אהבה מיוחדת – פרק 7:

אנונימית 22/07/2013 1733 צפיות 4 תגובות

* עשיתי את הפרק ארוך , קריאה מהנה :)מקווה שתאהבו :) נ.ב חג אהבה שמח ♥
השעה היתה 5:01 בבוקר .
שירן לא עצמה עין כל הלילה , שירן קמה מהמיטה עם חיוך ענק על הפנים, היא הכינה תיק שיספיק לה לשבת שלמה , היא התלבשה וישבה קצת על המחשב …היא פתחה את הפייסבוק וראתה ..
מאוהד : אהובה שלי יפה , אישתי לעתיד – היום הוא יום הולדתך 16 , יום מאד מיוחד בשבילנו א.כי זה כבר שבועיים שאנחנו חברים ב.כי יש לך יום הולדת
אני מבטיח לך שאת היום הולדת הזה לא תשכחי בחיים …
עולם שלי אני אוהב אותך הכי בעולם ,המון המון מזל טוב עד 120 שנה שנזכה בעזרת ה' לחופה ביחד , שכל הילדים שלנו יהיו כמוך , הרבה אושר,אהבה ,הצלחה , בריאות ושכל מה שתבקשי יתגשם, ושהכי חשוב שהחיוך המדהים שלך לא ירד בחיים !!! ♥ אוהב הכי הכי בעולם,ומאוהב בך עד מעל לראש .. בעלך לעתיד –אוהד – ♥ ♥
מליאן : חיים שלי יפה ..המון המון מזל טוב עד 120 שנה ואפילו יותר ..הרבה אושר ,עושר,בריאות ,שלום בית (עם הבעל החתיך שלך חח ) ,הצלחה בחיים ושכל מה שתרצי יתגשם …שתמיד החיוך היפה שלך יהיה לך על הפנים ..אוהבת מאד מאד אחותך ליאניי ♥
מדניאל : אחות שלי גדולה ..הנה היום הולדת שחיכית לו כל כך הגיעה הנה גדלת בעוד שנה ונהיית יותר בוגרת ..אני מאחל לך את כל מה שאני מאחל לעצמי –אושר, אהבה ,בריאות , ילדים טובים , הצלחה בכל מעשייך ..שתמיד תישארי איך שאת כי את הכי מושלמת שיש , שתמיד החיוך הקסום שלך ישאר על הפנים ויאיר את העולם,שתדעי שאני תמיד כאן בשבילך לטוב ולרע,אז אחותי אני מקווה בשבילך שקמת עם אנרגיות כי אנחנו הולכים להנות..אוהב הכי בעולם דניאל – אחיך הקטן ♥

אלה הברכות שהיא הכי התייחסה אליהן בעולם , היה לה עוד מלא – ואפילו יותר ארוכות אבל זה מה שריגש אותה .
לא עברה דקה מאז שהיא קראה את הברכות והיא קיבלה פלאפון מאוהד , היא קצת נלחצה ( לא נשקר ) היא פשוט לא הבינה מה קרה שאוהד מתקשר כל כך מוקדם , היא ענתה לפלאפון ושמעה את אוהד שר לה שיר של מיילי סיירוס ,וכשהוא גמר לשיר הוא אמר שב – 7:00 יחכה לה מתחת לבית שלה , היא לא הספיקה להוציא מילה והוא ניתק את הפלאפון .
היא חייכה לעצמה וחיכתה בקוצר רוח לשעה 7:00 .
כשהשעה הגיעה היא נפרדה מהורייה ורצה במורד המדרגות לכיוון שער הכניסה של הביניין , היא ראתה את אוהד שם נשען על קיר הבניין ומחייך , היא שמטה את התיק ורצה לאוהד .
אוהד הרים אותה וחיבק אותה חזק , הוא נשק לה נשיקה ארוכה , תפס לה את היד וביד השנייה הרים את התיק שלה .
שירן :" תביא אני יקח את התיק "
אוהד:"שכחי מזה..היום אני לשירותך , אני יתן לך את כל מה שתרצי .."
שירן :"אתה יודע מה בא לי עכשיו ?"
אוהד :"מה ..?"
שירן :"נשיקה גדולה.."
אוהד :"אוו מפתה מאד "
שירן :" אני יקבל את זה ?"
אוהד :" האוטובוס הגיע … את תקבלי את הנשיקה בפנים,אבל קודם אני ישלם .."
שירן :" עלי אל תשלם אני ישלם "
אוהד :" שכחי מזה .."
שירן :"מה עם הנשיקה ?"
אוהד :" מממ … היא תעלה לך הון !"
שירן :" אני יתן לך את כל הרכוש שלי , העיקר שתנשק אותי חחח "
אוהד נישק אותה נשיקה עזה , וכל הנוסעים הסתכלו עליהם המומים ..
הם הגיעו לבית של דניאל ושם כל החברים היו (ספיר ,ליאן,מאור,נטשה ודניאל )
הם שרו לשירן שירי יום הולדת , וחנקו אותה מחיבוקים .
דניאל הוציא מהכיס שלו שקית (שבה היה המתנה שאוהד קנה לשירן) והביא אותה לאוהד .
אוהד :" אחמ אחמ ..אני צריך שקט דקה .."
כולם שתקו , ועמדו במעגל סביב אוהד ושירן ,אוהד עמד מול שירן והתחיל לברך אותה .
אוהד : "נשמה שלי יפה , עולם שלי , חיים שלי עברו לנו שבועיים יפים בלי שום ריבים ועם המון אהבה …את גרמת לי להשתנות אני לא מי שהייתי , פעם ראשונה אני אוהב ומרגיש נאהב …אני רוצה לאחל לך את כל הטוב שיש בעולם שתמשיכי לחייך , לעזור לכולם וכ'ו..– שפשוט תישארי איך שאת.. כי ככה כולם אוהבים אותך ..שיהיה לך הרבה בריאות , אושר , עושר, אהבה, הצלחה …ושכל מה שתרצי יתגשם ..והכי חשוב שבעזרת ה' עוד 5 שנים בדיוק לא תברחי מהחופה שלנו , ואני מקווה שכל הילדים שלנו יהיו כמוך , שתדעי שאני מאוהב בך עד מעל הראש , אוהב אותך כל כך אוהד -המשוגע שלך -"
אוהד הביא לשירן את המתנה , והיא פתחה , איך שהיא ראתה את זה היא התחילה לדמוע ..
שירן :" אהוב שלי , אני השנה לא הספקתי לחגוג לך את היום הלדת וזה מפני שלא היינו יחד ..אתה האהבה הכי גדולה שהייתה לי בחיים , ואני בטוחה שאני לא יברח לך מהחופה אין לך מה לדאוג , אני לא שיניתי אותך זה אתה שינית את עצמך בשבילי ואני יום יום מתפללת לאלוקים שהילדים שלנו יהיו כמוך , ומודה לו על זה שהוא שלח אלי מלאך שיגן ויהיה איתי ..אוהד אני אוהבת אותך ! "
מה ששירן אמר ריגש את כולם ובמיוחד את אוהד , בקצה העין שלו נזלה לה דמעה של אושר ..הוא התקרב לשירן ונשק לה נשיקה ארוכה ,מלאה בתשוקה.
שירן הוציאה את המתנה ..זאת היתה שרשרת בצורת לב מכסף אמיתי ויהלום אמיתי , ובתוך השרשרת היה כתוב : "אני אוהב אותך "
אוהד לקח את השרשרת מידיה של שירן , הרים את שערה
וקשר את השרשרת סביב צווארה ..
שירן :" זה יפה , תודה חיים שלי "
אוהד :" אני שמח שאהבת , בשבילך אני יביא הכל "
שירן התקרבה לאוהד וחיבקה אותו …
דניאל : "אוו איזה זוג יונים אתם , הלוואי עלי "
ליאן התרגזה על דניאל ונתנה לו דחיפה קטנה , וכולם צחקו ..
אוהד :" כולם מוכנים ?"
שירן :" למה ..?"
אוהד :" אנחנו נוסעים לקניון .."
שירן :" וכל זה בשבילי ..?"
ליאן :" חחח יותר נכון בגללך .."
שירן :" ומה נעשה שם ? יקר שם מאד !!"
אוהד :" החבר'ה יביאו לך שם את המתנות , נחגוג על שווארמה או פיצה , נראה סרט ו – יש לך תלוש של 500 שקל לבזבוזים איפה שבא לך .."
שירן :" אין לי שום תלוש ..!"
אוהד הוציא מהכיס מעטפה והביא לשירן ..שירן פתח את המעטפה ונדהמה לראות 500 שקל ..
שירן :" למה אתה נותן לי את זה ? זה כל החסכונות שלך .."
אוהד :" זוכרת בבוקר …מה שאמרת לי ?"
שירן :" מה אמרתי …?"
אוהד:"בשבילך אתן את כל הרכוש … וזה מה שאני עושה אני יתן לך את כל מה שיש לי העיקר שתהיי מאושרת .. "
שירן :" אתה יכול לבוא רגע לחדר ?"
אוהד :" ברור .. "
מאור :" לכו תשכבו …ואנחנו בינתיים נשתעמם פה .."
ספיר :"תשתוק … !"
נטשה :" לכו , אנחנו נחכה !"
שירן ואוהד נכנסו לחדר של דניאל ..
אוהד :" מה קרה ? "
שירן :" כסף לא יקנה אותי , תבין הכסף לא חשוב לי אלא אתה !!! "
אוהד :" אני יודע.."
שירן :" אז למה אתה מבזבז עלי כל כך הרבה ?"
אוהד :" אסור לי לפנק את חברה שלי ביום הולדת שלה ?"
שירן :" במקום לפנק במתנות פנק אותי בנשיקות … "
אוהד :" חחחח זה מה שאעשה .. !!!"
אוהד נעל את הדלת , התקרב לשירן ונישק אותה נשיקה עדינה ,
הוא רצה להמשיך אך שירן עצרה בעדו ..
שירן :"תודיע לכולם שעוד חצי שעה יוצאים ושבינתיים ימצאו תעסוקה …"
אוהד :" אוקיי .."
אוהד שלח הודעה לדניאל ודניאל הקריא לכולם ..
אוהד :" עכשיו אפשר להמשיך ? "
שירן :" מממ ..נשמע מפתה .. ניראלי שכן "
שירן התקרבה לאוהד , משכה לו בחולצה כדי להצמיד אותו אליה , אח"כ היא הורידה לו לאט לאט את החולצה וישבה על המיטה ..
אוהד :" מה יש את משתפנת ? "
שירן :" לא ..עכשיו תורך להמשיך מפה .."
אוהד נעמד מעל המיטה הביט על שירן מלמעלה , הוא התכופף קצת והוריד לה את החולצה …
שירן :"זהו זה מספיק , בוא נעצור .."
אוהד :" לא חשבתי אחרת , תביני אני ישמור עלייך ..אני לא יעשה איתך יותר מזה אני מבטיח לך "
שירן :" אוי אהוב שלי ..אתה בטוח שאתה רוצה להתחתן איתי ?"
אוהד :" ברור חיים שלי ,רק איתך ! את תהיי הראשונה והאחרונה שלי "
שירן :" כנ"ל לגבייך אהובי חח "


תגובות (4)

מושלםם,תמשיכיי

22/07/2013 13:56

מושלםם,תמשיכיי

22/07/2013 13:56

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

22/07/2013 14:16

המשכתיי :)

22/07/2013 14:24
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך