אין עדיין אהבה , אבל אל דאגה , היא תגיע בהמשך ובגדול ...

אני מהפלאפון לכן זה קצת איטי קצר ועם שגיאות ....
תהנו , ותגיבו הערות והארות בונות !

אהבה מורכבת תאור דמויות וטעימה קלה !

12/08/2013 774 צפיות תגובה אחת
אין עדיין אהבה , אבל אל דאגה , היא תגיע בהמשך ובגדול ...

אני מהפלאפון לכן זה קצת איטי קצר ועם שגיאות ....
תהנו , ותגיבו הערות והארות בונות !

כשהיא נולדה הוריה קראו לה רחל כשהתבגרה קראה לעצמה ריצ'ל !
תאור מראה _ גבוה ורזה שיער גינגי מתולתל קופצני וארוך , עיניים ירוקות , שפתיים ורודות – אדמדמות , שיניים צחורות כשלג וחיוך מושלם עטוף בשפתיים מושלמות !
תאור אופי – היא כל היום מחיכת , ואדיבה לכולם …היא לא אוהבת צביעות כלל וכלל ולכן ניזהרת מבנים , שמא הם צבועים …..
יש לה חברה טובה בשם חמניה , אך נהוג לכנות אותה חמי !
תאור חברה _ גבוהה ומלאה שיער שחור , עיניים חומות , שפתיים מושלמות , היא חברה נאמנה !!!!
לריצל זוג הורים נפלאים שכל היום בבית כי יש להם ירושה ענקית שיכולה להספיק להם לשנים רבות … אביה עובד קצת מהבית , כי אי אפשר להיות כל היום בבטלה !
אימה אשה נפלאה ועקרת ביית למופת !
למרות המשרתים ריצ'ל ל ילדה עם לב זהב >3
לריצל זוג אחים תאומים מעליה , דור ואור ( הם שניהם ניראים כמו דור מהאח הגדול ) הם תאומים זהיים פחד !

אבל באופי הם הכיים פחדד ! :-)

הם האחים הכי טובים שיכולים להיות …
הם בני 21 עשו צבא כבר ועכשיו אור לומד ניהול עסקים ודור לוצד ראית חשבון , הם חכמים היפיופים האלו !

שכחתי לכתוב שריצל בת 17 מתחילה כיתה י"ב !!! *-*
טעימה מהסיפור , ;;;;

אור נכנס הביתה ואחריו שלוש בחורים חתיכים – חברים שלו , הם התישבו בסלון והתחילו לצפות במשחק , גור הביא להם שתיה וכו'

* נק' מבט ריצל *
'מה הרעש מלמטה את מי הם הביאו עוד פעם , ואני היקר חשבתי לעשות היום ערב בבית כי אבא ואמא נסעו לאילת שבוע נופש מאיתנו ….


תגובות (1)

ממש אהבתיי
תתחיליי
כתיבה מעולה!

12/08/2013 07:12
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך