אהבה מיוחדת-פרק 72:

אנונימית 26/09/2013 1020 צפיות תגובה אחת

היא קמה , היא ראתה שהיא על המיטה ושהפצעים מגופה התנקו .
דניאל :"סוף סוף קמת "
שירן :" אני נורא מצטערת "
דניאל :"זה בסדר"
הייתה שתיקה .
דניאל :" תתארגני "
שירן :"לאן ?"
דניאל :"אני הולך לספר לך הכל "
דניאל ושירן ישבו בסוף מסעדה , הם הזמינו לאכול ותוך כדי דניאל הסביר לה את עברה.
דניאל:"אני לא ממש יודע מאיפה להתחיל.."
שירן :" תתחיל מהתחלה .."
דניאל :"הכרתי אותך מכיתה א',אבל מכיתה י' התחלנו להתעניין בך ובחברות שהיו איתך, רק לפני חצי שנה לקחנו אומץ לבוא ולדבר איתכן . אוהד אמ היה .."
שירן:"מה הוא היה?"
דניאל:"הוא היה ילד סוטה , ואת חיבבת אותו ותמיד אמרת לעצמך כמה הוא ילד סוטה ונצלן ואת הגעת למסכנה הזאת מבנות שאמרו לך . הוא נדלק עלייך או שבעצם ליתר דיוק התאהב בך, את הראשונה שהוא באמת התאהב בה , זה גרם לו בהתחלה לפחד אך לאט לאט עם הזמן הוא הפסיק עם כל השטויות שלו והיה רק איתך כל מה שהוא חשב זה תמיד היה את, איך לגרום לך להיות מאושרת איך לשמור עלייך .. אתם אמ הייתם חודשיים חברים הוא תמיד פינק אותך שמר עלייך ואהב אותך לא הייתה אף אחת אחרת בראשו מלבדך , כולם היו אומרים שאתם הזוג המושלם גרמתם אושר בלתי ניתן לתיאור אחד לשני "
שירן:"אז למה נפרדנו?"
דניאל :"עוד מעט אני יגיע לזה"
שירן :"אוקיי,סליחה תמשיך "
דניאל :"אתם כמה פעמים עמדתם לשכב אבל הוא תמיד עצר ואמר לך שהוא ישמור עלייך ,הוא נתן לך הבטחה, הוא שמר עלייך אפילו מעצמו.."
שירן:"אז זה טוב לא ?"
דניאל :"כן..אמ..כמה זמן אחרי היום הולדת שלך שניכם הייתם אצלי ואני ואת נרדמנו בחדר שלי , היינו כמו אחים מה שנקרא.. אמ את שמעת באותו יום מישהו שמדבר אלייך ,רק את שמעת אף אחד מלבדך אינו שמע מי שזה לא יהיה אמר לך שאת ואוהד צריכים להיפרד שיקרו דברים רעים עם לא תיפרדו.. זה גרם לך לפחד כי לא היה אף אחד בחדר מלבדי ומלבדך זה היה כאילו רוח דיברה איתך וכשיצאנו מהחדר באותה שנייה שליאן הסתכלה עלייך היא לפתע התהפכה והייתה בצד השני של החלון,זה היה כל כך מהר וזה קרה פתאום משום מקום , כשאוהד שמע את מה שסיפרת הוא רצה להיפרד לתקופה קצרה עד שתמצאו פיתרון ,הוא לא רצה לסכן את כולם ,את לא הסכמת להיפרד ואני כמעט נדרסתי ,זה מה ששבר אותכם הוא החליט להיפרד וכששמעת את זה ברחת וחרטת על עצמך את שמו .. אני ניסיתי לעצור אותך חרטתי על עצמי את שמך והפסקת ולאט לאט התאהבת בי מפני שתמיד הייתי שם בשבילך.."
שירן:"ואז אני ואתה היינו יחד?"
דניאל :"לא, אוהד ואת השלמתם ביום למחרת וגם גילית על אמא שלך ועל עצמך משהו"
שירן:"מה גיליתי?"
דניאל :"יש לך כוחות"
שירן:"ממש מצחיק"
דניאל :"אני לא צוחק,את רואה את העתיד את קוראת מחשבות ואת הצלת את כולנו מכל מיני דברים ויש עוד.."
שירן:" הצלתי אתכם?"
דניאל:"אני לא יודע איך להסביר ,את אמ קיבלת על עצמך שדברים שהיו אמורים לקרות לנו יקרו לך כמו למשל שירו בך וכל מיני.. אוהד ואת נפרדתם ואמ כעבור תקופה הוא רצה לחזור, את לא הסכמת כעסת עליו נורא .."
שירן:"איך זה ששנינו עברנו את התאונה יחד?"
דניאל:"הוא רצה לדבר קצת,הסכמת והלכתם לדבר"
שירן :"סיפרת לי הכל?"
דניאל :"סיפרתי בערך, יש דברים שאת צריכה להיזכר בהם לבד.."
שירן :"אמ אוקיי.."
דניאל:"רגע עוד משהו"
שירן:" מה?"
היא לגמה מכוס הקונייק שהיתה על השולחן והביטה בדניאל .
דניאל:"את נתת לאוהד שבועה "
שירן :"איזה שמועה?"
דניאל :"שהוא יהיה הראשון שלך "
שירן :" ראשון?אני לא מבינה?"
דניאל :"ראשון במיטה,נו ..הבנת למה התכוונתי"
שירן:"אה .."
הם סיימו לאכול,וישבו עוד כמה דקות.
דניאל לא דיבר, הוא נתן לה לעכל את כל מה שהיא שמעה.
שירן:"אתה לא מתכננן להיום משהו?"
דניאל:"את לא חייבת לשנות נושא"
שירן:"אוקיי אל תענה חח"
דניאל:"לא השתנת חח "
שירן:"הייתי בחורה רעה?"
דניאל:"מה פתאום,את היית מדהימה היית מבינה כל אחד תומכת ועוזרת כל הבנות רצו להיות כמוך וכל הבנים רצו להיות איתך "
שירן :" אתה לא מתכוון לענות לי?"
דניאל:"על מה??"
שירן:"אתה חוגג היום?"
דניאל :"אולי נלך לסרט כל החבר'ה"
שירן:"אה ,סבבה.."
דניאל :"מה איתנו ?"
שירן :"למה אתה מתכוון ?"
דניאל:"לא ממש ניפרדנו ו..את רוצה לחזור לאוהד,נכון ?"
שירן:"אני לא רוצה שתפגע "
דניאל :" אני לא נפגע,אני יהיה מאושר כאשר את תהי מאושרת"
שירן:"אז..אמ.. אחים?"
דניאל:"חחח כנראה שכן"


תגובות (1)

תודה על הפרק :-)
בבקשה תמשיכיי

26/09/2013 17:32
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך