אהבה מיוחדת פרק 134

אנונימית 24/12/2013 1105 צפיות 4 תגובות

פרק 134:
נקודת מבט של ליאן:
השעה ארבע,ואני מחכה לדניאל שיבוא לאסוף אותי..אני מתה לראות אותו עם חליפת חתן,חיים שלי הכי יפה בעולם!!נו כבר שיגיע..
נקודת המבט של דניאל:
השעה ארבע,הלכנו אני ואוהד לאסוף את ליאן ושירן אבל כוסאאממכככ יש פקקים.
היא בטח מחכה ודואגת אבל אני לא דואג כי היא עם שירן שבטח מרגיעה אותה.
אני כבר מת לראות אותה עם שמלת כלה נסיכה שלי היא תהיה הכלה הכי יפה בעולם והאדם הכי מאושר שקיים אני מבטיח !!
הגענו לסלון כלות ויש וילון באמצע..אווחח אני כבר מת שהוילון ייפתח ולראות אותה שם-האישה הכי יפה שיש!
הוילון התחיל לעלות וראיתי אותה שם..מחייכת ובעיניה דמעות.
ניגשתי אליה נישקתי אותה נשיקה קטנה במצח כדי שלא ייהרס לה האיפור,וניגבתי לה את הדמעות שצצו בעינייה..
נקודת מבט של ליאן:
הוא הגיע..מחכה לי מאחורי הוילון ואני מחכה שהוילון ייפתח.
הוילון נפתח והלב שלי התחיל לדפוק..וראיתי אותו חיים שלי חתיך!ומרוב התרגשות ירדו לי דמעות-לא רציתי לבכות אבל זה פשוט קרה.
הוא ניגש אליי נתן לי נשיקה קטנה במצח וניגב את דמעותיי.
הסתכלתי על עיניו וראיתי שגם לו יש כמה דמעות,ניגבתי לו אותם ולחשתי לו:אני אוהבת אותך!!
הוא הסתכל עליי עם חיוך מאושר ולחש:ואני אוהב אותך הכי בעולם!!

כעבור כמה שעות 
סיימנו עם הצילומים והגענו לאולם,מפיק האירועים אמר לנו לחכות בכניסה עד שיארגנו את כולם לטקס החופה והקידושין.
לאחר כשתי דקות שיר הכניסה התנגן-וזה סימן שדניאל צריך להתחיל ללכת לכיוון החופה
נקודת המבט של דניאל:
השיר התנגן ואני מתחיל ללכת לכיוון החופה כשאוהד ורם מלווים אותי כל אחד בצד.
אני מסתכל מסביב ורואה שהאולם מלא ואין כמעט מקום לזוז.
נכנסנו לחופה והסתובבתי,מחכה כבר שאהבת חיי תיכנס ושניתחתן.
נקודת מבט של ליאן:זה הזמן שלי להיכנס.
התחלתי ללכת מלווה בשירן ונטשה והסתכלתי עליו,הוא עמד וחייך חיוך ענק!! חייכתי אליו חזרה,הסתכלתי סביב וראיתי אותם עומדים ומסתכלים עליי-אלו היו ההורים שלי.
הם הסתכלו עליי וחייכו.
נעמדתי מחכה שדניאל יבוא להוריד לי את ההינומה.
הוא הסתכל לי בעיניים התקדם אליי ולחש לי בשקט:אני אוהב אותך!
התקדמנו לחופה כשכולם מוחאים לנו כפיים ובאמצע בנות הדודות שלי עומדות וזורקות עלינו פרחים בעדינות.
הגענו לחופה עומדים ומחכים לרב שיתחיל…

אוקיי אז עוד ארבע פרקים זה מסתיים בערך ,והתחלתי לכתוב תסיפור הבא שלי :)
סתם לדרך אגב אהבתם תסיפור הזה?
ועוד משו חשבתי שאת הסיפור הבא שלי או שאני ירשום בישרא בלוג או שאפתח דף פייסבוק,מה אתן אומרות? תענו אבל חחחח


תגובות (4)

תמשיכיי

24/12/2013 08:46

אם כבר בבלוג אבל תכתבי פה את הכתובת שלו.
תמשיכיייייייייי

24/12/2013 08:55

בבקשה תמשיכי !!!!

24/12/2013 22:20

אויייייייייייייי זה כל כך מושלםם ואני קוראת חדשה

26/12/2013 15:19
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך