אהבה מיוחדת – פרק 16 :

אנונימית 24/07/2013 1212 צפיות 5 תגובות

אוהד יצא מהאמבטיה , וראה את שירן יושנת … היא הייתה רק עם שורט וגופייה והמזגן היה דלוק בחדר , הוא כיסה אותה קצת והלך לכיוון הארון כדי להתלבש , הוא לבש מכנס , והציץ לשנייה על שירן הוא ראה את כולה מים , והיא זזה מצד לצד ..הוא ניסה להעיר אותה , אבל לא הצליח הוא הבין שהיא חולמת משהו , הוא ניגב את פניה במגבת וליטף אותה ..
לפתע היא קמה מהמיטה בצעקה " לאאאא "
אוהד :" שירני אהובה שלי מה קרה ? "
שירן :" תגיד לי שלא תעזוב אותי בחיים , תבטיח לי "
אוהד :" ברור שלא יפה שלי , אני בחיים לא אעזוב אותך "
שירן :" אני הרגשתי שזה אמיתי "
אוהד :" את רוצה לספר לי מה ראית ? "
שירן :" זה היה סיוט , עזוב אני לא רוצה לערב אותך בזה "
אוהד :" אני רוצה להיות מעורב , אהובה שלי מה ראית ?"
שירן :" ראיתי את הרגליים שלי נוטפות דם , והיה חרוט עליהן את השם שלך..ואז ראיתי את דניאל , והיה חרוט לו על היד את שמי .. אחר כך ראיתי מסך שחור וראיתי אותי ואותך שנינו היינו כועסים עמדנו רחוק אחד מהשני , הייתי עם ליאן ואתה עם דניאל ואז מישהו כיוון לליאן אקדח מהאוטו ואני כשהבחנתי דחפתי אותה והכדור פגע בי , ואז ראיתי אותך בוכה והרופא אמר לך משהו ששבר אותך לגמרי , ואז ראיתי אותי ומאחורי היתה מישהי שדקרה אותי ואז …"
אוהד :" ואז ראית אותך בהריון רצה והיתה איתך עוד מישהי מישהו רדף אחרייך והתעלפת …"
שירן :" כן , איך ידעת ?"
אוהד :" אותו חלום היה לי , זוכרת ?"
שירן :" זה ..זה …זה אומר שזה יתגשם ?"
אוהד :" לא חיים שלי , אני ידאג אישית שזה לא יתגשם "
שירן :" אני מפחדת "
אוהד :" אני כאן , ואני ישמור עלייך "
שירן לא ענתה , היא שתקה ..
אוהד :" לכי אהובתי לכי להתקלח ונלך "
שירן :" לאן ?"
אוהד :" הפתעה .. לכי תתקלחי "
שירן התקלחה ואוהד גמר להתלבש , כששירן היתה מוכנה הוא נישק אותה ואמר לה "אני לא יתן לאף אחד לפגוע בך , בואי ננקה את הראש ללילה הזה ונהנה .."
שירן ישבה בלובי , וחיכתה לאוהד .
"מה קרה שהוא כל כך מתעכב , הוא הלך להביא שתייה בסך הכל " – היא חשבה לעצמה .
לפתע הלובי נהיה חשוך , ובבמה היה אור קטן ….שירן התאמצה לראות מי עומד בבמה והבינה שזה אוהד …אוהד אחז ברמקול והסתכל לכיוון שירן .. " ערב טוב לכולם , קוראים לי אוהד ואני רוצה להקדיש משהו לחברה שלי שהיא בעצם כל העולם שלי … שירני יפה שלי הכל התחיל מהחיוך שלך , מהמבט את גרמת לי להתאהב בך ..בסופו של דבר גיליתי שמה שיש ביננו הוא הדדי ..לא האמנתי שאני מאוהב חשבתי שאלי זה סתם משהו אבל בסוף הבנתי שאני באמת מאוהב .. אני לא יודע מה היה קורה אם לא היינו יחד ולא הייתי מעז להגיד לך שאני אוהב אותך , אבל אני יודע שלא הייתי מאושר כמו שאני היום .. את אהובתי , רק את גורמת לי להיות מאושר !! אני יעשה הכל ..פשוט הכל בשבילך !!אני אוהב שאת מסתכלת עלי ומחייכת את החיוך המתוק שלך , אני אוהב שאת מדברת , שרה – זה גורם לי להיות בעננים , שאני רואה אותך הלב דופק ודופק – הוא לא מפסיק לפעום , אני פשוט מהופנט !!!אני אוהב אותך שירני שלי ואני לא יתן לאף אחד לקחת לך אותי , את שלי לעולמים "אוהד שתק וכל האנשים מחאו לו כפיים והלובי היה חשוך , ונשמעה מנגינה .. לפתע שוב נדלק האור באמצע הבמה ,ואוהד שר.
שירן עלתה לבמה ,עמדה מול אוהד ואמרה לו :" אוהד , אהוב שלי חתיך תודה על כל מה שאתה עשית בשבילי .. אתה הכל בשבילי .. כשאתה מסתכל עלי , הלב שלי יוצא מהמקום .כשאתה נוגע , מחבק , מנשק ..ליבי מחסיר פעימה …אני אוהבת אותך ומעריצה אותך כל כך …ורק שתדע שאתה נולדת בשבילי ושאתה החיים שלי , אני אוהבת אותך הכי בעולם !!!! "


תגובות (5)

מהממיםםםםם ביחדדדד
מי אשמח אם תקראי את הסיפור שלי
ותעשיייי שהחלום ה@#-%&*-() לא ייתגשם!!

24/07/2013 04:52

אני קראתי את הסיפור שלך והגבתי לך על הפרק האחרון ..:)
נ.ב החלום יתגשם אבל יהייה שינוי ..אני יכולה רק להגיד שהכל יהיה כל כך מוזר ולא צפוי בסיפור .. ::)

24/07/2013 04:58

הם כל כל נושים ביחד זה משהו!!!

01/08/2013 05:18

תקרראי ..תקראי את ההמשך ! את תהיי כל כך מופתעת !

01/08/2013 05:23

את כותבת מזה יפה נשבעת שאת מ רגשת אותי

16/08/2013 10:59
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך