמקדות של ליאן בטבעת אמרה " היא השתנתה ".
מאיה גיחחה " שמתי לב "
שיר הביטה בה " לא רק מבחינה חיצונית , היא התחזקה מבחינה דתית , החליתה לכבד את המשפחה שלה יותר , וגם בתור בן אדם בכללי היא נהפכה ילדה טובה כזאת , מכבדת את כולם ."
ליאן המשיכה לבחון אותה בענייה "קצת קשה לי להאמין , אבל עם את אומרת ."
שיר צחקה " מי היה מאמין שדנה תהיה מאורסת בגיל 17 וחצי "
מאיה התפלאה "דנה מאורסת ,אז הטבעת על האצבע שלה זאת טבעת אירוסים ? "
שיר חייכה "כן ."
דנה שהבחינה במאיה ניגשה אליה ואל שיר "בוקר טוב , אוי מאיה שנים שלא ראיתי אותך , כשמעתי שאת חוזרת כולכך שמחתי האמת שיש לי המון על מה לדבר איתך ולהתנצל "
מאיה קמה לחבק אותה , " חח שנים אה " היא הרגישה מוזר, מועלם לא חשבה שהיא ודנה יתחבקו.
דנה הביטה בה ואמרה " את נראת מדהים אני חייבת לציין , וולבושה מהמם ."
מאיה ידעה שאת סגנון הלבוש שלה פחות יקבלו בישוב , בבית ספר הקודם שלה בתל אביב היתה מקבלת המון מחמאות , אבל כאן כולם היו ארבה יותר דתיים משם , אבל זה לא הפריע לה היא אהבה את סיגנון הלבוש שלה וגם ההתלהבות של שיר על בגדייה שימחה אותה .
אבל כשדנה אמרה את זה אפשר היה לראות שהיא באמת מתכוונת לכך מאיה חייכה "תודה ."
היא באמת השתנתה חשבה לעצמה .
היום עבר די מהר וכל הילדים הביטו בה בהערצה , בנות נגשו וניסו להתחבר ומספר גדול של בנים ניסו למשוך את תצומת ליבה , ואפילו הזמינו אותה לצאת אבל היא סירבה בנימוס.
היא ידע שהמראה שלה ישנה את הכל אבל עד כדי כך , לביתת הספר הקודם הגיע שמנה ונפתחה לילדים עשתה בלאגן רחשה חברים ועם הזמן ירדה במשקל , ככה ששם לא היה מוזר לה העובדה שהיא מוקפת חברים.
היא נפרדה משיר והמשיכה לכיוון הבית שלה , היא סיכמה את היום בראש שלה והייתה די מרוצה .
היא נכנסה לביתה הריק והניחה את התיק בסלון , פתחה את המקרר והביטה בתוכו עם בטן מכרכרת , לאחר שהבינה שאוכל היא לא תמצא בו היא לקחה את הארנק שלה ויצא לכיוון המכולת של הישוב בתקווה שתזכור אך בדיוק ללכת אליה .
היא שמה אוזניות וחיברה אותם לפאלפון והשיר " love my like you do ".
התנגן באוזנייה , היא הלכה בעודה מזמזמת את מילות השיר , בעודה נכנסת למכולת מבלי לשים לב נתקלה במישהוא ונפלה על הריצפה ואיתה גם האוזניות .
הבחור בו נתקלה היה לא אחר מ"אור " היא הביטה בוא בפליאה ,הוא היה ארבה יותר יפה משזכרה , גבוהה ושחום , הכיפה שהייתה על ראושו גדלה , הוא לבש גופייה מה שגרם לשרירו להיות חשופים ובולטים .
והעניים שלו היפנטו אותה , בהיותה שרועה על הריצפה מביטה בו חסרת מילים ולא ידועת מה לומר .


תגובות (2)

הסיפור נראה מעניין, הכתיבה יפה ואני אשמח אם תמשיכי.
מחכה שתעלי פרק בקרוב:)

23/06/2015 20:36

חח תודה

23/06/2015 20:52
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך