אהבה מורדת פרק 6 אני חושבת להפסיק לכתוב את הסיפור זה לא נירא כאילו משהוא קורא אותו

LOL22 26/06/2015 946 צפיות 11 תגובות

מאיה ירדה מהרכב מוטשת היא שיר ודנה עברו על כל תל אביב בערך למצו א לשנה בגדים שהם גם יפים וגם צנועים .
היא נכנסה לביתה ונשכבה על הספה , היה לה כיף היא שיר ודנה ממש נהנו , רק דבר אחד לא יצא לה מהראש כל היום .
דנה ואור מאורסים , היא ידעה שלא הייתה סיבה לכך שתביא לאור כלכך ארבה מחשבה , אבל הוא פשוט לא יצא לה מהראש.
לאחר שקמה מין הספה ראתה פתק על השולחן , זאת הייתה רשימת קניות שבה אמה ביקשה מימנה שתלך למכולת ותקנה את כל המצרכים .
היא לקחה את הרשימה וגררה את רגלייה לעבר המכולת .
אור עמד בכניסה למכולת ודיבר עם הבוס שלו .
כשהבחין בה חייך ואמר " היי , שמעתי שעשיתם חיים היום ." מאיה חייכה לעברו " כן האמת שהיה די כיף".
עמוס בעל המכולת פנה למאיה ואמר " אולי תשכנעי את הבחורציק להישאר איתי ולא לעבור ל'בריכה "
מאיה הותפעהה " לבריכה ?"
אור הסביר " ביקשו מימני להיות מציל שם ?"
עכשיו החא הייתה עוד יותר מבולבלת " רגע הבריכה כאן נפרדת מה תעשו עם הבנות ??".
אור חייך " אני היה גם עם הבנות , מבחינה הלכתית למציל מותר להיו. גם בבריכת בנות ".
מאיה צחקה " טוב אז נתראה בבריכה אני חושבת ."
הוא הביט ברשימת הקניות שלה ושאל "את צריכה שאני יעזור לך לסחוב את המצרכים ?".
היא הביטה באצמה בכמות הקניות וענתה ללא היסוס " כן ".

הם הלכו ביחד עם שקיות הקניות לעבר ביתה של מאיה
מאיה שהסתקרנה שאלה " רגע אז מה עם צבא ,? אני מאוד מקווה שאתה לא משתמט ".
אור צחק " ממש לא ".
" יופי , כי ממש לא יכולה לסבול אנשים שמשתמטים ".
" אז מה איתך סגרת שירות לשנה הבאה ".
"לא."
" עוד שנייה נגמרת השנה כל המקומות נתפסים "
" אני מתגייסת לקרבי "
אור חייך , צריך ארבה אומץ לבחורה דתייה להיות בצבא .
"רגע ולא מפריע לך ההשלכות של זה ".
" אני יודעת שיש סיכוי שאני ידפק בתפקיד לא טוב , אבל אני יעשה הכל בשביל להצליח , ואני ינסה להפיק את המייטב מזה ולהנות כמה שיותר ."
הוא צחק זה מצא חן בעניו החלטיות שלה והרצון שלה ללכת בדרך שלה " לא אכפת לך משום דבר אה ? , האמת שזה לא מה שהתככונתי ?".
" אז למה ?? " מאיה שאלה מופתעת .
" התכוונתי לאחרי הצבא , בחיים האמיתים המגזר שלנו לצערי הרב פוסל ישר , כשישמעו שהיית בצבא ולא בשרות המון הצעות יפסלו ישאר."
" חחח אתה באמת חושב שאכפת לי מזה ?, ההפך בחור שמלחתכילה יחשוב לפסול אותי רק בגלל שהייתי בצא יפסל בעני ישר , וזה לא שגם ככה כמו שאני עכשיו ממש חושבים אליי עם הצעות , אני עושה מה שמרגיש לי לנכון , ויש לזה השלכות שדרך הגבב ממש לא מפריעות לי , שלא נדבר על זה שאני ממש לא בענין השידוכין וגם לא חושבת עכשיו על נישואים , אני בת 17 וחצי יש לי עוד זמן וחיים לחיות , שלא נדבר על זה שאני רוצה לראות עולם ."
אור לא יכל להוריד את החיוך מהפה שלו , אין בנות כאלה במגזר שלהם , הוא מעולם לא ראה בחורה כזאת , כל שיחה שלהם הוא יצא ממנה יותר ויותר מוקסם ממנה .
הם הגיעו לביתה והוא הניח את הקניות על השולחן .
ליאן מזגה לו כוס קולה ואמרה " תודה על העזרה "
" בשמחה "
הוא חייך ויצא מהדירה .

שיר ומאיה ישבו בהפסק האוכל ברחבה ופטפטו להם .
שיר שיחקה למאיה בשער ואמרה " אין לאחיך אף אחת נכון ".
מאיה הביטה בה במבט רציני " מה את סתומהה מה אין לו אף אחת הוא מאורס ."
החיוך של שיר נכבה " את לא רצינית , הייתי בטוחה שהוא בקטע שלי , ואך זה שאני יודעת רק עכשיו על האירוסים ?."
מאיה צחקה " תירגעי מי מספיק סתומה בשביל להתארס עם רן ".
שיר צבטה אותה " יופי מפגרת כבר הייתי בדרך לקנות גלידה לאות תסכול ."
מאיה צחקה " חבל שאמרתי לך היינו אוכלות אותה יחדיו ".
שיר משכה לה בשער ומאיה קפצה " על מה זה היה ? "
"מגיע לך , חברה קרציה".
מאיה צחקה " אוי שיר חזרה לגן "
שיר חייכה " אני יראה לך מזה חזרה לגן ".
היא תפסה את בקבוק המים שהיה לידה , והתחילה להשפריץ על מאיה .
מאיה תפסה גם היא את הבקבוק שלה והחזירה לשיר שפריץ מיים שהרטיב אותה במיוחד .
שיר קמה כדי להשפריץ על מאיה עוד שפריץ , ומאיה הלכה אחורנית כדי שלא תרטב יותר ממה שהיא רטובה .
פתאום נפלה אחורנית ואיתה נפל עוד מישהוא .
ככה שמצאה את עצמה שרועה על בחור ששרוע על הדשא ושנייהם נרטבים מהשפריץ האחרון של שיר .
היא הביטה אחורנית בבושה כדי להבחין כל מי נפלה .
פתאום קלטה שהיא נפלה על לא אחר מאור . ( היא נהפכה אדומה ).
ואז כשהמצב נרא כאילו הוא לא יכול להיות מביך יותר , קלטה את דנה ארוסתו של אור עומדת ליד שנייהם אדומה כולה .


תגובות (11)

א כל לא נכון יש קוראים שאין חהם נשתמש אני בטוחה שקוראים אותו ב כל תמשיכי לכתוב לעט לעט התפספו לך קוראים כמו כל המחברים כאן צריכים סבלנות וגם על תעלי רק כדי שהקראו תעלי גם לעצמך כי זה עושה לך טוב וחוץ מזה אני יתחיל לקראו עכשיו מהתחלה תפרקים

26/06/2015 01:47

חחח תודה , זה לא בשביל הקוראים סתם מעצבן כזה להשקיע ולהרגיש כאילו רשמת שעה ואף אחד לא רואה

26/06/2015 01:50

זה לא נכון יש מלאה שקוראים רק יש כאלה שלא יכולים להגיב ותראי שבהמשך שאת נשקיע זה השתלם לך

26/06/2015 02:01

חח תודה

26/06/2015 02:16

תקשיבייי!!
עכשיו קראי את כל הפרקים שלך והעלילה ממש טובה וממש אהבתי!!
דבר שני אל תפסיקי את הסיפור ! גם אם לא קוראים את עושה את שלך וזה סוג של סיפוק;)
דבר שלישי רק יש משהו שממש מציק לי:
כשכותבים בזמן עתיד מדבר/ת לא מתחילים עם י כמו-יאכל אלא מתחילים עם א' כמו- אוכל. זה טעות מאוד נפוצה ואני שונאת את זה חחח.. מקווה שתביני!!
ותיזהרי אם את מוחקת כי אני ממש אהבתי!! מחכה להמשךך:)

26/06/2015 02:23

חח תודה ואני ישים לב לקטע של הי

26/06/2015 02:30

אופס התכוונתי אשים

26/06/2015 02:31

לאלאלאלאלללאאאאא את ממשיכה לכתוב בבקשהה♥אני מתה על הסיפור שלךך

26/06/2015 11:47

חחחח תודה

26/06/2015 14:34

לא! אל תפסיקי.
אני ממש אוהבת את הסיפור שלך, התמכרתי!
אז אבוי לך אם את מפסיקה.
עכשיו תמשיכי דחוף!

26/06/2015 15:17

חחח אני כותבת אותו

26/06/2015 22:56
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך