אהבה מיוחדת-פרק 89 :

אנונימית 10/10/2013 1243 צפיות 2 תגובות

עינייה של שירן היו מלאות בדמעות,דמעות של אושר ,אך היא התאפקה לא לבכות כדי שלא ימרח לה השחור.
"כן.כן.כן .כן .." – צעקו כולם.
שירן כ"כ רצתה להגיד שכן שברור ,אבל היא מרוב הלם לא הייתה מסוגלת להוציא מילה ,היא רק הנהנה ,אוהד שם את הטבעת על אצבעתה קם והרים אותה,הוא הסתובב איתה ותוך כדי נישק אותה.
חלק בכו (מרוב התרגשות ) ,חלק מחאו כפיים וחלק הסתכלו בקנאה וחייכו.
ל מי שהיה נוכח חיבק את שירן ואוהד ואיחל להם שלל ברכות ,כעבור כמה דקות כולם הלכו למסעדה מלבד שירן ואוהד,הם רצו להישאר כמה דקות לבד .
הנוכחים שהיו באירוסים ישבו על המסעדה בחוף והזמינו אוכל,ודניאל הזמין גם לשירן ואוהד את מה שהוא ידע שהם יאהבו .

שירן ואוהד ישבו על שפת החוף,אוהד היה ללא החולצה שכוב על החול ,ושירן הניחה את ראשה על חזהו .
"אני אוהבת אותך" –שירן לחשה לו .
"אני יודע ,גם אני אוהב אותך !"-הוא אמר ושיחק בשערה.
"אתה בטוח שאתה רוצה לחיות איתי? לקום איתי כל בוקר ולסבול אותי במשך כל היום ?"-שירן שאלה,היה חשש בדיבורה ואוהד שם לב לכך.
הוא קירב את פניו אליה ונשק לה קלות .
"אני רוצה רק אותך,אני רוצה להיות רק שלך ,ואני סגור על זה !"

מצטערת שיצא קצר, יכול להיות שאני יעלה עוד אחד בהמשך .
נו איך הפרק הקצרצר? היא אמרה כן ! הם מתחתנים !


תגובות (2)

יאיי יאיי אושר גדול אושר גדול

10/10/2013 11:20

יאיי מושלם פרק מדהים למרות שהוא קצר ותמשיכי !!!!

10/10/2013 11:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך