אהבה מיוחדת פרק 131

אנונימית 21/12/2013 1061 צפיות 4 תגובות

פרק 131:
הבנים היו שתויים כל כך , הם כולם נרדמו על ספות המועדון ,חוץ מאוהד -הוא דיבר עם שירן.
אוהד:דיברת עם ההורים שלך?התאומות בסדר?הם לא עושות בלאגן?
שירן:כן,הם אמרו שהן בסדר ,נאסוף אותם יותר מאוחר 
אוהד:אוקיי אהובתי 
שירן:נהנתם אתמול?
אוהד:כן ,אפשר להגיד..כולם שתויים פה כ״כ ומאור הדפוק הזה הזמין חשפניות ללא ידיעתנו,אני מצטער אם הייתי יודע שהוא יזמין לא הייתי בא,וגם לא עשיתי כלום לא נגעתי באף אחת,אני נשבע!
שירן:זה בסדר אהוב שלי ,אני סומכת עלייך בעיניים עצומות !
אוהד:דניאל כל כך הולך להצטער שהוא יקום ..
שירן:למה ?
אוהד:מאור אמר לאיזה בלונדינית אחת להימרח על דניאל , מאור נתן לו לשתות מלא והוא השתכר..
שירן:הוא שכב איתה???
אוהד:לא לא !אני תפסתי אותו ..הם היו בפינת החדר והתמזמזו,סחבתי אותו מהאוזניים לשורותים וגרמתי לו להקיא את נשמתו שיוציא את כל הוודקה הזאת..
שירן:עשית בשכל אהוב שלי ,אבל מסכן ..הוא בטח לא יסלח לעצמו
אוהד:זה נחשב בגידה,לא?
שירן:כן,נראלי ..טוב תשמרו על עצמכם..הבנות נראה לי עומדות להתעורר..
אוהד:טוב חייםשלי,נראה אותך בערב,בחתונה?
שירן:זאת שאלה רטורית נכון?חחח אני השושבינה אז ברור שכן
אוהד:חחח חייםשלייי
שירן:אני יביא תתאומות יקפוץ עוד מעט לבית של הורייה של ליאן ואלך להתארגן לאירוע..
אוהד:טוב יפה שלי ,אני אוהב אותך!
שירן:גם אני אותך אהוב שלי .
נקודת המבט של דניאל:
קמתי בבוקר ,התפוצץ לי הראש ,ואז נזכרתי..אני בגדתי בליאן!נכון לא שכבתי עם מישהי ,אבל התמזמזתי ..התנשקנו ונגעתי בה ,והיא בי .אוי אלוהים מה עשיתי !
אוהד הביא לי נס קפה וישב לצידי .״איך אתה?״ הוא שאל אותי ..
הנהנתי ועשיתי פרצוף מאוכזב ,הוא דפק לי על השכם ולחש שיהיה בסדר ושזה ישכח, אבל איך לעזאזל אני יכול לשכוח את זה ?!אני בגדתי בה !בליאני שלי ,אלוהיייםםםם באאאא ליי למות ! איך אני הולך להגיד לה?!ועוד היום החתונה ,אני לא יוכל להסתכל לה בעיניים.נדפקתי.אוח.אני חייב לדבר עם ליאני.ואולי גם עם שירן ,היא תעזור היא תמיד יודעת מה לעשות .
קמתי לתאי השירותים שטפתי את פניי ויצאתי לשבת על הספסל לשאוף אוויר,ובלי להתכוון הקשתי את המספר של שירן והנחתי את האייפון על אוזניי.
״הלו״-היא אמרה..
לא עניתי,לא הצלחתי להגיד כלום.
״הלו״-היא אמרה שוב,היא נשמעה מודאגת.
״דניאלי?אהוב שלי?מה יש?״-היא שאלה.
״אני הרסתי את הכל!אני בגדתי בה!״-צעקתי והתחלתי לבכות כמו מטומטם,בחיים לא בכיתי ככה ,לא הפסקתי לבכות פשוט בכיתי ובכיתי..


תגובות (4)

תמשיכייייי

21/12/2013 15:05

בבקשה תמשיכי !!!!

21/12/2013 21:22

תמשיכייייייייייייייי

21/12/2013 22:40

מהמםםם !!! בבקשה תמשיכייי ♥

22/12/2013 09:40
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך