אהבה מיוחדת – פרק 100(חתונת השנה !)

אנונימית 21/10/2013 1681 צפיות 9 תגובות

אז כן ,כפי שכולכם רואים הפרק הזה עשיתי אותו ארוך,ישבתי עליו הרבה זמן ואני מקווה שתאהבו .
לא נשארו עוד הרבה פרקים לסיפור , וכפי שאמרתי אני יפתח עוד סיפור ,אני כבר ידבר עליו יותר בהמשך ממש לקראת סוף הסיפור הזה .
שירן ואוהד התחתנו , ועוד מעט הם בירח דבש, מה אתם אומרים? קריאה מהנה , אשמח לתגובות!(וכמו שאני תמיד אומרת עם אני רואה מספיק תגובות בשלוש שעות הקרובות משהו בסביבות ה-4 \5 אני יעלה עוד פרק :)
-הנה שיר לרקע : http://www.youtube.com/watch?v=Tff2oE31Mlw
הלימוזינה אספה את שירן ,אוהד ודניאל עזרו לשירן עם השמלה הנפוחה להיכנס ללימוזינה , אוהד ושירן ישבו בפנים לבד ודניאל ישב מקדימה עם הנהג ועם האחיינית של שירן .
אוהד ישב צמוד לשירן והרים איתה כוס שמפנייה , הם צחקקו וחייכו אחד לשני ,ולבסוף הסכימו לעצמם להתנשק .

הם הגיעו לאולם.

החופה התחילה , והם צעדו על השטיח הלבן , אוהד צעד ראשון עם אביו ואבא של שירן , ואחריו צעדה שירן עם אמה ואמא של אוהד וכמובן השושבינה הקטנה שהייתה מאחורייה .
השמלה המלמלה שלה התמזגה יפה על השטיח , נפרסה על כולו , היא הלכה לאט לאט על העקבים ,נוצרת כל שנייה בזיכרונה ושואלת את עצמה עם זה לא גדול מדי , היא הרהרה מצד אחד , היא פחדה שפתאום יגיעו חרדות ,אבל לא זה היה סתם התרגשות .
היא המשיכה לפסוע לאט לאט על השטיח ,היא הגיעה לכיוון החופה ונעמדה ליד אהובה , אוהד .
אוהד אחז בידה בחוזקה וחייך אלייה.
החופה התנהלה כרגיל , והקטע של הטבעת ושבירת הכוס הגיעו .
"הרי את מקודשת לי כדת משה וישראל"-אוהד אמר , שם את הטבעת על אצבעתה ושבר את הכוס .
כולם שמעו את ההתרגשות שהייתה בקולו , כשהוא שבר את הכוס התחילו כל השריקות והמחיאות כפיים .
אוהד הרים את הכיסוי שכיסה את פנייה של שירן ונישק אותה , הוא חיבק אותה כעבור כמה שניות ולחש לה " את שלי עכשיו ,ואני שלך . אנחנו מעכשיו יחד לעולמים!"
היא חייכה והסתובבה לקהל , היא ירדה בזהירות עם אוהד וכולם חיבקו אותה ואותו .
הארוחה הראשונה עברה על כולם בנעימים (ושאני אומרת כולם אני מתכוונת לכל ה-500 איש שהגיעו .)
היה ריקודים ,ואחרי שעה היה את הארוחה השנייה .
אוהד ושירן עברו משולחן לשולחן ואמרו שלום ,הצטלמו עם הסובבים וכ'ו .
שירן רצתה להחליף לשמלה יותר נוחה ,אוהד בא איתה לעזור לה .
הם נכנסו לשורותים ,היא הפשיטה מעלייה את השמלה הענקית ואוהד עזר לה ללבוש את השמלה השנייה.
השמלה השנייה הייתה קצרה , קצפת כזאת ,משהו יותר נוח .
אוהד הצמיד את שירן בעדינות לקיר ונישק אותה .
אוהד:"אני לא יכול לחכות לירח דבש שלנו !"
שירן:" ממ…גם אני "

אחרי האחרונה השנייה ובאמצע הריקודים :
אוהד עלה לבמה שהייתה באולם עם שירן ולקח את הרמקול מהתקליטן.
אוהד:"אני מודה לכל מי שהגיע,שבא לחגוג את החתונה שלנו ולעשות לנו שמח . אני רוצה בהזדמנות הזאת להגיד לשירן שאני אוהב אותה ושאני חיי רק למענה ,שהיא החיים שלי ושאני יעשה הכל בשבילה , אני יפנק אותה יאהב אותה לנצח , אני מבטיח להיות הגבר שראוי לה , שירן אני אוהב אותך ,את האישה הכי מדהימה שיש!"
שירן חייכה וחיבקה אותו ,"אני מבטיחה לך את אותו הדבר "

דניאל וליאן עלו לבמה לצד שירן ואוהד שזרועותייהם שלובות אחד אצל השני
דניאל לקח את הרמקול מאוהד ואחז בו.
דניאל:"אני רוצה להזמין לבמה את הזמרת האדירה מכולן !מיילי סיירוס!"
מיילי סיירוס היא זמרת מקובלת מאד בשנים האלה , כל שיר שלה כרגע הוא פשוט להיט אצל כולם ,זה עלה להם הרבה כסף לשלם לה ,אבל זה לא ממש שינה להם .
מיילי עלתה לבמה ,עם הפוזה הרגילה שלה(הוצאת לשון וכל מיני פוזות רגילות שלה)
היא התחילה לשיר ,אוהד ושירן ירדו מהבמה ורקדו עם כולם .
-כעבור שעה וחצי ,עוד מישהו עלה לבמה , כריס בראון !
הם בחרו שיר שלו לריקוד סלואו ,וכמו שקבעו הוא שר את השיר הזה ראשון,והם רקדו לצלילי השיר LOVE MORE .
הערב הזה היה כל כך מדהים, הוא היה כל כך מושקע והוא ערך כל הלילה, עד 5 לפנות בוקר.
החבר'ה עזרו לשירן ואוהד בעינינים האחרונים כאשר האורחים כבר עזבו .
מאור:"זה היה ערב מדהים "
רם:"זאת באמת הייתה החתונה"
ליאן:"זאת חתונת השנה,יודעים מה אפילו לא , זאת הייתה החתונה הכי מדהימה שיש והכי מושקעת שיש היה פה הכל האוכל ברמה המוזיקה הזמרים שהבאתם שבטוח שילמתם להם המון ,הלימוזינה כל הזיקוקים שהיו זה היה כל כך מדהים !"
דניאל הגיש לשירן ואוהד קופסא, הם פתחו את הקופסא וראו תמונה ענקית נורא שבתמונה הזאת יש מלא מלא תמונות של כולם יחד.
דניאל:"כולנו מאחלים לכם שנים של אהבה והצלחה , שתמיד תאהבו אחד את השני ושתהיו מאושרים!"
אוהד ושירן חיייכו אחד לשני והתחבקו עם כולם .


תגובות (9)

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייי

21/10/2013 12:00

תמשיכי מאמי

21/10/2013 12:04

תמשיכי מאמי

21/10/2013 12:04

וואיי מזל טוב זה פרק מדהים ,מושלם , מעלף אין לי מילים ממש יפה אני לא יכולה לתאר את זה במילים אין פרק מושלם !!!!!!!!!!תמשיכי !!!!!!!!

21/10/2013 12:37

וווההוו איזה פרק !!
בבקשה תמשיכי !!

21/10/2013 14:34

אי אפשר להיכנס לפרק הבא
תעלי אותו עוד פעם

21/10/2013 22:33

אי אפשר להיכנס לפרק הבא
תעלי אותו עוד פעם

21/10/2013 22:33

תעלי את הפרק הבא עוד פעם, אי אפשר להיכנס אליו.. ואפשר רק להגיד לך שאת כותבת מושלם? חיחי

21/10/2013 23:31

omg את כותבת כל כך מושלם ודרך אגב פרק101 לא עלה אז תעלי אותו שוב פליז!!♥

22/10/2013 06:16
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך