LOL22
אשמח לחוות דעת

אהבה מורדת פרק 5

LOL22 24/06/2015 810 צפיות אין תגובות
אשמח לחוות דעת

הוא ניגש אל מאיה ואמר "שבת שלום "
היא חייכה , הוא לבש חולצה לבנה עם מכנס בצבע חרדל הוא נראה כולכך טוב בענייה עכשיו אפילו יותר מתמיד ,מעולם לא הרגישה ככה למישהוא , היא הרגישה כאילו באמת מצאה את האחד שלה , זה ריגש אותה והיה לה מוזר באיחוד עם העובדה שהם בקושי מכירים .
ואז כשהיא באה לענות לו נכנסה בדלת לא אחרת מדנה , מאיה שמחה לראות אותה היא באמת הכירה אותה במשך השבוע והבינה כי דנה באמת השתנתה .
אמו של אור יצא מהמטבח לסלון ואמרה "מה שלום הכלה הצדיקה שלי ? "
חני חייכה "ברוך ה הכל בסדר "
מאיה הופתעה הכלה שלה ?? היא ידע שהיא מאורסת אבל ל מי בדיוק ??
חני ניגשה אל אור ונעמדה לידו שומרת מרחק נגיע " מאיה אני רואה שהכרת את אור הארוס שלי,
האמת שתיכננתי להכיר לך אותו היום בערב ".

מאיה הייתה חסרת מילים , היא לא ידע מה לומר , אך היא עשתה את זה שוב , אך ? גם כשהיא עכשיו כביכול השתנתה והיא טוב לכולם , היא משפיעה על החיים שלה שוב בצורה כזאת אך ?.
ואז היא תפסה את אצמה וניסתה לחשוב עד כמה זה מטופש להרגיש ככה .
הם מכירים רק שבוע וגם הוא דוס מידי בישבילה ומי אמר שהוא היה חושב אליי ככה בלי שום קשר .
את נסחפת הוא בסך הכל ידיד שלך , וגם כל המעבר הזה בילבל לי את כל המוח .
היא חייכה ואמרה " מזל טוב ".
אור חייך אליה גם הוא ואמר " ניגש לשולחן ".
הוא לא ידע למה ?, אבל זה הפריע לו שהיא יודעת , הפריע לו שלא נראה כאילו לא אכפת לה .
מה יש לך ? חשב לעצמו אתה מאורס ! וזה לא כאילו גם עם לא היא הייתה רוצה אותך או משהוא .
והיא גם מבחינה דתית לא מתקרבת לרמה שלה קוווית שבה אישתך תהיה .
הוא התיישב בשולחן והקשיב לקידוש חצי מהורר .
במשך הארוכה הוא הביט בה כמה וכמה פעמים צוחקת ,מחייכת, מבעיה את הדעות שלה ללא היסוס מה יגידו או מה יחשבו .
מאיה מצידה העבירה את הזמן בשיחות דעתניות עם שאר הסועדים .
מעכשיו הוא ידיד ולא יותר מזה , שכחי ממנו מזל שגילית על זה עכשיו אחרת באמת היית יכולה להיפגע .
לאחר הסעודה היא קמה ועזרה לאמו של אור שחיבבה אותה מאוד לשטוף את הכלים .
אביו של אור מצד שני לא אהב את הפתיחות שלה , הוא כעס על עניין המכנסים וראה את שמלתה כלא הולמת .
דנה ניגשה גם היא לכלים ואמרה " את נראת מדהים , עם הייתי יכולה להרשות לעצמי להתלבש ככה מבחינה דתית הייתי מאשילה ממך כמה בגדים ."
מאיה חייכה אליה וצחקה " את יודעת שיש בגדים יפים שהם גם צנועים ".
היא הרגישה אשמה על הכעס שלה אלייה מקודם , דנה נהפכה ילדה טובה התאהבה והתארסה ואין לה שום זכות לכעוס עלייה על כך , ההפך רק לאחל לה מזל טוב ולשמוח בישבילה , זה לא שמשהוא רציני היה יוצא גם ככה בינה לבין אור .
"יום ראשון אחרי בית ספר אני את ושיר הולכות לקנות בגדים ."
דנה חייכה " זכרי " .
מאיה צחקה "תאמיני אני אף לא שוחכת דברים שנוגעים לקניות ".
הם צחקו ביחד .

כל החברה כבר ישבו בפארק ואור דנה מאיה רן עומרי הצתרפו אלייהם.
שיר שראתה אותם מרחוק רצה לעבר מאיה וחיבקה אותה " את נראת מדהים ".
מאיה צחקה " מי שמדברת " .
רן הבחין בשיר וחייך , היא הייתה יותר יפה משזכר , אז הוא היה בן 13 והיא הייתה בת 10 הייתה מתנחלת אצלייהם בבית והוא אהב לההציק לה .
פתאום מול עניו עמדה בחורה יפיפיה כבר לא הילדה הקטנה עם העניים הכחולות השובבות שאהב להפחיד .
" שיר גדלת " הוא פנה לעברה.
שיר ראתה אותו והייתה מופתעת , היא פשוט הביטה בוא בהתפעלות .
היא נזכרה בתקופה בה הייתה מאוהבת בו .
ילדה קטנה בת 10 תמיד הייתה מתנחלת עם מאיה בחדרו ועושה הכל כדי שיבחין בה .
רן הוא מאיה בגרסה הגברית שער חום עניים ירוקות גדולות ושרירים שבלטו מתחת לחולת השבת הקצרה שלו.
היא חייכה ואמרה " אני גדלתי תסתכל אל עצמך ".
מאיה שזכרה את הפינטוזים של אור על אחייה הגדול הביטה בשתיים וחייכה, היא אהבה את הרעיון של שיר ואחייה ביחד והחליטה לסדר להם קצת זמן לבד.
היא פנתה אל שאר החברה ואמרה " בואו נמשיך הם כבר יבואו " וקרצה לשיר בלי שרן שם לב.
הם התיישבו ליד כולם ומאיה הרגישה די יוצאת דופן , כולם ישבו על הדשא עם חצאיות שניקו את הדשא וחיסו את כל גופן.
דנה הביאה כיסא למאיה ואמרה " כחי שבי "
ליאן קצת התעצבנה " למה את חושבת שאני לא יכולה לשבת על הדשא עם כולם ". היא ידעה שהיא מגזימה קצת אבל לא עמשה בזה .
דנה לא ידע מה לומר " לא יודעת פשוט השמלה והעקבים את יודעת חשבתי שהיה לך יותר נוח על כיסא ושלא תתלכלכי ."
"בשביל זה נוצרה הכביסה ".
מאיה פשוט התיישבה על הדשא ויישרה את רגליה כדי שהשמלה לא תעלה .
לפי התגובה של דנה היא קלטה שכולם חושבים שהיא איזה סנובית שמפחדת לשבור את הציפורן או משהו , הם צריכים להבין חשבה לעצמה שהיא הכי להתפרע ולעשות בלאגן , ואז נזכרה שהבלאגן שלה זה לא הבלאגן שלהם.
שיר ורן הצתרפו אלייהם ושיר התיישבה ליד מאיה
" נהפך גבר אחיך "
מאיה צחקה "לפי דעתי הוא נשאר אותו נער לפלף וחסר חיים "
שיר צחקה " את לא פונקציה הוא אחיך ."
מאיה חייכה " עם לחשוב שהוא גבר זה מה שהיהפוך לך את היום ליותר טוב אז אני יזרום איתך ."
תומר ואור התיישבו ליד מאיה ותומר אמר " יאלה אני עדיין לא קולט שגדלת עד כדי כך ".
מאיה צחקה " אני גדלתי ? עזבתי חבורה של ילדים קטנים ודוסים וחזרתי לחבורה של מגודלים ".
תומר צחק " אני בתוח שמאחורי כל המראה הזה ייושבת לה שם איזה ילדה מופרעת שלא שמה אל אף אחד".
מאיה חייכה " אני ממש לא חושבת שזה מאחורי המראה זה עם , אני ילדה מופרעת שלא שמה אל אפחד וגם ממש לא מפחדת להודות בזה , ההפך עם לא הייתי כזאת אז החיים היו די משעממים ".
תומר נשכב על הדשא עם ידיים על ראושו " אין ידעתי שלא השתנת נשארת בדיוק כמו שעזבת ".
מאיה הביטה בו ואמרה " וזה טוב או רע "
" וואלה אני אוהב תגישה שלך אמיתית עומדת על שלך ".
אור הסתכל על המבטים של תומר אל מאיה והתעצבן , הוא לא ידע למה ? אבל זה הציק לו , אני מאורס חשב לעצמו , הוא קם מהאיזור שבוא הם ישבו וישב ליד דנה הוא חייב היה להזכיר לעצמו שהוא מאורס .
הגוף שלו רעד הוא הרגיש שהוא משתגע עד השבוע מעולם לא הסתכל על בחורה היה בה משהוא זה שיגע אותו .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך