אהבה מיוחדת-פרק 107

אנונימית 06/11/2013 1143 צפיות 4 תגובות

״מטורפים דייי ״ – תמי צעקה בקולי קולות תוך כדי ריצה סביב מקום מפלט ,הכל סביבה היה אש ,היציאה היחידה שלהן היתה דרך מיכה ודור ששניהם עמדו עם סכינים ביד .
״אתן רוצות לצאת ?תתקדמו !״ -צעק מיכה.
״היא בהריון האש מזיק לה בבקשה תשחררו אותה ,קחו אותי רק תעזבו אותה לנפשה ״- התחננה אליהם תמי . 
הם צחקו בקולי קולות .
״זה מה שאנחנו מנסים לעשות ,להזיק לה ולעובר חבל שאת זה לא קלטתן חח ״-אמר דור.
שירן אחזה בידה של תמי שהתקדמה קדימה במקצת ,אך תמי השתחררה ממנה והמשיכה להתקדם .
״אני לא בהריון אני לא נשואה ואני עדיין בתולה , אני שווה ממנה בהרבה קחו אותי ותעשו בי מה שאתם רוצים ״ אמרה תמי והתקדמה לאט לאט .
שירן רצתה להגיב ,לצעוק לה שלא ..שהיא לא מסכימה ,אבל היא איננה הצליחה להוציא מילה מפייה היא רק התנשפה .
״זה נשמע די מפתה ״ -הודה מיכה .
״ממ..אז נלך על זה ?״- שאל דור בתמימות.
הם התלחששו בינהם ולא שמו לב לדניאל ואוהד שעמדו מאחוריהם . 
״תשחררו אותם מיד ״-צרח אוהד.
שירן ותמי לא הפסיקו להשתעל ,הם נחנקו מכל העשן שהיה סביבם.
מיכה: אוו אוו מי הגיע,יש לך דרישות ?מצטער הן כבר שלנו. 
אוהד התנפל על מיכה ודניאל על דור ,ובנתיים תמי עזרה לשירן לצאת מהיער השרוף .
״אוהד אוהד״-היא לחשה כמעט ללא קול כשעברה לידו .
״אוהד תתפוס אותה !!!״ צעק דניאל ששם לב ששירן ניראית כמישהי שעומדת להתאלף .
אוהד הסתובב וראה ששירן נופלת ארצה ותמי לא מצליחה לייצב אותה .
הוא רץ במהירות ותפס את ראשה לפני שנחבט באדמה .
״אל תעשי לי את ,בבקשה תקומי אהובתי !״-התחננן אלייה אוהד וליטף את פנייה .

אוקיי , בהתחלה לא היו בקושי קוראות ואז הגעתי לחמש שש קוראות ועכשיו זה שוב ירד ,מה קרה ?
קרירה נעימה ;)


תגובות (4)

תמשיכי

06/11/2013 09:31

זה מהים ואני פשוט לא יכולתי להגיב אבל אני קוראת כול פרק !!!♥♡♥תמשיכי

06/11/2013 10:25

בבקשה תמשיכי!!

06/11/2013 14:31

בבקשה תמשיכי

08/11/2013 03:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך