LOL22
אשמח לחוות דעת

אהבה מורדת פרק 8ו 7

LOL22 27/06/2015 1077 צפיות 4 תגובות
אשמח לחוות דעת

היי רציתי לומר לכל הקוראות כתבתי את הסיפור בחושח במחשב ככה שישהמון פאקים קטנים בו אבל אפשר להבין עם קוראים נכון עם היה לי אור במקלדת הייתי משקיעה קצת יותר בפרק מקווה שתאהבו
שיר חייכה " אני יראה לך מזה חזרה לגן ".
היא תפסה את בקבוק המים שהיה לידה , והתחילה להשפריץ על מאיה .
מאיה תפסה גם היא את הבקבוק שלה והחזירה לשיר שפריץ מיים שהרטיב אותה במיוחד .
שיר קמה כדי להשפריץ על מאיה עוד שפריץ , ומאיה הלכה אחורנית כדי שלא תרטב יותר ממה שהיא רטובה .
פתאום נפלה אחורנית ואיתה נפל עוד מישהוא .
ככה שמצאה את עצמה שרועה על בחור ששרוע על הדשא ושנייהם נרטבים מהשפריץ האחרון של שיר .
היא הביטה אחורנית בבושה כדי להבחין כל מי נפלה .
פתאום קלטה שהיא נפלה על לא אחר מאור . ( היא נהפכה אדומה ).
ואז כשהמצב נרא כאילו הוא לא יכול להיות מביך יותר , קלטה את דנה ארוסתו של אור עומדת ליד שנייהם אדומה כולה .

מאיה קמה במהירות מאור ונעמדה .
היא לא ידע מהלומר היא הייתה כלכך נבוכה .
דנה להפתעתה נעמדה ליד אור שהיה גם הוא נבוך במיוחד ואמרה " אתם בסדר ?, הנפילה שלך נראתה מרחוק ממש רצינית".
מאיה חייכה " אני בסדר " היא אזרה אומץ והביטה באור" אני כולכך מצערת , אתה בסדר ?"
אור חייך" זה בסדר עכשיו אנחנו פיטים ".
מאיה הביטה בוא בפליאה , והוא אמר " במכולת הפלתי אותך עם הארגז ".
מאיה צחקה " צודק ".
אור חייך לעברה אפילו עכשיו שהייתה רטובה כולה ומלאה בבוץ היתה כלכך יפה בעניו.
דנה חייכה ואמרה " טוב עכשיו נצרתך לעבור בבית שלך שתחליף חולצה , זה לא מכובד שנלך לרשם נישואים עם חולצה מלאה בבוץ."
אור הביט בחולצה שלו , היא באמת הייתה מלאה בבוץ.
כאב חד דקר את מאיה בליבה , הם הולכים לרשם נישואים , היא חייכה כדי שלא ישימו לב לאכזבה שהרגישה בליבה "אה !זה למה אתה כאן כדי לאסוף את דנה"
תורידי את החיוך המטופש והמוגזם הזה הזה מהפנים שלך ועכשיו היא חשבה לעצמה.
דנה כבר איבדה סובלנות "כן רק הבעייה היא שעם לא נזוז עכשיו נאחר ואז לא יקבלו אותנו ."
אור ניהר את בגדיו " יאלה נזוז באמת , להתראות "
הוא הסתובב לכיוון הרכב בחוסר חשק ודנה אחריו .

מאיה הגיעה הביתה והחליתה שהיא צריכה קצת שקט לחשוב .
שלפה מהארון את הביקיני שלה ולבשה אותו.
לאחר מכאן לבשה שמלה כחולה ארוכה מעלת שרוול קצר.
היא לקחה אייתה פלאפון וקצת כסף.
ויצא לעבר הטרמפיאדה של היישוב .
לאחר שעברו מספר רכבים שעצרו לה והגיעו לכול מקום חוץ מאל הים הגיע רכב כסוף.
הוא נעצר ופתח את החלון , זה היה אור ,היא הייתה מופתעת ,והוא היה לבד .
כל מה שרצתה זה קצת ים כדי שהיה לה שקט נפשי ממנו ועכשיו גם לכאן הוא בא .
ולמה הוא לא נסע עם דנה תהתה לעצמה .
אור פתח את הדלת של הרכב מבפנים " צריכה טרמפ?,הוא חייך.
מאיה התקרבה לכיוון הרכב " זה תלוי לאן אתה נוסע ?"
" לכיוון תל אביב"
מאיה חייכה " סוף סוף " היא נכנסה לרכב.
אור קיבל אסמס , הוא קראה את מה שנשלח אליו בקפידה ואז אמר" מצתער יש שינוי בתוכנית אני כן נוסע לתל אביב אבל לפני זה אני צריך להיכנס לאיזור של נילי לקחת משהוא ורק אז
לתל אביב".
מאיה התלבטה ולבסוף אמרה " יאלה נעשה טיול קטן"
אור הפעיל את הוויז והתחיל לנסוע .
מאיה פתחה את החלון ושאלה " מה קרה בסוף עם הראשם נישואים ?"
" איחרנו "
" אני כולכך מצתערת זה בגללי " היא לא ידע למה אבל בפנים היא קצת שמחה .
" שטויות גם ככה אני צריך לעשות כמה סידורים היום"
הם נסעו במשך 40 דקות מתבדחים וצוחקים "
הם נכנסו לאיזור השטחים והחלו לנסוע בעליות הדרך.
אור החליט לקצר את הדרך ולנסוע דרך ההרים.
ואז פתאום נשמע רעש חזק מיו המנוע של הרכב והרכב שווק חיים .
אור יצא מהרב והרים את המכסה ,הכל העלה עשן .
הוא נכנס לרכב ואמר " אין מה לעשות חייבים להזמין גרר"
מאיה נשכבה ואמרה " אז לים אני לא יגיע היום "
אור צחק" כל בחורה אחרת הייתה בוכה לי על זה שהיא נמצאת באמצע השטחים וכל האיזור מסביב ערבים תקוע על רכב שעולה בעשן "
מאיה השכיבה את הכיסא שלה אחורה " חח לא מפחיד אותי "
הוא חייך , ככל שהכיר אותה יותר ! ככה רצה יותר להכיר אותה.
הוא פתח את הפלאפון שלו להתקשר לגרר ואמר " אין לי קליטה , מה איתך ?"
היא בדקה את הפלאפון שלה ואמרה " לא אין בכלל קליטה "
אור ניסה שוב את הפלאפון שלו לא היה צלצול .
הוא הביט במאיה היא הייתה כלכך רגועה זה שיגעה אותו "אך את לא לחוצה אין לנו אפילו אך לקרוא לעזרה "
מאיה פתחה את הדלת ואמרה " אמרת בעצמך שזה אזור מסוכן, מה שאומר שרכב צבאי אמור לעבור כאן , מה שאומר דרך הגב שאני ממש לא מתכוונת לחכות ברכב , אנחנו הולכים "
היה מבולבל הוא לא הבין כלום "מה?"
מאיה לקחה דף ועט ורשמה בגדול " לצבא שלום לאחר שנתקענו כאן ללא קליטה החלתנו ללכת למעיין דולב אשר נמצא בין 5 ל10 דקות הליכה מכאן נשמח לחילוץ משם ."
אור קרא את מה שרשמה וצחק " אז מסתבר שהולכים למעין"
מאיה חייכה " עם לא ים אז לאגם "

הם הלכו בין העצים מבטים בנוף בשתיקה .
ואז ואור דרך אל אבן ונפל , הוא נחתך בכתף .
מאיה מהר ניגשה אליו , היא רצתה לטפל בוא אבל לא התקרבה כי ידע שהוא שומר נגיעה ולא רצתה להביכו.
אור קם וניסה להסתיר את הכאב , מאיה הביטה בפצע ושאלה" אתה רוצה שאני יטפל בו ?"
אור חייך לא תודה זה בסדר באמת." היד לו בערה לו מכאב .
לאחר מס דקות הגיעו למעיין .
כשמאיה ראתה שהפצע מתחיל לדמם בצורה רצינית החליטה שהיא חייבת לטפל בו גם ללא רצונו .
היא הסתובבה אל אור ואמרה " שב ליד המים"
אור לא הבין מה היא רוצה .
"פשוט שב על האבן"
מאיה התקרבה אליו ואמרה " עכשיו עם אתה רוצה או לא חייבים לטפל בפצע"
אור פתח את פיו כדי לומר שהוא בסדר אבל מאיה יש התפרצה לדבריו.
" בלי תרוצים, תוריד את החולצה , ואני ממש מקווה שאתה לא אוהב אותה למה אני יחבוש לך איתה את היד".
אור צייט והוריד את החולצה אשר חשפה את שרירו ." ועם אני אוהב אותה ?" שאל.
מאיה ניסתה שלא להסתכל על גופו ,כדי שלא יראה בפניה את ההתפעלות משרירו.
מאיה ענתה בתוקפנות " תתמודד " אחרי שראיתי את השרירים האלה אין מצב שהיא נותנת לו ללבוש את החולצה חזרה , היא התבדחה עם עצמה במחשבות .
היא קרעה את החולצה לשתיים וניגשה אל ידו.
היא לקחה בידה קצת מים מהמעין וליטפה את הפצע בעדינות, העור שלו היה כולכך חלק והיא יכלה להרגיש את השריר בלי להתאמץ .
אור שלא היה רגיל למגע של בחורה בגלל היותו שומר נגיע הרגיש כאילו המגע שלה זה הדבר הכי טבעי בעולם והכאב ביד שלו כבר לא הסיח את דעתו.
לאחר מכאן קירבה את פייה לעבר ידו ונשפה רוח חמה על הפצע .
היא לקחה חתיכה מהחולצה וחבשה לו את היד .
הם ישבו במשך שעה ולא אמרו דבר , פשוט הביטו בנוף .
מאיה הבחינה בכך שאור נרדם והחליטה להיכנס למים לפני שהתעורר .
היא הורידה את השמלה הכחולה שלה וחיסתה את אור.
לאחר מכאן נכנסה למים והתחילה לשחות , המים היו קרים ולאט לאט הכניסה את הראש גם כן למים.
אור התעורר לא מבין היכן הוא נמצא , כאילו הכל היה חלום , ואז הוא הרגיש בכאב של היד , הוא קלט על גופו את השמלה של מאיה ומהר קם בדאגה.
ואז הוא ראה אותה.
מאיה יצאה מהמים מנערת את שערה הארוך ומשפריצה מים לכול מקום .
היא לבשה ביקיני צהוב והמים נטפו ממנה באטיות על עורה השזוף והעגיל בבטן שלה התנער עם גופה החטוב בזכות המון עבודה קשה.
והעניים הירוקות שלה בלטו בשמש .
אור היה מוקסם ! כשלמד להיות מציל עבר קורס קטן רק בשביל התקופה עד הצבא ,
וראה המון בחורות יפות וכולם ניסו להתחיל איתו , זה לא היה סוד תמיד ידע שהוא שהוא מקבל יחס שונה על מראהו הטוב והעובדה שהוא עובד על הגוף שלו גם עוזרת לכך.
אבל אף פעם לא הסתכל על הבנות האלה , אפילו קצת דחה אותם בראשו , הוא אף פעם לא הבין אך לא הפריע להן לחשוף ככה את גופן מול כולם,
אבל היא , היא היתה כולכך יפה בעניו , הוא הביט בה כאילו ראה מלאך.
ואז מאיה הבחינה בו ,היא היתה כולכך נבוכה היא לא רצתה שיראה אותה ככה , גם לא בשביל עצמה אומנם התלבשה חשוף יותר משאר חבריה אבל לא אהבה שרואים כך את גופה בצורה שהייתה כולכך חושפנית ,היא תכננה ללכת לחוף נטוש ולהיות לבדה , בעבר הייתה לה זוגיות וגל רצה שהם הילכו יחדיו לים אבל תמיד לבשה שמלה ולא הורידה אותה.
אבל בעיקר רצתה לכבד אותו , זה היה לא ראוי בשבילו כדי שיראה אותה ככה.
אור שבחין בהיותה נבוכה מהר קם כדי להביא לה את השמלה שלה ,ואז הוא דרך על אבן ו והחליק על אור ושניים נפלו לתוך המים אוחזים אחד בשני .
הראשים שלהם יצאו מהמים באיטיות ומאיה עדיין אחזה בגופו בעדינות .
אורהביט בענייה בפליאה והפיות התקרבו אחד לשני ….


תגובות (4)

וואי את כותבת כל כך יפה נשבעת!
הם כאלה חמודים!!!!

27/06/2015 13:54

חחחח תודה

27/06/2015 21:43

לאאאאא למה שלא יבגוד בה אוף תמשיכי

27/06/2015 22:57

חחח מחר בבוקר אני אכתוב את ההמשך

28/06/2015 05:58
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך