אהבה מיוחדת – פרק 15 :

אנונימית 24/07/2013 1259 צפיות 2 תגובות

שירן ואוהד עלו למונית ואמרו לו את שם המלון , הם הגיעו למלון נתנו את שמותיהם ועלו לחדר , שירן פרקה את המזוודות וסידרה הכל בארונות .
אוהד :" תסדרי אחר כך , תלבשי בגד ים ובואי לבריכה "
שירן :" הנה סיימתי"
שירן החליפה את בגדיה לביקיני וירדה עם אוהד לבריכה .
שירן :" הוללה הצרפתיים חתיכים "
אוהד :" הי תירגעי , חבר שלך פה !"
שירן :" אין לו מה לקנא , הוא יותר חתיך "
אוהד :" עירקית שלי הורסת !!! "
שירן :" מרוקאי שלי קנאי "
אוהד :" חחח שתקי "
שירן :" לה לה לה החבר שלי מקנא – חח אני לא ישתוק יא שמן ! "
אוהד :" חחח אם לא תשתקי אני .."
שירן :"אתה … ?"
אוהד : " אממ … אני יאנוס אותך מנשיקות "
שירן :" או זה בדיוק מה שאני רוצה "
אוהד :" אה אממ .. טוב אני יאנוס אותך מהמושג השני , לא בנשיקות אלא ב… "
שירן :" חחח גם את זה אני רוצה "
אוהד :" ממ יש משהו שאת לא רוצה ?"
שירן :" יש משהו כזה "
אוהד :" מה ?"
שירן ואוהד באותו זמן עמדו על קצה הבריכה , שירן חשבה וחשבה וענתה לאוהד .. : " אני לא רוצה שתקנא שתדע שאני חושבת רק עלייך ולא על אף אחד אחר , אפילו אם הכי חתיך שיש בעולם יציע לי חברות אני לא יסכים , לא שאני חושבת שיש יותר חתיך ממך אבל לא משנה , אני רוצה שתדע שאתה הכי חשוב לי בעולם ואני דקה בלעדייך לא נושמת אתה הכנסת ואתה ממשיך להכניס אור לחיי כשהכל חשוך .. או שיותר נכון מאז שאנחנו יוצאים אין חושך בחיי אתה האור בחיי , השמחה שלי , האושר , מקור החיוך שעל פניי … אתה החיים שלי !!! בבקשה אני מתחננת אלייך שלא תעזוב אותי בחיים , כי אם תיפרד ממני אני יתאבד ! "
אוהד :" אני , אני רוצה להגיד לך דבר ראשון תודה .. כי את שינית אותי גרמת לי להיות משהו שתמיד רציתי אך לא הייתי חזק בשביל זה , גרמת לי לאהוב ולהרגיש נאהב פעם ראשונה בחיי , אני קיים רק למענך , רק בשבילך …אני בזכותך לא אלים יותר רגיש … שירן חיים שלי אני אוהב אותך הכי בעולם , אני בחיים לא יעזוב אותך את מקור החיים שלי את .. החצי השני שלי , את נבראת בשבילי , את נותנת לי פשוט סיבה לחיות , תדעי שאני אוהב אותך "
לשירן התחילו לרדת דמעות קצת , וכנ"ל לאוהד .
אוהד :" אל תבכי אהובתי "
שירן :" גם אתה אל תבכה אהובי .."
אוהד :" יש לי מלא להגיד לך , אבל אם זה עושה לך רע אז זה לא משנה "
שירן :" זה בכלל לא עושה לי רע אהובי , זה פשוט אמ … מרגש ! "
אוהד :" אז להמשיך ?"
שירן :" אם אתה רוצה .."
אוהד :" אני אוהב אותך כל כך , אני אוהב את החיוך הקסום והגומות המתוקות , אני אוהב את העיניים המהפנטות שלך , אני אוהב את צליל קולך המדהים , אני אוהב שאת שרה לי , אני אוהב שאת מחבקת אותי , אני אוהב את הנשיקות , אני אוהב את הידיעה שאת לידי , אני פשוט אוהב הכל בך ..אני לא מפסיק לחשוב עלייך כל יום , כל דקה , כל שנייה …אני צריך אותך לצידי תמיד … את גנבת לי את הלב , ובלי הלב ..זאת אומרת בלעדייך אני לא יכול לחיות …את העולם שלי ! את הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים , את הדבר שכל כך רציתי והתפללתי שיהיה שלי .. בחיים לא חשבתי שאצליח להתאהב , ולרצות כל כך מישהי , בחיים לא חלמתי שהבחורה הכי מיוחדת , הכי יפה והכי זמרת שיש תצא איתי .."
שירן :" די , בבקשה תפסיק "
אוהד :" אני אומר את האמת אהובתי , את מה שאני מרגיש ! "
שירן :" די בבקשה , בוא ניכנס לבריכה "
אוהד הבין שיש איזו בעיה עם שירן , עובר עליה משהו.. הוא שתק , תפס את ידה ונכנס איתה לבריכה ..הם שחו , הצטלמו ואכלו וכל זה בשעה וחצי , ואחר כך הם עלו לחדר ,אוהד נכנס להתקלח ראשון , ובינתיים שירן ישבה על המיטה ושמעה שירים …


תגובות (2)

מהמםםםםםםם, לא הבנתי.. היא בתולה? וגם הוא?
ותרשמי את זה בפרק הבא כי אני לא רואה את זה כאו
ץמשיכיייייייי הכי מהר שא. יכולה

24/07/2013 01:45

כן שניהם בתולים ..

24/07/2013 01:57
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך